Zdjęcia Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają (MT Biznes)

Do kupienia w: Sklep Empik Marka: MT Biznes
38,60 zł 35,61 zł Rabat 8%
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się lubiane wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć...

Proponowany w naszejporownywarce cen produkt Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają nabędziesz w Empik w naprawdę kuszącej cenie 35,61 zł. Oferta ta jest efektem kompleksowego porównania setek sklepów w internecie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788382310542

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają (sklep Empik)

35,61 zł
Sklep Empik
Idź do sklepuSuper oferta

Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają (sklep TaniaKsiazka.pl)

35,91 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta

Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają (sklep Bee.pl)

38,60 zł
Sklep Bee.pl
Idź do sklepuSuper oferta

Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają (sklep TaniaKsiazka.pl)

38,60 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (4)
  • Dane o zmianach cen i dostępności produktów wykorzystane w klasyfikacji synchronizowane są w zasadzie bez opóźnień.

Pełny opis produktu

Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się lubiane wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, żeby nasze treści stały się viralem?

Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną producenta, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swych produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, by mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, aby podążano za ich wizją i strategią. Ta książka gromadzi wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane albo naśladowane.

Jonah Berger, profesor marketingu z Wharton School, przedstawia, jak oddziaływanie społeczne przyczynia się do sukcesu produktów, usług czy zachowań. Wraz ze swym zespołem Berger wyodrębnił sześć kluczowych zasad STEPPS, które sprawiają, iż pewne treści stają się zaraźliwe. Te sześć zasad viralowości posiadają produkty lub idee, które stanowią walutę społeczną, wywoływane są poprzez skojarzenia, same powodują emocje, są jawne oraz mają użyteczną wartość i dają się wpleść w opowieść.

Książka Efekt viralowy mieści zarówno wyniki rewolucyjnych badań naukowych, a także najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zaimplementowaniu omówionych w niej narzędzi. Dowiesz się z niej m.in, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii i dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego towaru – blendera. A typowo znajdziesz w tej książce konkretne i sprawne techniki, zezwalające ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania wideo czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy będą chcieli się spontanicznie podzielić.

***

Jeśli zależy ci na tym, aby zdobyć większy rozgłos, zwłaszcza gdy masz do dyspozycji nieduży budżet, musisz przeczytać tę książkę. Efekt viralowy zdradza, w jaki sposób sprawić, żeby twój artykuł zyskał szalone powodzenie.

Chip Heath, współautor książek Przyczepne historie oraz Decyduj

Dlaczego niektóre idee rozprzestrzeniają się nagle, niemalże z dnia na dzień, a inne po prostu znikają? Co powoduje, że niektóre produkty zyskują ogromną popularność, w trakcie gdy innym nigdy się to nie udaje? Jonah Berger zna odpowiedzi na te pytania, a dzisiaj dzięki jego książce Efekt viralowy my ponadto ją znamy.

- Charles Duhigg, autor bestsellera Siła nawyku

[Berger] wyjaśnia, w jaki sposób tworzą się trendy oraz dlaczego pewne produkty, idee czy zachowania zyskują popularność (…) [Książka Efekt viralowy] jest bogato zilustrowana atrakcyjnymi przykładami w stylu Malcolma Gladwella czy książki Freakonomia (…) zaskakujące przeniesienie nacisku z technologii i komunikacji elektronicznej na element bezpośredniej komunikacji międzyludzkiej.

„Kirkus Reviews"

Zaraźliwy traktat na temat marketingu viralowego (…) Berger pisze z werwą i w atrakcyjny sposób, zręcznie biorąc pod lupę kwestie z pogranicza psychologii poznawczej i zachowań społecznych, a jego celem jest pomoc ludziom biznesu w zdobywaniu rozgłosu. W wyniku czego uzyskujemy przydatny i zajmujący elementarz, który demonstruje diagnozę niezliczonych i wprawiających w konsternację epidemii w kulturze modnej.

„Publishers Weekly"

***

JONAH BERGER jest profesorem na Wydziale Marketingu w Wharton School na Uniwersytecie Pensylwanii. Ma w swoim dorobku kilkadziesiąt artykułów opublikowanych w prestiżowych czasopismach naukowych, a o wynikach jego badań pisano w: „The New York Times", „The Wall Street Journal", „The Washington Post", „Harvard Business Review", „BusinessWeek" i „Fast Company". Berger otrzymał mnóstwo nagród równocześnie jako naukowiec, jak i pedagog, w tym także tytuł „Iron Prof.", przyznawany w konkursie organizowanym przez Wharton School.

Oprócz Efektu viralowego, napisał także książkę Nieświadome wybory. Ukryte czynniki wpływające na nasze zachowanie (wyd. MT Biznes, Warszawa, 2017r.)

Tytuł Efekt viralowy. Jak kreować chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają Autor Jonah Berger Tłumacz Monika Piotrowska Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382310542 ISBN 9788382310542 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 232 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami

Parametry

ISBN

9788382310542

Oprawa

Miękka

Autor

Jonah berger

Wydawnictwo

Mt biznes

Ilość stron

232

Rok wydania

2021

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

MT Biznes

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Włodzimierz C.
Włodzimierz C.
09.05.2024
Nadesłana przez Ciebie opinia / recenzja produktu MT Biznes pomoże innym odwiedzającym
Jeśli tylko miałeś okoliczność korzystać z proponowanego produktu Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają podziel się z nami recenzją lub opinią. Zaakcentuj jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy rekomendujesz produkt, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie satysfakcjonująca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Mt biznes Mt biznes Sekretny język komunikacji. jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerbalne
Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, wybór słów i modulację głosu, posiadają ogromny wpływ na...
Rekomendacja
Mt biznes Jak naprawdę działają organizacje. Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności
Nadszedł czas, by zrozumieć, jak funkcjonują organizacje! Żyjemy w świecie pełnym organizacji. Odgrywają one znaczącą rolę we wszystkim,...
Mt biznes Strat to Action. Od strategii do działania
Do sklepu Szczegóły

Strat to Action. Od strategii do działania

129,00 zł
Holistyczny Model Zarządzania KAIZENTM Większość organizacji ma kłopoty z przełożeniem strategii na konkretne działania, co zagraża osiąganiu...
Rekomendacja
MT Biznes Mt biznes Jednominutowy negocjator. sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów - don hutson
Poznaj sekrety Jednominutowego Negocjatora!Umiejętność negocjowania ma wpływ na każdy aspekt naszego życia, począwszy od kontraktów zawieranych...
Mt biznes Six sigma dla menedżerów Mt biznes
Do sklepu Szczegóły

Six sigma dla menedżerów Mt biznes

55,14 zł
Rola menedżerów w programie Six Sigma jest bezdyskusyjnie niedoceniana. Tymczasem to właśnie oni są największym jego beneficjentem i powinni...
Rekomendacja
MT Biznes Mt biznes Buyer persona
Do sklepu Szczegóły

Mt biznes Buyer persona

49,90 zł
Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego...
Rekomendacja
MT Biznes Mt biznes Model storybrand zbuduj skuteczny przekaz dla swojej
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, iż nie mówią...
Rekomendacja
MT Biznes Feedback (i inne brzydkie słowa). dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze Mt biznes
Udzielanie danych zwrotnej - takie proste, iż aż trudne! Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, lecz udzielamy go... Każdego dnia i to wielokrotnie,...
Rekomendacja
MT Biznes Jak google, bono i gates trzęsą światem dzięki metodzie okr Mt biznes
"Legendarny inwestor John Doerr ujawnia, w jaki sposób system OKR – system wyznaczania celów – pomógł gigantom technicznym takim jak Intel...
Rekomendacja
Mt biznes SPIN® SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie
SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23...
Rekomendacja
Mt biznes Jak zacząć inwestować? osiem kroków do sukcesu w finansach osobistych Mt biznes
Znajdź produktywną strategię inwestycyjną dostosowaną do twojej osobowości Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swych pierwszych pieniędzy?...
Rekomendacja
MT Biznes Mt biznes Zmiany strategiczne na europejskim rynku
Do sklepu Szczegóły

Mt biznes Zmiany strategiczne na europejskim rynku

34,44 zł
Kryzys finansowy z lat 2007–2009 w wielu krajach miał dramatyczny przebieg i wyjątkowo ostro odbił się na bankach realizujących strategię...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

1 078,71 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni postępowe biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 1781 x 400 x 420 mm, szary/wenge
tworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
Rekomendacja
Pochodne instrumenty kredytowe. Systematyka, wycena, zastosowanie. Struktury standardowe i egzotyczne
Monografia w kompleksowy sposób analizuje nie tylko istotę funkcjonowania kredytowych instrumentów pochodnych,w dodatku modele ich wyceny,...
Rekomendacja
Półka ścienna 800 x 200 x 350 mm, wenge
Do sklepu Szczegóły

Półka ścienna 800 x 200 x 350 mm, wenge

397,29 zł
Półki ścienne oferują dodatkowe miejsce do przechowywania rozmaitych rzeczy i są odpowiednim dodatkiem do mebli biurowychtworzone z laminowanej...
Rekomendacja
Digital Content Marketing Krowinska, Agata; Backhaus, Christof; Becker, Benjamin; Bosser, Fabian
\nDigital Content Marketing introduces the principles of content marketing and serves as a guide to any professional or student who wants...
Rekomendacja
Governance. Wybór tekstów klasycznych
Do sklepu Szczegóły

Governance. Wybór tekstów klasycznych

37,01 zł
Świat społeczny bezustannie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie. Oddziaływanie...
Rekomendacja
Marketing strategy for museums Lister, christina (marketing consultant)
\nMarketing Strategy for Museums is a practical guide to developing and delivering marketing that supports museums’ missions and goals....
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, wiśnia
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
Rekomendacja
Rachunkowość finansowa, część 1. prowadzenie rachunkowości. kwalifikacja a.36 Bożena padurek
Inwestycje krótkoterminowe, rozrachunki, obrót materiałowy.Stan prawny na 1 lutego 2017 roku.
Rekomendacja
Case Studies in Sport Marketing
Do sklepu Szczegóły

Case Studies in Sport Marketing

257,12 zł
Rekomendacja
Półka ścienna 800 x 200 x 350 mm, orzech
Do sklepu Szczegóły

Półka ścienna 800 x 200 x 350 mm, orzech

397,29 zł
Półki ścienne proponują uzupełniające miejsce do przechowywania różnych rzeczy i są odpowiednim dodatkiem do mebli biurowychwytwarzane z...
Rekomendacja
Regał sortujący PRIMO WHITE, 800 x 420 x 1087 mm, 27 przegród, biały
produkowane z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, zaopatrzone w listwy przyblatowesolidne półki, odległość między półkami 350 mm,...