Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, niezwykle branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być oryginalny, nieść cenne treści, jakich nie odszuka się nigdzie indziej. W praktyce rzadko się zdarza, by słowa w sieci niosły wyjątkową wartość. Zarówno w formie, jak i w przekazie treści przybierają najczęściej postać kalki. „Kopiuj-wklej" z kosmetyczną zaledwie korektą, mającą maskować oczywistą „inspirację".
W książce SEOrigami autor prezentuje, iż także w internecie można pisać i komunikować się unikatowo, oryginalnie. Co więcej, udowadnia, że nie jest to działanie bezcelowe. Iż pod względem finansowym po prostu warto, wręcz należy tak właśnie robić. Poradnik został podzielony na dwie części. Pierwsza skupia się na tym, czym jest unikatowość („na dodatek dla Google"), dlaczego oryginalność treści jest ważna, które marki stanowczo o nią dbają i jak można ją zastosować u siebie, w swoim sklepie. Część druga oferuje gotowe techniki i schematy, ułatwiające wdrażanie unikatowości w najróżniejszych sferach naszych działań.
Tytuł SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na zapotrzebowania pozycjonowania) Autor Piotr Kaleta Wydawnictwo Helion EAN 9788328388338 ISBN 9788328388338 Kategoria Nauka i technika\Informatyka ilość stron 136 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1