Autor podejmuje kluczowy dla nauk społecznych, a w ich ramach dla nauk o zarządzaniu, problem rozwoju przedsiębiorstw, którego rozwiązanie wymaga wykorzystanie optymalnej strategii innowacji. Problem podjęty poprzez Autora uważam za bardzo atrakcyjny i ważny zarówno z naukowego, jak i użytecznego punktu widzenia. Autor zaprezentował obszerny przegląd literatury. Uwzględnił aktualny stan wiedzy i wykazał się umiejętnościami dobrego przeprowadzenia badań i opracowania jego wyników.
Z recenzji prof. Dr hab. Joanny Paliszkiewicz
W świetle niesłabnącego zainteresowania problematyką innowacji oraz wskazywanej poprzez teoretyków i praktyków zapotrzebowania uzasadnienia wydajności wysiłków organizacyjnych związanych z ich tworzeniem podjęta w przedłożonej do oceny monografii problematyka nacechowana jest walorami nowości i oryginalności. W szczególności powodują to słusznie zidentyfikowane, zrozumiane i wyjaśnione w jej treści zjawiska wskazujące na możliwość kształtowania cyklu tworzenia innowacji w środowisku organizacyjnym. Zaprezentowane wyniki badań w aspekcie dotychczasowego stanu badań w tym obszarze pokazują w sposób jednoznaczny wkład Autora w rozwój nauk o zarządzaniu. Z kolei wskazane implikacje poręczne (menedżerskie) stanowią znaczne przesłanie dla przedstawicieli praktyki gospodarczej, a wyszczególnione obszary działań doskonalących mogą w przyszłości być stosownie rozwinięte na etapie aplikacji w solidnych organizacjach, biorąc pod uwagę specyfikę ich działalności.
Z recenzji prof. Dr. Hab. Jarosława Karpacza
Tytuł Projektowanie strategii innowacji Autor Mariusz Sołtysik Wydawnictwo PWE EAN 9788320824308 ISBN 9788320824308 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes liczba stron 192 Format 16x23.6x1.1 cm Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.356 kg