"interesująco i na temat Prezentacja. Wartość, narracja, sposób podania. Fakty, liczby, kluczowe słowa - esencja wypowiedzi wsparta kilkoma stosownymi grafikami. Główna myśl uchwycona w zgrabne, łatwo zapadające w pamięć zdanie.
Żart, ale na temat. Celne zestawienie informacji. Porównanie, które daje do myślenia. Wstęp, rozwinięcie, podsumowanie. Wnioski. Ukłon, oklaski, poczucie należycie wyprodukowanego obowiązku, a także satysfakcja z tego, że oto dotarło się nie tylko do umysłów, ale i serc słuchaczy.
Że się ich przekonało. Tego wszystkiego brakuje większości oficjalnych wypowiedzi prezesów, menedżerów i pracowników, których wyrok przełożonego skazał na przygotowanie prezentacji i występ przed licznie zgromadzoną publiką.
Niestety, nader nieraz wystąpienia wyglądają zgoła odmiennie: na środku sali stoi nieszczęsny mówca, który albo duka coś pod nosem, albo owszem, przemawia głośno, za to nudno, do tego przydługo i nie do końca na temat.
Jego podstawową bronią jest pilot, dzięki któremu zmienia kolejne źle przygotowane, niewiele mówiące slajdy prezentacji. Naprzeciw siebie ma publiczność, myślącą o wszystkim, tylko nie o omawianym zagadnieniu.
Wszyscy razem $1200 prelegent i słuchający $1201 marzą o tym, by ten koszmar się już skończył... Znasz to$1202 Autor tego poradnika także. A ponieważ zmęczyło go tkwienie w dusznych salach konferencyjnych w towarzystwie ludzi, którzy co prawda wiedzą, o czym mówią, lecz swoją wiedzą nie potrafią się podzielić, napisał książkę.
Udowadnia w niej, że każdy może tworzyć korzystne, niebanalne prezentacje i wygłaszać porywające mowy. TO JEST PROSTE! starczy trzymać się kilku zasad. Wynajdziesz je w tej książce. O autorze Piotr Bucki - architekt, który zamiast budynków woli projektować zdania.
Aktor, który scenę teatralną zamienił na sale szkoleniowe i spotkania z widownią na konferencjach. Psycholog, który lubi badać i ciągle zadaje sobie pytanie,,Skąd wiem to, co wiem$1203". Od 17 lat uczy sztuki komunikacji.
Pracował z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Polsce i we Włoszech. Napisał książki: Porozmawiajmy o komunikacji, Złap równowagę oraz Viral. Współpracował z,,Malemenem",,,Charakterami",,,Dolce Vita" i,,The Mother Mag".
Jego wystąpienie na TEDx SGH obejrzano w sieci ponad 95 tysięcy razy. Od ponad ośmiu lat jest związany z WSB, gdzie projektuje kierunki i uczy brandingu, marketingu i komunikacji. Wykłada także na USWPS, w SGH i Akademii Leona Koźmińskiego.
Szkoli pracowników Allegro, Dynatrace, Santandera, Nordea IT. W ramach współpracy z Europejską Agencją Kosmiczną i GNSSA współtworzy programy szkoleniowe dla start-upów i konsultantów.