„Marek Stączek demonstruje najkorzystniejsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika poprzez cykl korzystnego przygotowania się do użycia tej metody. Myśląc o tej technologii dodam -użytkowanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży powoduje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i ewidentnie obszerniejszą kreatywność uczestników”.
Renata Filipek-Barylowska, Dyrektor Sprzedaży, T-Mobile Polska
„Sposób, w jaki czyta się tę książkę, jest prawie jak bezpośrednie spotkanie z jej Autorem. Bawić i uczyć to z całą pewnością motto producent Stączka!”.
Agnieszka Ferenc, Kierownik Zespołu Rozwoju towaru Reklamowego, Wirtualna Polska S.A.
„atrakcyjna i zagadkowa. Daje mnóstwo do myślenia i użyteczne rady, które warto stosować jednocześnie w wystąpieniach publicznych, jak także w życiu prywatnym”.
Mirosław Suszek, Chief Technology Officer, Netia S.A.
„Wciągająca, napisana ze swadą i polotem, w przystępny sposób demonstrująca koncepcję storytellingu oraz jej użyteczne użycia. Bezapelacyjnie ‘must have’ w biblioteczce każdego menedżera praktyka. Gorąco polecam!”
Wojciech Masierek, District Manager, Bayer Sp. Z o.o.