Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu
tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest typowo jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, iż może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne, a także przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, żeby działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do mocnych i rzeczywistych potrzeb i oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.
Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera ergonomiczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. Marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów — tak głęboko, iż oni sami nieraz nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej producenta, jak zmieniać artykuł i modyfikować ceny, jakie metody analizy wykorzystać, by opakowania wyróżniały się na półkach,, a także jak nakłonić klientów,w trakcie zakupów sięgnęli po Twój artykuł.