Zdjęcia Przyczepne historie - chip heath,dan heath marki Mt biznes

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Przyczepne historie - chip heath,dan heath (MT Biznes)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: MT Biznes
48,66 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, w trakcie gdy inne ulegają zapomnieniu? Jakto się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami nadługo, a inne nawet nie...

Proponowany w naszejporownywarce towar Przyczepne historie - chip heath,dan heath marki Mt biznes jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w kuszącej cenie 48,66 zł. Promocja ta jest rezultatem szerokich porównan olbrzymiej ilości sklepów i hurtowni w internecie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788380879317

Oprawa

Broszurowa

Sprawdź promocyjne oferty na Przyczepne historie - chip heath,dan heath marki Mt biznes

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Przyczepne historie - chip heath,dan heath marki Mt biznes jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Przyczepne historie - chip heath,dan heath marki Mt biznes (sklep TaniaKsiazka.pl)

48,66 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o obowiązujących cenach i dostępności produktu wykorzystane w prezentowanym rankingu są indeksowane w zasadzie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu


Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, w trakcie gdy inne ulegają zapomnieniu?
Jakto się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami nadługo, a inne nawet nie zostają poprzez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, bynasz przekaz stał się viralem?
Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musiszprzekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – by zostało właściwie odebrane i abydzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathówmożna właściwie „zaprogramować", aby metaforycznie „przyczepiło się" do mózguodbiorcy. Jak to zrobić?
Ich książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych elementów chwytliwych opowieści ikoncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy:
• Sedno: Jak odrzeć przekaz z tego, co zbędne, nie zmieniając go przy tym w banalnyslogan? przejrzyj, jak dowódcy wojskowi upraszczają sposób formułowania planów działańbojowych.
• Umyślne zaskoczenie: W jaki sposób przykuwa się uwagę i ją utrzymuje? sprawdź, jakkierownictwo koncernu Nordstrom szokuje nowych pracowników po to, żeby przyswoilisobie wysokie standardy obsługi klienta.
• Konkretyzacja: W jaki sposób można pomóc odbiorcom zrozumieć przekaz i na długo gozapamiętać? przejrzyj, jak pewna nauczycielka z podstawówki wyleczyła dzieci zuprzedzeń rasowych.
• uznane źródło: Jak przekonać odbiorców, by uwierzyli w twój przekaz? zobacz, jakiplan opracowali trenerzy NBA, żeby uzmysłowić zawodnikom zagrożenie związane z AIDS.
• Emocje: Jak sprawić, aby twój przekaz stał się ważny dla odbiorców? przejrzyj, jakwładzom Teksasu udało się przekonać młodych kierowców, aby przestali zaśmiecaćpobocza.
• Storytelling: Jak sprawić, żeby odbiorcy zaczęli wprowadzać w czyn twoje idee?sprawdź, jak kampania z udziałem Jareda stała się wielkim hitem reklamowym sieciSubway wbrew woli głównych marketingowców tej firmy.
Dzięki tej książce nauczysz się kreować opowieści z góry zaprojektowane, by przetrwaćw umysłach odbiorców, niezależnie czy kierujesz je do kolegów w pracy, kontrahentów,czytelników twojego bloga, czy do odbiorców reklamy.

Niniejsze świeże wydanie wzbogacone o:
• Rady dla menedżerów: Jak wpleść strategię w codzienne rozmowy zespołu? Dowiedz się,jak unikać trzech barier, które blokują komunikację w biznesie.
• Rady dla nauczycieli: Jak sprawić, by uczniowie zapamiętywali materiał? Poznajnajskuteczniejsze metody nauczycieli światowego formatu.
• Rady dla każdego: Czy można sprawić, żeby chwytliwy przekaz jednak zostałzapomniany? Odpowiedzi należy szukać w badaniach dotyczących walki z nieprawdziwymi
pogłoskami, jakie rozprzestrzeniały się w czasie II wojny światowej.

***

Dziko zazdroszczę każdemu, kto jeszcze nie przeczytał tej książki. Bo czeka goświetna przygoda. Pozna naukowo zweryfikowane schematy, które powodują, że historieczepiają się nas i odpuszczają. Prawidłowe i złe. Prawdziwe i nieprawdziwe. BraciaHeathowie zabiorą cię w podróż, z której wrócisz z walizką użytecznych narzędzi.
Przydadzą się do tworzenia własnych przylepnych komunikatów – obojętnie czy jesteśnauczycielem, któremu zależy, by wiedza przylgnęła do mózgu odbiorcy, marketingowcem,który chce, by historia powstania artykułu została z klientem do grobu, czyliderem, który chce motywować i inspirować.
Piotr Bucki, badacz komunikacji, trener edukator, autor książek Viral, Prezentacje.Po prostu! i Porozmawiajmy o komunikacjiDlaczego niektóre pomysły, idee, rozwiązania zostają z nami na długo, jakbyprzyklejały się do naszego mózgu, a inne wlatują jednym uchem, a wylatują drugim?
Fenomenowi „naturalnie przyczepnych" koncepcji i historii – od miejskich legend,poprzez utwory literackie, po kampanie reklamowe – przyglądają się w swojej książceChip Heath i Dan Heath. I trzeba im przyznać, iż robią to fenomenalnie.Maja Gojtowska, ekspertka od komunikacji i budowy wizerunku, autorka blogagojtowska.comZ tej książki nie warto robić notatek – każda strona puchnie od wiedzy i warto doniej wielokrotnie wracać. To jedna z tych pozycji, które zawsze leżą na moim biurku inigdy go nie opuszczą. Jeżeli chcesz nauczyć się konstruować komunikaty, którezapadają w pamięć i poruszają serca – musisz ją przeczytać. Na palcach jednej rękimogę policzyć poradniki, z których wyciągnąłem sporo informacji.Artur Jabłoński, konsultant, szkoleniowiec, właściciel agencji marketingowejdigitalk.pl
Prowokująca. Zabawna. Otwiera oczy na zupełnie nową komunikację. Dzięki niej poznasztajemnice sukcesu pomysłów.

Jacek Kotarbiński, ekonomista, ekspert marketingu, kotarbinski.comKażdy, kto choćby ociera się o produkcję treści, szkodzi sobie, nie znając tejksiążki. Chcesz, aby zarząd docenił twoją strategię sprzedażową, aby rynek mówił otwoim produkcie żeby pracownicy słuchali twoich poleceń? Bracia Heathowierozgryźli te problemy i spisali rozwiązania. Dzisiaj wystarczy, iż się ich nauczysz.Kamil Kozieł, specjalista wystąpień publicznych

***

Chip Heath jest profesorem w Stanford Graduate School of Business, prowadzi zajęciana temat strategii i teorii organizacji. Pomógł ponad 450 start-upom w tworzeniulepszych strategii i przekazu.Dan Heath jest starszym wykładowcą w Center for the Advancement of SocialEntrepreneurship (CASE) przy Uniwersytecie Duke’a, gdzie wspiera przedsiębiorcówdziałających na rzecz dobra publicznego.
Bracia Heathowie są autorami trzech bestsellerów z listy „New York Timesa":Przyczepne historie, Pstryk! i Decyduj. Ich książki sprzedały się na całym świeciew nakładzie ponad dwóch milionów egzemplarzy i zostały przetłumaczone na 33 języki,pomiędzy innymi na tajski, arabski i litewski.
Tytuł Przyczepne historie Autor Chip Heath,Dan Heath Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380879317 ISBN 9788380879317 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing ilość stron 360 Format 14.2x21.8x1.8 cm Rok wydania 2020 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1 Waga 0.476 kg

Parametry

ISBN

9788380879317

Oprawa

Broszurowa

Autor

Chip heath, dan heath

Wydawnictwo

Mt biznes

Ilość stron

320

Rok wydania

2020

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

MT Biznes

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Teresa Z.
Teresa Z.
21.01.2025
Podesłane recenzje i opinie produktu MT Biznes pomogą innym odwiedzającym
Jeżeli udało Ci się skorzystać z proponowanego Przyczepne historie - chip heath,dan heath marki Mt biznes podziel się z nami oceną lub opinią. Podaj jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy jesteś zadowolony, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
MT Biznes Mów i zwyciężaj Mt biznes
Do sklepu Szczegóły

Mów i zwyciężaj Mt biznes

33,92 zł
W ciągu wielu lat swej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach....
Rekomendacja
MT Biznes Po pierwsze złam wszelkie zasady. co najwięksi menadżerowie na świecie robią inaczej - marcus buckingham darmowa dostawa kiosk ruchu Mt biznes
Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na pokaźnym materiale empirycznym,...
Rekomendacja
MT Biznes Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się modne wśród konsumentów,...
Rekomendacja
MT Biznes Pakiet: zjedz tę żabę, zjedz tę żabę - workbook - brian tracy darmowa dostawa kiosk ruchu Mt biznes
W zestawie taniej!Książka i Workbook w nowej niższej cenie.Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek jednoczy się z planem, ustaleniem priorytetu...
Rekomendacja
MT Biznes Jak przewodzą najlepsi liderzy - Brian Tracy,597KS (9159740)
Czy w twojej piersi bije serce przywódcy?Lepiej, aby tak było. Ponieważ nawet w zwykłych warunkach jedynie najmocniej skupieni, efektywni...
Rekomendacja
MT Biznes Od dobrego do wielkiego - jim collins Mt biznes
Do sklepu Szczegóły

Od dobrego do wielkiego - jim collins Mt biznes

52,53 zł
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący $563rmę gatunkiem wyższym od konkurentów$564 I, co ważniejsze, czy da się takim DNA,,zarazić"...
Rekomendacja
MT Biznes Matchmaking Kto co dostaje i dlaczego
Do sklepu Szczegóły

Matchmaking Kto co dostaje i dlaczego

28,94 zł
charakterystyczne rozważania ekonomiczne przede wszystkim dotyczą rynku minimalistycznców czy papierów wartościowych, gdzie wartość łączy...
Rekomendacja
MT Biznes Wielcy z wyboru - Jim Collins,597KS (9339393)
Do sklepu Szczegóły

Wielcy z wyboru - Jim Collins,597KS (9339393)

48,66 zł
nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od prawidłowego do dużego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją....
Rekomendacja
MT Biznes Learns
Do sklepu Szczegóły

Learns

61,05 zł
Uczenie się staje się jednym z kluczowych wymogów i kompetencji, jakie muszą posiąść organizacje chcące przetrwać w świecie VUCA. Coraz...
Rekomendacja
MT Biznes Jak upadają giganci,597KS
Do sklepu Szczegóły

Jak upadają giganci,597KS

36,91 zł
Upadku można uniknąć. Upadek można przewidzieć. Upadkowi można zapobiec. Obserwując ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdyś pokaźnych,...
Rekomendacja
MT Biznes Buntownicy. Kreatywni liderzy zmieniają świat - Adam Grant,597KS (7069203)
Adam Grant, jeden z najbardziej fascynujących i prowokujących myślicieli z dziedziny zarządzania swojego pokolenia, autor bestsellerów „New...
Rekomendacja
MT Biznes Everest lidera o wartościach silnym zespole i skutecznym przywództwie
Czy istnieją osoby wyprodukowane do bycia liderem? Co zrobić,mieć zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel? Jak być...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi. Polska i świat,077KS (99313)
Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na dostatek czynników...
Rekomendacja
Cedewu Optymalizacja systemów i procesów logistycznych. tom 28
Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania...
Rekomendacja
Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Wolters kluwer
W publikacji szczegółowo zaprezentowano problematykę prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, wyróżniając problemy pojawiające się w...
Rekomendacja
Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe

53,94 zł
Współczesne ubezpieczenia stanowią mechanizm finansowania skutków ryzyka, którego funkcjonowanie oparte jest na określonych rozwiązaniach...
Rekomendacja
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. rozdział 3. istota i ocena ryzyka strategicznego
Jednym z najszczególniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na markę jest tzw. Ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości, kontrola wewnętrzna i audyt w towarzystwach funduszy inwestycyjnych,077KS (1625506)
Rynek instytucji finansowych w ostatnich kilkunastu latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do instytucji finansowych zalicza...
Rekomendacja
Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych,077KS (180136)
Autor podjął się tematu nad wyraz aktualnego i o wielkim ergonomicznym znaczeniu. Ocena kondycji finansowej dokonywana jest równocześnie...
Rekomendacja
O jakości życia na początku XXI wieku
Do sklepu Szczegóły

O jakości życia na początku XXI wieku

29,45 zł
Pisząc o jakości życia, a więc o efektach decyzji jednostek, nie sposób pominąć aspektów pozamaterialnych, które oddziałują na kształtowanie...
Rekomendacja
Wyższa szkoła bankowa- gdańsk Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. tom 7
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku posiada opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw....
Rekomendacja
Cedewu Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. tom 9
Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech skomplikowanych latach kryzysu. Pomimo że...
Rekomendacja
Prognozowanie i symulacje w ekonomii i zarządzaniu,106KS (7639376)
Książka niniejsza podsumowuje doświadczenia Autora zebrane podczas badań empirycznych oraz w trakcie wieloletnich cykli wykładów poświęconych...
Rekomendacja
Działalność innowacyjna małych przedsiębiorstw w polsce
Rywalizacja gospodarcza w skali globalnej wymusza na krajach, regionach i przedsiębiorcach poszukiwania nowych źródeł przewagi konkurencyjnej....