Aktualny i progresywny podręcznik, którego lektura przybliży temat efektywnego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej. Książka ukazuje - potrzebne marketerom, a także analitykom - techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych.
pokazuje, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach - tworzenia list, segmentacji danych, testowania efektywności kampanii, struktur cenowych, czy również prognozowania popytu. Publikacja powstała głównie z myślą o praktykach.
Grupę docelową tej książki tworzą analitycy biznesowi, których zadaniem jest sporządzanie list klientów na zapotrzebowania targetowania,, a także menedżerowie kierujący kampanią marketingową, którzy muszą wiedzieć, która promocja była najskuteczniejsza.
Jest to także cenna lektura dla marketerów, których jednym z obowiązków jest spisanie na straty wybranego segmentu klientów, w celu uzyskania efektywności. Po książkę powinny sięgnąć także osoby odpowiedzialne za badanie rynku, które muszą zaprojektować i przeprowadzić ankietowe badanie satysfakcji, a także analitycy cenowi, którzy odpowiadają za ustalanie optymalnej ceny artykułu.
"Książka posiada bezcenny zbiór narzędzi służących do realizacji skupionych na konsumencie inicjatyw analitycznych w działach marketingu. Wykracza poza aspekt teoretyczny, pomaga praktykom wykorzystywać analitykę marketingową do ulepszonego poznania zachowań konsumentów i identyfikowania nowych możliwości biznesowych." Anna Andrusova, starsza analityk informacji, JCPenney "W czasach, w których marketing staje się coraz bardziej skomplikowany, ta książka oferuje zbiór narzędzi i konieczne do ich użytkowania podstawy matematyczne." Elizabeth Johnson, dyrektor generalna, PathFormance "Na podstawie prostych i krystalicznych przykładów Grigsby prezentuje, w jaki sposób prowadzić analizę danych i na czym polega jej rola w osiąganiu celów działu marketingu i całej organizacji." Craig Armstrong, dyrektor ds.
strategicznych analiz biznesowych, Targetbase Powyższy opis pochodzi od wydawcy.