W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to najszczególniej kompletne, jak i najistotniej aktualne dzieło, które znajduje się obecnie na rynku, gdyż ze swego doświadczenia równocześnie jako naukowiec, jak i praktyk wspaniale zdaję sobie sprawę ze złożoności zjawiska, które starałam się uchwycić. Niemniej tą publikacją chciałabym przywrócić opakowaniu należną mu uwagę w obszarze nauk o zarządzaniu i marketingu oraz zainteresować tym tematem zarówno środowisko naukowe, jak i praktyków biznesu, pobudzając do dalszej eksploracji tematu oraz zamiany doświadczeń. Mam również nadzieję, iż uda mi się ograniczyć dysproporcje w postrzeganiu opakowań poprzez te dwa środowiska i trochę je do siebie zbliżyć. Mnie samej, jako młodemu naukowcowi i praktykowi, trudno było pogodzić te dwie perspektywy (naukową i biznesową), a usystematyzowanie tych zagadnień na tyle, żeby podjąć się ich publikacji, zajęło mi kilka lat.
Autorka
Tytuł Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. Zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie Autor Monika Ratajczyk Wydawnictwo PWE EAN 9788320824841 ISBN 9788320824841 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 368 Format 16.2x23.6x1.8 cm Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.574 kg