Zdjęcia Wydawnictwo naukowe umk Czynniki wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Czynniki wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów (Wydawnictwo Naukowe UMK)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo Naukowe UMK
71,25 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Czynniki wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów Autorzy Włodzimierz Karaszewski, Mirosław Haffer Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika ISBN...

Proponowany artykuł Wydawnictwo naukowe umk Czynniki wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów kupisz w TaniaKsiazka.pl w znakomitej cenie 71,25 zł. Promocja ta jest rezultatem zbiorczej analizy ogromnej liczby hurtowni i sklepów internetowych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788323124078

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo naukowe umk Czynniki wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo naukowe umk Czynniki wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Wydawnictwo naukowe umk Czynniki wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów (sklep TaniaKsiazka.pl)

71,25 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat cen i dostępności towaru użyte w powyższej klasyfikacji są pobierane niemal w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Tytuł Czynniki wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów Autorzy Włodzimierz Karaszewski, Mirosław Haffer Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika ISBN 978-83-231-2407-8 Rok wydania 2009 Toruń Wydanie 1 liczba stron 694 Format pdf Spis treści Wstęp / 5

CZĘŚĆ PIERWSZA - Rozwój myśli ekonomicznej, nauki o zarządzaniu/ 7
1.1. MIROSŁAW BOCHENEK - zarys rozwoju myśli ekonomicznej w Polsce / 11
1.2. STANISŁAW SUDOŁ - O ogólnej charakterystyce nauk o zarządzaniu / 45

CZĘŚĆ DRUGA - Teoretyczne podstawy konkurencyjności / 67
2.1. MAREK JACEK STANKIEWICZ - Konkurencyjność przedsiębiorstwa - jej istota i źródła / 71
2.2. JOANNA PETRYKOWSKA - Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw / 85
2.3. JUSTYNA ŁAPIŃSKA - Konkurencyjność a handel zagraniczny Polski / 97
2.4. WŁODZIMIERZ KARASZEWSKI, MAŁGORZATA SZAŁUCKA,KAROLINA DŁUGOŁĘCKA - Znaczenie bezpośrednich inwestycji zagranicznych dla konkurencyjności przedsiębiorstw - inwestorów / 115
2.5. MIROSŁAW HAFFER - Znaczenie innowacji dla konkurencyjności przedsiębiorstw / 137
2.6. ALDONA GLIŃSKA-NEWEŚ - Współcześnie podejmowane kierunki badań w zakresie znaczenia kultury organizacyjnej dla konkurencyjności przedsiębiorstwa / 151
2.7. IWONA SALEJKO-SZYSZCZAK - Konfl ikty jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa / 163
2.8. BOŻENA KOŁOSOWSKA - Kapitał źródłem konkurencyjności przedsiębiorstwa / 173
2.9. WOJCIECH KOSIEDOWSKI - Konkurencyjność regionów na przykładzie Europy Środkowo-Wschodniej / 195
2.10. WOJCIECH POPŁAWSKI - Znaczenie i uwarunkowania współpracy z instytucjami naukowo-badawczymi w budowaniu potencjału nowoczesnego przedsiębiorstw / 213

CZĘŚĆ TRZECIA - Instytucjonalne uwarunkowania konkurencyjności / 233
3.1. WALDEMAR GLABISZEWSKI - Wyzwania rynku Unii Europejskiej a konkurencyjność polskich przedsiębiorstw ubezpieczeniowych / 237
3.2. JERZY BOEHLKE - Instytucjonalne uwarunkowania międzynarodowej konkurencyjności gospodarki / 251
3.3. ARKADIUSZ GRACZYK, MICHAŁ MOSZYŃSKI - Renta polityczna jako czynnik konkurencyjności sektora węgla kamiennego w Polsce / 267

CZĘŚĆ CZWARTA - Zarządzanie i jego instrumenty / 281
4.1. BOHDAN GODZISZEWSKI - Zarządzanie wiedzą źródłem przewag konkurencyjnych współczesnych przedsiębiorstw / 285
4.2. EWA ZYSNARSKA - Strategie negocjacji jako narzędzia poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw / 297
4.3. AGATA SUDOLSKA - Realizacja strategii kooperacji a innowacyjność przedsiębiorstw / 311
4.4. EWELINA SOKOŁOWSKA, JERZY WITOLD WIŚNIEWSKI - Ekonometryczne prognozy miesięcznej płynności finansowej jako narzędzie wzrostu konkurencyjności śladowego przedsiębiorstwa / 325

CZĘŚĆ PIĄTA - Zasoby ludzkie (wiedza) / 339
5.1. HANNA KARASZEWSKA - Zarządzanie wynagrodzeniami a konkurencyjność przedsiębiorstwa / 343
5.2. MONIKA MAKSIM, ZENON WIŚNIEWSKI - Gospodarowanie kapitałem ludzkim a perspektywy rozwojowe kraju / 355
5.3. EDWARD DOLNY - Potencjał ludnościowy jako czynnik konkurencyjności regionu na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego / 373
5.4. ANNA ŚLIWIŃSKA-OSIECKA - Przemiany postaw wobec pracy zawodowej a konkurencyjność przedsiębiorstw / 387

CZĘŚĆ SZÓSTA - Innowacje / 397
6.1. JERZY BOGDANIENKO, MARCIN KUZEL - Uwarunkowania innowacyjności przedsiębiorstw w XXI wieku / 401
6.2. MACIEJ ZASTEMPOWSKI - Makrouwarunkowania budowy potencjału innowacyjnego liderów polskiej gospodarki / 439
6.3. LECH NIEŻURAWSKI - nowoczesność produktów jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa na przykładzie sektora mleczarskiego / 449

CZĘŚĆ SIÓDMA - Inwestycje / 461
7.1. MAŁGORZATA SZAŁUCKA - Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich przedsiębiorstw na ich konkurencyjność / 465
7.2. MAŁGORZATA JAWOREK - Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na konkurencyjność polskiej gospodarki / 479
7.3. ANETA SZÓSTEK - Bezpośrednie inwestycje zagraniczne a konkurencyjność regionów na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego / 495
7.4. EWA SIEMIŃSKA - Ryzyko kredytowe vs. Konkurencyjność kredytów hipotecznych w kontekście globalizacji rynków finansowych / 509

CZĘŚĆ ÓSMA - Finanse / 521
8.1. LESZEK DZIAWGO - Greening Banking. Nowe aspekty konkurencyjności na współczesnym rynku bankowym / 525
8.2. DANUTA DZIAWGO - Relacje inwestorskie jako czynnik przewagi konkurencyjnej na rynku finansowym / 537
8.3. MICHAŁ BUSZKO - Obligacje strukturyzowane oraz certyfi katy indeksowe - instrumenty wzrostu konkurencyjności rynku giełdowego w Polsce / 547

CZĘŚĆ DZIEWIĄTA - Marketing / 561
9.1. MAREK DREWIŃSKI - Instytucje rynkowe a procesy gospodarczej integracji Unii Europejskiej (na przykładzie giełd towarowych w Polsce) / 565
9.2. KRZYSZTOF ANDRUSZKIEWICZ - Strategie marketingowe przezwyciężania kryzysów w polskich przedsiębiorstwach / 581
9.3. IWONA ESCHER - Marketing jako czynnik wzrostu konkurencyjności polskich instytucji kultury / 591
9.4. JOANNA PETRYKOWSKA - Marketingowo-logistyczna obsługa klienta jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa / 607
9.5. MIROSŁAW BOCHENEK - Tworzenie marek globalnych jako czynnik wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw / 617

CZĘŚĆ DZIESIĄTA - Czynniki konkurencyjności regionów / 629
10.1. CZESŁAW SOBKÓW - Znaczenie potencjału produkcyjnego rolnictwa dla konkurencyjności regionu na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego / 633
10.2. MAREK ZARĘBSKI - Czynniki konkurencyjności obszarów wiejskich / 645
10.3. JAN ADAMIAK, MARIA KOLA-BEZKA - Polityka spójności Unii Europejskiej i jej rola w podnoszeniu konkurencyjności polskich regionów na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego / 659
10.4. ARANKA IGNASIAK-SZULC - Turystyka jako czynnik konkurencyjności regionu na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego / 673

Parametry

ISBN

9788323124078

Oprawa

Miękka

Autor

Haffer mirosław, karaszewski włodzimierz

Wydawnictwo

Umk – uniwersytet mikołaja kopernika

Ilość stron

694

Rok wydania

2009

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Wydawnictwo Naukowe UMK

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Marian O.
Marian O.
21.11.2024
Stwórz razem z innymi klientami niesamowitą społeczność - dodawaj opinie opinie / komentarze dla produktu Wydawnictwo Naukowe UMK
Jeśli tylko miałeś sposobność skorzystać z prezentowanego produktu Wydawnictwo naukowe umk Czynniki wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów prześlij swoją subiektywną opinię lub ocenę. Wskaż jakie są Twoje ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja ceny do jakości jest na dobrym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe UMK Wydawnictwo naukowe umk Potencjał absorpcyjny przedsiębiorstw finansowych w polsce w procesie transferu innowacyjnych technologii
"Kwestie dotyczące potencjału absorpcyjnego w procesie transferu technice w dotychczasowej literaturze nie są jednoznacznie wyjaśnione,...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe UMK Wydawnictwo naukowe umk Przedsiębiorstwo sieciowe
Do sklepu Szczegóły

Wydawnictwo naukowe umk Przedsiębiorstwo sieciowe

14,00 zł
"Funkcjonowanie przedsiębiorstw sieciowych jest zagadnieniem stosunkowo nowym, a literatura przedmiotu jest wyjątkowo rozproszona i niespójna....
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe UMK Wydawnictwo naukowe umk Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki. ekonomia – finanse – zarządzanie
Monografia Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki. Ekonomia – Finanse – Zarządzanie to udana próba wieloaspektowego podejścia...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe UMK Abacus – od Kasy Generalnej Wilanowskiej z 1819 roku do rachunkowości Lasów Państwowych
Jest to już czwarta publikacja Wydawnictwa Naukowego UMK z kolekcji Abacus poświęcona zagadnieniom historii rachunkowości. Poprzednie nosiły...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe UMK Perspektywa Współczesna bankowość i rynek fin Tom 1
Oddajemy w ręce Czytelników kolejną monografię z cyklu,,Perspektywa" poruszającą aktualne i ważne aspekty bankowości, a także rynków finansowych....
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe UMK Działalność innowacyjna małych przedsiębiorstw w polsce
Rywalizacja gospodarcza w skali globalnej wymusza na krajach, regionach i przedsiębiorcach poszukiwania nowych źródeł przewagi konkurencyjnej....
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe UMK Finanse i gospodarka w erze cyfryzacji - książka Wydawnictwo naukowe umk
Książka porusza szczególnie ważne i aktualne aspekty związane z szerokim wykorzystaniem cyfryzacji w sferze gospodarczej, ze szczególnym...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe UMK Perspektywa. współczesna gospodarka i społeczeństwo. tom 2 Wydawnictwo naukowe umk
Oddajemy w ręce Czytelników kolejną monografię z cyklu „Perspektywa” poruszającą istotne i aktualne zagadnienia gospodarcze i społeczne....
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe UMK Uczenie maszynowe w podejmowaniu decyzji prognostycznych Wydawnictwo naukowe umk
Monografia zawiera rzadko dotychczas prezentowane w literaturze polskojęzycznej problemy uczenia maszynowego. Obejmuje duży zakres metod...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe UMK Prognozowanie z wielorównaniowych mikromodeli ekonometrycznych
W literaturze z obszaru prognozowania ekonometrycznego dominują rozwiązania dotyczące modeli o jednym równaniu stochastycznym. Prace prognostyczne...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe UMK Wydawnictwo naukowe umk The protection of legitimate expectations in international investment law
The book examines the conception of legitimate expectations in international investment law under the fair and equitable treatment. The...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe UMK Finansowanie działalności innowacyjnej małych przedsiębiorstw w polsce Wydawnictwo naukowe umk
Wstęp / 7 Rozdział 1. Małe przedsiębiorstwa we współczesnych systemachekonomicznych1.1. Wprowadzenie / 131.2. Znaczenie społeczno-gospodarcze...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Kapitał społeczny
Do sklepu Szczegóły

Kapitał społeczny

46,78 zł
Ostatnie lata przyniosły wielkie zainteresowanie motywem kapitału ludzkiego i społecznego. Jest to ze wszech miar pozytywna tendencja, która...
Rekomendacja
Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem
Do sklepu Szczegóły

Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem

34,95 zł
W książce są szczegółowo omówione następujące zagadnienia: Wliczanie przeróżnych aktywności do czasu pracyCzas pracy a delegacje, szkolenia,...
Rekomendacja
Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej Wsip
Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane...
Rekomendacja
Zarządzanie finansami organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania. rynek – ryzyko – procedury Motylska-kuźma anna
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Dobór stosownego...
Rekomendacja
Strategie i praktyki sprawnego działania
Do sklepu Szczegóły

Strategie i praktyki sprawnego działania

99,00 zł
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji pozostała poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część...
Rekomendacja
Felberg Public relations w praktyce
Do sklepu Szczegóły

Felberg Public relations w praktyce

24,50 zł
Książka F.P.Seitela prawidłowo przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych...
Rekomendacja
Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

1 100,85 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni postępowe biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
Rekomendacja
Sprawozdawczość Przedsiębiorstw W Zakresie Ich Społecznej Odpowiedzialności Ocena Jakości Raportów Csr,077KS (4987057)
Sprawozdawczość społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw staje się aktualnie standardem globalnym, coraz częściej praktykowanym przez...
Rekomendacja
Pracownik call center, PKCLCRWO-9804
Do sklepu Szczegóły

Pracownik call center, PKCLCRWO-9804

18,90 zł
Książka asygnowana jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być równocześnie...
Rekomendacja
Pionowa koordynacja transakcji w rolnictwie
Do sklepu Szczegóły

Pionowa koordynacja transakcji w rolnictwie

48,00 zł
Współczesne rolnictwo stało się rynkowo zorientowanym systemem,charakteryzuje się wysokim poziomym dezintegracji między poszczególnymi elementami...
Rekomendacja
Regał sortujący PRIMO WOOD, 800 x 420 x 1434 mm, 36 przegród, orzech
produkowane z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, zaopatrzone w listwy przyblatowepotężne półki, odległość między półkami 350 mm,...
Rekomendacja
Program lojalnościowy
Do sklepu Szczegóły

Program lojalnościowy

32,00 zł
Książka stanowi nadzwyczajne narzędzie jednocześnie dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już...