zbratang Up - dlaczego niektóre marki odnoszą sukces, a inne nie$278 świeże wydanie bestsellerowego podręcznika do rozwoju biznesu! Podręcznik, który zdobył osiem ważnych międzynarodowych nagród, w tym: International Book Awards w kategorii General Business.
National Indie Excellence Award w kategorii General Business. Readers' Favorite International Book Award Gold Medal w kategorii Non-Fiction Business. Zintegrujeng Up to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits.
Verne Harnish i ekipa dopasujeng Up wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, aby pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy: ludzie, strategia, realizacja, pieniądze.
Harnish wychodzi od relacji pomiędzy pracownikami a zarządem. Prezentuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, aby na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu.
Wszystko to w oparciu o poręczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie.
Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera. Zwiążeng Up to obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.