Książkę polecają:
- dr Lidia Czarkowska
- Piotr Cieszewski
- dr Paweł Fortuna
- dr Joanna Heidtman
- prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak
- Nikolay Kirov
- Paweł Motyl
- dr hab. Mikołaj Pindelski
- prof. SGH - Jacek Rozenek
- Jacek Santorski
- Aleksandra Ślifirska
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat danych zwrotnej z perspektywy jednostkowej, zespołowej i firmowej. Pokazuje wyjątkowo celne modele, schematy, które mogą zostać zaimplementowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie aby właściwie różnicować sposób jej udzielania. Wyjątkowo ważna jest ponadto perspektywa tego, jak odbieramy dane zwrotne i jak je odbierać, żeby były źródłem nauki, refleksji aby motywowały nas do pożądanej zmiany.
Dzięki lekturze tej książki poznasz:
- metody i formuły feedbacku do wykorzystania w zróżnicowanych sytuacjach,
- badania nad użyciem feedbacku w rozmaitych firmach i zespołach,
- formuły z poziomów: strategicznego do prowadzenia firmy dla właścicieli i zarządu, operacyjnego do prowadzenia zespołów dla menedżerów oraz indywidualnego do prowadzenia siebie w wybranym kierunku w relacjach i w życiu zawodowym.
Tytuł Sztuka feedbacku. Jak korzystać z potencjału danych zwrotnej? Autor Grzegorz Radłowski Wydawnictwo PWN EAN 9788301220464 ISBN 9788301220464 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing ilość stron 290 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1