Zdjęcia Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają (MT Biznes)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: MT Biznes
40,09 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się lubiane wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć...

Proponowany w naszejporownywarce cen produkt Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę kuszącej cenie 40,09 zł. Oferta ta jest efektem kompleksowego porównania setek sklepów w internecie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788382310542

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają (sklep TaniaKsiazka.pl)

40,09 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o zmianach cen i dostępności produktów wykorzystane w klasyfikacji synchronizowane są w zasadzie bez opóźnień.

Pełny opis produktu

Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się lubiane wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, żeby nasze treści stały się viralem?

Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną producenta, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swych produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, by mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, aby podążano za ich wizją i strategią. Ta książka gromadzi wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane albo naśladowane.

Jonah Berger, profesor marketingu z Wharton School, przedstawia, jak oddziaływanie społeczne przyczynia się do sukcesu produktów, usług czy zachowań. Wraz ze swym zespołem Berger wyodrębnił sześć kluczowych zasad STEPPS, które sprawiają, iż pewne treści stają się zaraźliwe. Te sześć zasad viralowości posiadają produkty lub idee, które stanowią walutę społeczną, wywoływane są poprzez skojarzenia, same powodują emocje, są jawne oraz mają użyteczną wartość i dają się wpleść w opowieść.

Książka Efekt viralowy mieści zarówno wyniki rewolucyjnych badań naukowych, a także najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zaimplementowaniu omówionych w niej narzędzi. Dowiesz się z niej m.in, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii i dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego towaru – blendera. A typowo znajdziesz w tej książce konkretne i sprawne techniki, zezwalające ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania wideo czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy będą chcieli się spontanicznie podzielić.

***

Jeśli zależy ci na tym, aby zdobyć większy rozgłos, zwłaszcza gdy masz do dyspozycji nieduży budżet, musisz przeczytać tę książkę. Efekt viralowy zdradza, w jaki sposób sprawić, żeby twój artykuł zyskał szalone powodzenie.

Chip Heath, współautor książek Przyczepne historie oraz Decyduj

Dlaczego niektóre idee rozprzestrzeniają się nagle, niemalże z dnia na dzień, a inne po prostu znikają? Co powoduje, że niektóre produkty zyskują ogromną popularność, w trakcie gdy innym nigdy się to nie udaje? Jonah Berger zna odpowiedzi na te pytania, a dzisiaj dzięki jego książce Efekt viralowy my ponadto ją znamy.

- Charles Duhigg, autor bestsellera Siła nawyku

[Berger] wyjaśnia, w jaki sposób tworzą się trendy oraz dlaczego pewne produkty, idee czy zachowania zyskują popularność (…) [Książka Efekt viralowy] jest bogato zilustrowana atrakcyjnymi przykładami w stylu Malcolma Gladwella czy książki Freakonomia (…) zaskakujące przeniesienie nacisku z technologii i komunikacji elektronicznej na element bezpośredniej komunikacji międzyludzkiej.

„Kirkus Reviews"

Zaraźliwy traktat na temat marketingu viralowego (…) Berger pisze z werwą i w atrakcyjny sposób, zręcznie biorąc pod lupę kwestie z pogranicza psychologii poznawczej i zachowań społecznych, a jego celem jest pomoc ludziom biznesu w zdobywaniu rozgłosu. W wyniku czego uzyskujemy przydatny i zajmujący elementarz, który demonstruje diagnozę niezliczonych i wprawiających w konsternację epidemii w kulturze modnej.

„Publishers Weekly"

***

JONAH BERGER jest profesorem na Wydziale Marketingu w Wharton School na Uniwersytecie Pensylwanii. Ma w swoim dorobku kilkadziesiąt artykułów opublikowanych w prestiżowych czasopismach naukowych, a o wynikach jego badań pisano w: „The New York Times", „The Wall Street Journal", „The Washington Post", „Harvard Business Review", „BusinessWeek" i „Fast Company". Berger otrzymał mnóstwo nagród równocześnie jako naukowiec, jak i pedagog, w tym także tytuł „Iron Prof.", przyznawany w konkursie organizowanym przez Wharton School.

Oprócz Efektu viralowego, napisał także książkę Nieświadome wybory. Ukryte czynniki wpływające na nasze zachowanie (wyd. MT Biznes, Warszawa, 2017r.)

Tytuł Efekt viralowy. Jak kreować chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają Autor Jonah Berger Tłumacz Monika Piotrowska Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382310542 ISBN 9788382310542 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 232 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami

Parametry

ISBN

9788382310542

Oprawa

Miękka

Autor

Jonah berger

Wydawnictwo

Mt biznes

Ilość stron

232

Rok wydania

2021

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

MT Biznes

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Włodzimierz C.
Włodzimierz C.
21.01.2025
Nadesłana przez Ciebie opinia / recenzja produktu MT Biznes pomoże innym odwiedzającym
Jeśli tylko miałeś okoliczność korzystać z proponowanego produktu Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają podziel się z nami recenzją lub opinią. Zaakcentuj jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy rekomendujesz produkt, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie satysfakcjonująca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
MT Biznes Mów i zwyciężaj Mt biznes
Do sklepu Szczegóły

Mów i zwyciężaj Mt biznes

33,92 zł
W ciągu wielu lat swej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach....
Rekomendacja
MT Biznes Po pierwsze złam wszelkie zasady. co najwięksi menadżerowie na świecie robią inaczej - marcus buckingham darmowa dostawa kiosk ruchu Mt biznes
Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na pokaźnym materiale empirycznym,...
Rekomendacja
MT Biznes Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się modne wśród konsumentów,...
Rekomendacja
MT Biznes Pakiet: zjedz tę żabę, zjedz tę żabę - workbook - brian tracy darmowa dostawa kiosk ruchu Mt biznes
W zestawie taniej!Książka i Workbook w nowej niższej cenie.Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek jednoczy się z planem, ustaleniem priorytetu...
Rekomendacja
MT Biznes Jak przewodzą najlepsi liderzy - Brian Tracy,597KS (9159740)
Czy w twojej piersi bije serce przywódcy?Lepiej, aby tak było. Ponieważ nawet w zwykłych warunkach jedynie najmocniej skupieni, efektywni...
Rekomendacja
MT Biznes Od dobrego do wielkiego - jim collins Mt biznes
Do sklepu Szczegóły

Od dobrego do wielkiego - jim collins Mt biznes

52,53 zł
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący $563rmę gatunkiem wyższym od konkurentów$564 I, co ważniejsze, czy da się takim DNA,,zarazić"...
Rekomendacja
MT Biznes Matchmaking Kto co dostaje i dlaczego
Do sklepu Szczegóły

Matchmaking Kto co dostaje i dlaczego

28,94 zł
charakterystyczne rozważania ekonomiczne przede wszystkim dotyczą rynku minimalistycznców czy papierów wartościowych, gdzie wartość łączy...
Rekomendacja
MT Biznes Wielcy z wyboru - Jim Collins,597KS (9339393)
Do sklepu Szczegóły

Wielcy z wyboru - Jim Collins,597KS (9339393)

48,66 zł
nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od prawidłowego do dużego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją....
Rekomendacja
MT Biznes Learns
Do sklepu Szczegóły

Learns

61,05 zł
Uczenie się staje się jednym z kluczowych wymogów i kompetencji, jakie muszą posiąść organizacje chcące przetrwać w świecie VUCA. Coraz...
Rekomendacja
MT Biznes Jak upadają giganci,597KS
Do sklepu Szczegóły

Jak upadają giganci,597KS

36,91 zł
Upadku można uniknąć. Upadek można przewidzieć. Upadkowi można zapobiec. Obserwując ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdyś pokaźnych,...
Rekomendacja
MT Biznes Buntownicy. Kreatywni liderzy zmieniają świat - Adam Grant,597KS (7069203)
Adam Grant, jeden z najbardziej fascynujących i prowokujących myślicieli z dziedziny zarządzania swojego pokolenia, autor bestsellerów „New...
Rekomendacja
MT Biznes Everest lidera o wartościach silnym zespole i skutecznym przywództwie
Czy istnieją osoby wyprodukowane do bycia liderem? Co zrobić,mieć zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel? Jak być...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi. Polska i świat,077KS (99313)
Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na dostatek czynników...
Rekomendacja
Cedewu Optymalizacja systemów i procesów logistycznych. tom 28
Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania...
Rekomendacja
Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Wolters kluwer
W publikacji szczegółowo zaprezentowano problematykę prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, wyróżniając problemy pojawiające się w...
Rekomendacja
Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe

53,94 zł
Współczesne ubezpieczenia stanowią mechanizm finansowania skutków ryzyka, którego funkcjonowanie oparte jest na określonych rozwiązaniach...
Rekomendacja
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. rozdział 3. istota i ocena ryzyka strategicznego
Jednym z najszczególniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na markę jest tzw. Ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości, kontrola wewnętrzna i audyt w towarzystwach funduszy inwestycyjnych,077KS (1625506)
Rynek instytucji finansowych w ostatnich kilkunastu latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do instytucji finansowych zalicza...
Rekomendacja
Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych,077KS (180136)
Autor podjął się tematu nad wyraz aktualnego i o wielkim ergonomicznym znaczeniu. Ocena kondycji finansowej dokonywana jest równocześnie...
Rekomendacja
O jakości życia na początku XXI wieku
Do sklepu Szczegóły

O jakości życia na początku XXI wieku

29,45 zł
Pisząc o jakości życia, a więc o efektach decyzji jednostek, nie sposób pominąć aspektów pozamaterialnych, które oddziałują na kształtowanie...
Rekomendacja
Wyższa szkoła bankowa- gdańsk Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. tom 7
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku posiada opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw....
Rekomendacja
Cedewu Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. tom 9
Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech skomplikowanych latach kryzysu. Pomimo że...
Rekomendacja
Prognozowanie i symulacje w ekonomii i zarządzaniu,106KS (7639376)
Książka niniejsza podsumowuje doświadczenia Autora zebrane podczas badań empirycznych oraz w trakcie wieloletnich cykli wykładów poświęconych...
Rekomendacja
Działalność innowacyjna małych przedsiębiorstw w polsce
Rywalizacja gospodarcza w skali globalnej wymusza na krajach, regionach i przedsiębiorcach poszukiwania nowych źródeł przewagi konkurencyjnej....