Zadowolenie przyszłego klienta to najważniejszy cel działalności biznesowej i jednocześnie cel monografii pt. Metody i techniki projektowania innowacji, kolejnej pozycji w cyklu Nauka i Praktyka Innowacji.
Książka jest przeglądem metod planowania i projektowania innowacji, które zostały zaprezentowane z perspektywy rozważań teoretycznych oraz zilustrowane przykładami ich wykorzystywania w praktyce biznesu. Autorzy uwzględnili wielowymiarowy charakter innowacji i złożoność procesu projektowania innowacji od opracowania i rozwoju strategii technologicznej w przedsiębiorstwie, przez projektowanie otwartych innowacji i podejścia popytowego w projektowaniu innowacji, po projektowanie zmian w wytwarzaniu.
W książce zawarto studia przypadków obrazujące różnorodne przykłady wykorzystania metod i technik projektowania innowacji w praktyce i wyznaczono, jak przyczyniły się one do sukcesu prezentowanych przedsięwzięć biznesowych.
Monografia powinna zainteresować specjalistów, którzy już teraz lub w przyszłości chcą tworzyć nowoczesne produkty, usługi lub procesy i wdrażać je w praktyce przemysłowej,, a także pracowników uczelni, doktorantów i studentów.
Tytuł Metody i techniki projektowania innowacji Autorzy Dorota Jelonek, Aleksander Moczała Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne EAN 9788320824025 ISBN 9788320824025 Kategoria Literatura, Ekonomia liczba stron 244 Format 240x175 mm Rok wydania 2020 Oprawa broszurowa