Zdjęcia Hotelarstwo marki Sala józef

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Hotelarstwo (Sala Józef)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Sala Józef
64,90 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

tematyką napisania niniejszej książki było dążenie do prezentacji roli hotelarstwa na rynku turystycznym, ukazanie kierunków zmian równocześnie w jego systemie zarządzania, jak i rozwoju, w głównej...

Sugerowany towar Hotelarstwo marki Sala józef możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę promocyjnej cenie wynoszącej 64,90 zł. Promocja ta stanowi wynik zbiorczych analiz olbrzymiej ilości sklepów oraz hurtowni w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788320823295

Oprawa

Broszurowa

Sprawdź promocyjne oferty na Hotelarstwo marki Sala józef

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Hotelarstwo marki Sala józef jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Hotelarstwo marki Sala józef (sklep TaniaKsiazka.pl)

64,90 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje o cenach i dostępności zastosowane w prezentowanym zestawieniu synchronizowane są w zasadzie natychmiast.

Pełny opis produktu

motywem napisania niniejszej książki było dążenie do prezentacji roli hotelarstwa na rynku turystycznym, ukazanie kierunków zmian zarówno w jego systemie zarządzania, jak i rozwoju, najczęściej wymuszanych poprzez zmiany zachodzące w jego otoczeniu.

Książka składa się z ośmiu rozdziałów. W rozdziale 1 scharakteryzowano istotę hotelarstwa, kryteria klasyfikacji hoteli oraz rolę hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego. W rozdziale 2 zaprezentowano podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej.

Rozdział 3 demonstruje składniki głównej, cząstkowej usługi hotelowej, tj. Usługi zakwaterowania. Kolejny rozdział 4 pokazuje m.in. Istotę gastronomii i jej rolę w hotelarstwie, zakres usług gastronomicznych w hotelach i kierunki ich rozwoju.

W rozdziale 5 scharakteryzowano główne usługi dodatkowe w hotelach. Rozdział 6 demonstruje specyfikę zarządzania przedsiębiorstwem hotelarskim. Rozdział 7 pokazuje funkcje głównych służb hotelu. Końcowy rozdział 8 prezentuje procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie.

Praca jest efektem wieloletnich zainteresowań naukowych Autora. Książka jest adresowana zwykle do studentów studiów ekonomicznych i wychowania fizycznego, studiujących na kierunku,,turystyka i rekreacja".

Pomyślana jest jako opracowanie służące prowadzeniu wykładu z przedmiotu,,podstawy hotelarstwa". Może być także {pomocn|przydatn)a osobom i menedżerom zarządzającym firmami hotelarskimi. Józef Sala - profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, kierownik Katedry Turystyki na Wydziale Zarządzania UE w Krakowie.

Prowadzi wykłady z zakresu hotelarstwa, ekonomiki i organizacji gastronomii oraz marketingu. Jego wieloletnie zainteresowania naukowe skupiają się na problematyce roli gastronomii na rynku dóbr żywnościowych i turystycznym.

Jest autorem licznych artykułów i monografii publikowanych w Polsce i poza granicą. Pod jego kierunkiem w ostatnich latach wykonano kilka projektów badawczych z zakresu turystyki biznesowej, bazy turystycznej, turystyki religijnej oraz determinant zachowań konsumentów na rynku turystycznym.

Autor i współautor wielu publikacji, m.in Marketing w gastronomii (PWE, 2011). Spis treści Wstęp Rozdział 1. Hotelarstwo i jego rola w obsłudze ruchu turystycznego 1.1. Pojęcia hotelu i hotelarstwa oraz ich cechy 1.2.

Istota, struktura i podstawowe cechy usługi hotelarskiej 1.3. Miejsce hotelarstwa w strukturze turystycznych obiektów noclegowych 1.4. Kryteria klasyfikacji hoteli 1.5. Kategoryzacja hoteli i turystycznych obiektów noclegowych 1.6.

Marka jako instrument gwarancji jakości i promocji usługi hotelowej 1.7. Rola hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego 1.8. Rozwój hotelarstwa na świecie 1.9. Hotelarstwo jako ogniwo gospodarki turystycznej w Polsce Rozdział 2.

Podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej 2.1. Turystyczna baza noclegowa a współczesne tendencje rozwoju turystyki 2.2. Główne współczesne rodzaje turystycznych obiektów noclegowych 2.2.1.

Hotele kurortowe (resort hotels) 2.2.2. Hotele biznesowe i konferencyjne 2.2.3. Hotele z pełnym cyklem obsługi (full service hotels) 2.2.4. Hotele butikowe 2.2.5. Hotele przy portach lotniczych, dworcach kolejowych i autobusowych 2.2.6.

Tanie hotele 2.2.7. Motele 2.2.8. Pensjonaty 2.3. Inne formy turystycznej bazy noclegowej 2.3.1. Kempingi 2.3.2. Hostele 2.3.3. Gospodarstwa agroturystyczne 2.3.4. Schroniska młodzieżowe 2.3.5. Schroniska Rozdział 3.

Usługi zakwaterowania w hotelach 3.1. Istota i zakres usług zakwaterowania w hotelach 3.2. Kształtowanie programu użytkowego jednostek mieszkalnych 3.2.1. Cechy i elementy jednostek mieszkalnych współczesnego hotelu 3.2.2.

Rodzaje jednostek mieszkalnych w hotelarstwie europejskim 3.3. Lobby hotelowe i jego funkcje 3.4. Organizacja i zadania zespołu wielofunkcyjnego 3.5. Wskaźniki operacyjne wykorzystywane w analizie działalności pionu usług zakwaterowania Rozdział 4.

Istota, funkcje i rola gastronomii w hotelach 4.1. Istota i funkcje gastronomii 4.2. Rodzaje zakładów gastronomicznych 4.3. Rola usług gastronomicznych na rynku turystycznym 4.4. Znaczenie usług gastronomicznych w hotelarstwie 4.5.

Zakres usług gastronomicznych w hotelach i czynniki go kształtujące 4.6. Obsługa żywieniowa gości w hotelach (dining room) 4.7. Room service w hotelach i jego organizacja 4.8. Rola lounge service'u w hotelach 4.9.

Organizacja bankietów i działalności cateringowej 4.10. Współczesne tendencje rozwoju gastronomii hotelowej Rozdział 5. Usługi dodatkowe w hotelach 5.1. Istota i czynniki kształtujące zakres usług dodatkowych w hotelach 5.2.

Główne rodzaje usług dodatkowych w hotelach 5.2.1. Obsługa turystyki biznesowej 5.2.2. Usługi wellness & spa 5.2.3. Usługi animacji czasu wolnego 5.2.4. Gry hazardowe 5.2.5. Usługi handlowe 5.2.6. Usługi salonów piękności i fryzjerskie 5.2.7.

Usługi butlerskie 5.2.8. Inne usługi dodatkowe Rozdział 6. Zarządzanie hotelem 6.1. Specyficzne cechy przedsiębiorstwa hotelowego jako organizacji 6.2. Istota i funkcje zarządzania w hotelarstwie 6.3. Planowanie w przedsiębiorstwie hotelowym 6.4.

Organizowanie działalności przedsiębiorstwa hotelowego 6.4.1. Istota i znaczenie organizowania w przedsiębiorstwie hotelowym 6.4.2. Czynniki kształtujące struktury organizacyjne w biznesie hotelowym 6.4.3.

Rodzaje struktur organizacyjnych w przedsiębiorstwie hotelowym 6.4.4. Współczesne tendencje w kształtowaniu struktur organizacyjnych przedsiębiorstw hotelowych 6.5. Przewodzenie i motywowanie jako funkcja zarządzania 6.6.

Kontrola jako funkcja zarządzania w przedsiębiorstwie hotelowym 6.7. Zarządzanie jakością usług hotelarskich 6.8. Zarządzanie dochodami (Revenue Management) w przedsiębiorstwie hotelowym Rozdział 7. Organizacja i funkcje głównych służb hotelu 7.1.

Główne służby hotelu 7.2. Organizacja i funkcje służb obsługi jednostek mieszkalnych hotelu 7.2.1. Służba obsługi pokoi i pomieszczeń 7.2.2. Recepcja 7.2.3. Concierge 7.2.4. Służba rezerwacji 7.2.5. Służba ochrony hotelu 7.2.6.

Służba pięter (housekeeping) 7.2.7. Pralnia hotelowa 7.2.8. Służba inżynieryjno-techniczna 7.3. Organizacja i funkcje komórek działu gastronomii 7.4. Organizacja i funkcje komórek działu odnowy biologicznej, rekreacji i wypoczynku Rozdział 8.

Procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie 8.1. Uwarunkowania procesów koncentracji i integracji w hotelarstwie 8.2. Hotele niezależne i ich strategie działania na rynku 8.3. Konsorcja hotelowe i tendencje ich rozwoju 8.3.1.

Istota i cechy konsorcjów hotelowych 8.3.2. Formy współpracy konsorcjów hotelowych 8.3.3. Obszary kooperacji konsorcjów hotelowych 8.3.4. Tendencje rozwoju konsorcjów hotelowych 8.4. Korporacje hotelowe oraz ich paradygmaty rozwoju 8.4.1.

Pojęcie i cechy korporacji hotelowych 8.4.2. Rola i czynniki przewagi konkurencyjnej korporacji hotelowych na rynku turystycznym 8.4.3. Rozwój międzynarodowych korporacji hotelowych na rynku polskim 8.4.4.

Sposoby rozwoju korporacji hotelowych 8.4.5.

Parametry

ISBN

9788320823295

Oprawa

Broszurowa

Autor

Józef sala

Wydawnictwo

Pwe

Ilość stron

300

Rok wydania

2019

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Sala Józef

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Włodzimierz B.
Włodzimierz B.
21.11.2024
Każda opublikowana opinia użytkownika ma dla naszych odwiedzających duże znaczenie
Jeśli miałeś okoliczność skorzystać z produktu Hotelarstwo marki Sala józef podziel się z innymi swoją subiektywną recenzją lub opinią. Powiedz jakie są Twoje z korzystania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja jakość / cena jest zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Sala Józef Hotelarstwo Sala józef
Do sklepu Szczegóły

Hotelarstwo Sala józef

64,90 zł
motywem napisania niniejszej książki było dążenie do prezentacji roli hotelarstwa na rynku turystycznym, ukazanie kierunków zmian równocześnie...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Kapitał społeczny
Do sklepu Szczegóły

Kapitał społeczny

46,78 zł
Ostatnie lata przyniosły wielkie zainteresowanie motywem kapitału ludzkiego i społecznego. Jest to ze wszech miar pozytywna tendencja, która...
Rekomendacja
Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem
Do sklepu Szczegóły

Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem

34,95 zł
W książce są szczegółowo omówione następujące zagadnienia: Wliczanie przeróżnych aktywności do czasu pracyCzas pracy a delegacje, szkolenia,...
Rekomendacja
Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej Wsip
Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane...
Rekomendacja
Zarządzanie finansami organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania. rynek – ryzyko – procedury Motylska-kuźma anna
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Dobór stosownego...
Rekomendacja
Strategie i praktyki sprawnego działania
Do sklepu Szczegóły

Strategie i praktyki sprawnego działania

99,00 zł
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji pozostała poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część...
Rekomendacja
Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

1 100,85 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni postępowe biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
Rekomendacja
Felberg Public relations w praktyce
Do sklepu Szczegóły

Felberg Public relations w praktyce

24,50 zł
Książka F.P.Seitela prawidłowo przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych...
Rekomendacja
Pracownik call center, PKCLCRWO-9804
Do sklepu Szczegóły

Pracownik call center, PKCLCRWO-9804

18,90 zł
Książka asygnowana jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być równocześnie...
Rekomendacja
Ordynacja Podatkowa NIP 2017 Podatki Część 3
Do sklepu Szczegóły

Ordynacja Podatkowa NIP 2017 Podatki Część 3

14,95 zł
Publikacja posiada komplet podstawowych przepisów podatkowych regulujących sytuację prawno-podatkową podatników: Ordynację podatkową, ustawę...
Rekomendacja
Wydawnictwo naukowe pwn Content marketing i social media. jak przyciągnąć klientów. wyd. 2 - barbara stawarz-garcia
nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak tworzyć strategię content marketingową...
Rekomendacja
Pionowa koordynacja transakcji w rolnictwie
Do sklepu Szczegóły

Pionowa koordynacja transakcji w rolnictwie

48,00 zł
Współczesne rolnictwo stało się rynkowo zorientowanym systemem,charakteryzuje się wysokim poziomym dezintegracji między poszczególnymi elementami...
Rekomendacja
Program lojalnościowy
Do sklepu Szczegóły

Program lojalnościowy

32,00 zł
Książka stanowi nadzwyczajne narzędzie jednocześnie dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już...