Zdjęcia Poltext Intryguj - sam horn

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Intryguj - sam horn (Poltext)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Poltext
35,28 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Jak kreować intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić,produkować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i...

Prezentowany w naszejporownywarce artykuł Poltext Intryguj - sam horn można nabyć w TaniaKsiazka.pl w kuszącej cenie 35,28 zł. Oferta ta stanowi wynik szerokiej analizy setek sklepów w bazie danych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788380879836

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Poltext Intryguj - sam horn

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Poltext Intryguj - sam horn jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Poltext Intryguj - sam horn (sklep TaniaKsiazka.pl)

35,28 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat dostępności produktu i obowiązujących cen wykorzystane w powyższej klasyfikacji pobierane są praktycznie natychmiast.

Pełny opis produktu

Jak wytwarzać ciekawe treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do towaru czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić,produkować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania?

Twitter umożliwia wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal nigdy nie są dłuższe niż 200 słów.

Według magazynu „Fast Company" jedna osoba na cztery rezygnuje z przeglądania strony internetowej, jeśli jej treść ładuje się dłużej niż cztery sekundy. Mamy do czynienia z prawdziwą epidemią braku cierpliwości, a równocześnie cierpimy na alienację i niedobór uwagi. Na szczęście są sposoby pozwalające pokonać chroniczne rozproszenie uwagi odbiorców. Znajdziesz je w tej książce.

Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek, demonstruje potężne techniki pozwalające zainteresować twoich odbiorców i skłonić ich, aby odłożyli wszystko na bok i skoncentrowali swoją uwagę na tobie i twoich słowach.

Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE przedstawia, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią przekazy w spójną, przekonującą i skuteczną komunikację dwustronną. Horn na bazie mocnych case studies omawia m.in. Nowoczesne sposoby inicjowania konwersacji w trakcie spotkań networkingowych, wyjaśnia, jak zbudować atmosferę zaciekawienia podczas wystąpienia na scenie czy jak skoncentrować uwagę inwestorów przy pomocy krótkiej prezentacji. Jeżeli chcesz efektywnie dotrzeć do kogoś ze swym przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę.

I (Intro) Wprowadzenie. Zacznij od wstępu, który przykuwa uwagę. Spraw, by ludzie podnieśli brwi ze zdziwienia.

N (New) świeże. Nie starczy, by była to prawda – to jeszcze musi być coś NOWEGO. Zadbaj o aktualność danych.

T (Time-Efficient) Właściwe użycie czasu. Zdobądź zaufanie dzięki efektywnemu gospodarowaniu czasem. Ogranicz długość swych wypowiedzi.

R (Repeatable) łatwe do powtórzenia. Utwórz hasło, które za­padnie im w pamięć. Chwila przerwy i… uderzenie. Wezwanie do działania ma zawierać rytm, aliterację i rym.

I (Interact) Interakcja. Nie ograniczaj się do informowania, wchodź w interakcję. Zbuduj scenariusze, aby ludzie mogli współuczestniczyć i współtworzyć.

G (Give) Dawanie. Słuchaj tak, jak chcesz, by ciebie słuchano. Wyjdź ze swej głowy. Używaj ich języka, zaspokajaj ich zapotrzebowania.

U (Useful) Przydatne. Pokaż realne korzyści. Dawaj możliwości, nie rozkazy.

E (Examples) Przykłady. Nie opowiadaj historyjek, dziel się przykła­dami z życia. Spraw, by odbiorcy przejęli się problemem dzięki teleskopowi empatii.

Narzędzia modelu INTRIGUE pozwolą ci wydajnie przykuć i utrzymać uwagę odbiorcy: widza, słuchacza, czytelnika.

***

Bez względu na to, czy demonstrujesz jakiś nowy produkt, prowadzisz prezentację, promocję, czy chcesz kogoś do czegoś przekonać, Sam Horn nauczy cię, w jaki sposób zdobyć uwagę ludzi – i ją utrzymać.

Daniel H. Pink, autor książek Drive. Całkowicie świeże spojrzenie na motywację oraz Jak być prawidłowym sprzedawcą

nawet nie próbuj przygotowywać oferty, propozycji handlowej albo prezentacji bez uprzedniego przeczytania tej książki.

Kay Koplovitz, założycielka USA Networks, prezes Springboard Enterprises

W dzisiejszym świecie biznesu, w którym obserwujemy coraz mniej zaangażowania, techniki rozszerzania zaangażowania pracowników i klientów poprzez koncentrację na ich potrzebach i priorytetach w pierwszej kolejności (…) to obowiązkowe narzędzia każdego lidera.

Marshall Goldsmith, autor książki Pozytywne nastawienie, jeden z 50 największych myślicieli biznesowych świata wg magazynu „Thinkers"

wystarczyło dziesięć sekund oglądania tej książki, bym dał się wciągnąć przykuwającym uwagę historiom opowiadanym poprzez Sam. To najmocniej funkcjonalna, inspirująca i dająca się użyć w życiu(!) książka, jaką kiedykolwiek widziałem na temat zdobywania uwagi innych ludzi.

Derek Sivers, mówca TED (First Follower) oraz założyciel producenta CD Baby

***

Sam Horn jest specjalistką-strategiem w zakresie pozycjonowania, komunikowania i kreowania producenta z dwudziestoletnim stażem pracy i licznymi sukcesami we współpracy z takimi klientami, jak Intel, NASA, Boeing, KPMG czy British Airways. Była jedną z najwyżej ocenianych prelegentek na liście najszybciej rozwijających się firm 500/5000 magazynu „Inc.". Jest także autorką książek z listy bestsellerów „New York Timesa", m.in. TONGUE FU! Sztuka walki językiem i Jutro? Nie ma takiego dnia w tygodniu!

Tytuł Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów Autor Sam Horn Tłumacz Marcin Kowalczyk Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380879836 ISBN 9788380879836 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes liczba stron 238 Rok wydania 2020 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1

Parametry

ISBN

9788380879836

Oprawa

Miękka

Autor

Sam horn

Wydawnictwo

Mt biznes

Ilość stron

240

Rok wydania

2020

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Poltext

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Aleksandra I.
Aleksandra I.
21.01.2025
Czy możesz podesłać nam komentarz i opinię o produkcie
Jeżeli skorzystać z Poltext Intryguj - sam horn wyślij swoją recenzję lub opinię. Zaakcentuj jakie są Twoje z użytkowania, czy jesteś usatysfakcjonowany z zakupu oraz czy relacja ceny do jakości jest satysfakcjonująca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Poltext Platformy cyfrowe i gospodarka współdzielenia. problemy instytucjonalne Poltext
Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, cenionego naukowca i autora wielu książek na temat innowacyjnych technice, jest poświęcona...
Rekomendacja
Poltext Poltext Nagrody biznesowe - paweł krzyworzeka
Do sklepu Szczegóły

Poltext Nagrody biznesowe - paweł krzyworzeka

30,53 zł
Laur progresywności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty towar, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane...
Rekomendacja
Poltext Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. darmowa dostawa, już od 99,99 zł. Poltext
Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i ciekawy poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu,...
Rekomendacja
Poltext Bankowość emocjonalna Poltext
Do sklepu Szczegóły

Bankowość emocjonalna Poltext

64,90 zł
Egzemplarz outletowy. Może mieć minimalne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technologia...
Rekomendacja
Poltext PRZEWODNIK PO METODZIE QFD PROJEKTOWANIE I DOSKONALENIE PRODUKTÓW I USŁUG PRZY UŻYCIU QUALIT - Marek Ćwiklicki
Kompendium na temat QFD (Quality Function Deployment). QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju artykułu lub usługi, umożliwiającą...
Rekomendacja
Poltext Banki spółdzielcze a deponenci Poltext
Do sklepu Szczegóły

Banki spółdzielcze a deponenci Poltext

50,92 zł
"Banki spółdzielcze stanowią najliczniejszą grupę podmiotów sektora bankowego w Polsce. Przy kilkudziesięciu funkcjonujących bankach komercyjnych...
Rekomendacja
Poltext Platformizacja gospodarki cyfrowej
Do sklepu Szczegóły

Platformizacja gospodarki cyfrowej

66,87 zł
Rozwój wiedzy i technice generuje nowe typy niepewności i ryzyka, które wymagają nowego podejścia do prawa. Regulacja technologii i adekwatne...
Rekomendacja
Poltext Sektor bankowy w Polsce w warunkach zwiększonych obciążeń podatkowo-składkowych i wymogów kapitałowych lat 2015-2019
Monografia jest poświęcona obciążeniom podatkowo-składkowym i regulacjom kapitałowym sektora bankowego w Polsce w latach 2015-2019. Koszty...
Rekomendacja
Poltext Poziom życia a wzrost gospodarczy w Afryce Subsaharyjskiej w dobie globalizacji
MONOGRAFIA NAUKOWA Afryka Subsaharyjska stanowi jedno z najmocniej perspektywicznych miejsc do inwestowania na świecie. Niemało z najszybciej...
Rekomendacja
Poltext Sektor fintech na europejskim rynku usług bankowych wyzwania konkurencyjne i regulacyjne Poltext
Po globalnym kryzysie finansowym w latach 2007–2009 zauważalny jest spadek zaufania do klasycznych instytucji finansowych i zmiana preferencji...
Rekomendacja
Poltext Poltext Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych. perspektywa członków rad nadzorczych
Monografia poświęcona jest komunikacji między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych, przedstawionej z perspektywy członków...
Rekomendacja
Poltext Polityka pieniężna europejskiego banku centralnego i systemu rezerwy federalnej w latach 2000-2017 Poltext
MONOGRAFIA NAUKOWA Polityka monetarna, a także polityka fiskalna stanowią dwa główne narzędzia, jakie władze publiczne wykorzystują w prowadzeniu...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi. Polska i świat,077KS (99313)
Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na dostatek czynników...
Rekomendacja
Cedewu Optymalizacja systemów i procesów logistycznych. tom 28
Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania...
Rekomendacja
Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Wolters kluwer
W publikacji szczegółowo zaprezentowano problematykę prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, wyróżniając problemy pojawiające się w...
Rekomendacja
Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe

53,94 zł
Współczesne ubezpieczenia stanowią mechanizm finansowania skutków ryzyka, którego funkcjonowanie oparte jest na określonych rozwiązaniach...
Rekomendacja
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. rozdział 3. istota i ocena ryzyka strategicznego
Jednym z najszczególniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na markę jest tzw. Ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości, kontrola wewnętrzna i audyt w towarzystwach funduszy inwestycyjnych,077KS (1625506)
Rynek instytucji finansowych w ostatnich kilkunastu latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do instytucji finansowych zalicza...
Rekomendacja
Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych,077KS (180136)
Autor podjął się tematu nad wyraz aktualnego i o wielkim ergonomicznym znaczeniu. Ocena kondycji finansowej dokonywana jest równocześnie...
Rekomendacja
O jakości życia na początku XXI wieku
Do sklepu Szczegóły

O jakości życia na początku XXI wieku

29,45 zł
Pisząc o jakości życia, a więc o efektach decyzji jednostek, nie sposób pominąć aspektów pozamaterialnych, które oddziałują na kształtowanie...
Rekomendacja
Wyższa szkoła bankowa- gdańsk Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. tom 7
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku posiada opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw....
Rekomendacja
Cedewu Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. tom 9
Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech skomplikowanych latach kryzysu. Pomimo że...
Rekomendacja
Prognozowanie i symulacje w ekonomii i zarządzaniu,106KS (7639376)
Książka niniejsza podsumowuje doświadczenia Autora zebrane podczas badań empirycznych oraz w trakcie wieloletnich cykli wykładów poświęconych...
Rekomendacja
Działalność innowacyjna małych przedsiębiorstw w polsce
Rywalizacja gospodarcza w skali globalnej wymusza na krajach, regionach i przedsiębiorcach poszukiwania nowych źródeł przewagi konkurencyjnej....