We współczesnym świecie rośnie znaczenie kapitału ludzkiego w kreowaniu wartości firm i budowaniu długofalowej przewagi konkurencyjnej, bez względu na dziedzinę i niepowtarzalne warunki ich działania. Menedżerowie i eksperci poszukują więc sposobów podniesienia jakości kapitału ludzkiego, koncentrując swoje starania na kwalifikacjach pracowników i skuteczności ich pracy.
Ważnym czynnikiem, na podstawie którego kształtują się bardzo dziś pożądane postawy, takie jak zaangażowanie, nowoczesność, chęć ustawicznego rozwoju, skłonność do dzielenia się wiedzą, aktywne uczestnictwo w procesie zmian, jest poziom satysfakcji zawodowej osiąganej przez pracownika.wyraźna część zawartych w książce rozważań jest poświęcona okresowym badaniom i pomiarom poziomu satysfakcji zawodowej pracownika – kwestiom szczególnie ważnym z punktu widzenia równocześnie menedżera, jak i pracodawcy.
Autorka demonstruje zweryfikowaną w praktyce, kompleksową metodę diagnozowania poziomu i czynników menedżerowie posiadają realny wpływ, dlatego w książce znalazły się także dane na temat sposobów wydajnego kształtowania poziomu satysfakcji zawodowej.Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni kierunków ekonomicznych, a także menedżerów i przedsiębiorców.
Tytuł Satysfakcja zawodowa pracowników kreator kapitału ludzkiego Autor Juchnowicz Marta Wydawnictwo PWE EAN 9788320821505 ISBN 9788320821505 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Ekonomia liczba stron 174 Format 16.2x23.8x1.1 cm Rok wydania 2014 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.316 kg