Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to momentalnie uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich tworzyw wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.
poprawnie - powiesz - ale jak to zrobić? Jak należycie wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie proponuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w potężny, preferowany poprzez odbiorców tego medium sposób. W dodatku musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, tylko... Kręci!
Tego, co i jak robić, żeby zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej solidnej, pełnej poręcznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.
Mirosław Skwarek – specjalista w dziedzinie perswazyjnych technik sprzedaży, autor kursów z dziedziny marketingu i sprzedaży online. Co-founder systemu do email marketingu GetAll.pl i twórca Akademii Social Media, czyli internetowej szkoły, która uczy innowacyjnego marketingu w sieciach społecznościowych.
Tytuł wydajny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Autor Mirosław Skwarek Wydawnictwo One Press EAN 9788328393387 ISBN 9788328393387 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\E-biznes ilość stron 192 Format 14x21x1 cm Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.242 kg