Jest to jedyna na rynku publikacja demonstrująca modele biznesu w Internacie na przykładzie mocnych firm. Analizie poddane zostały zróżnicowane przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z rozmaitych branż, m.in. Platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane przez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, www.Salon24, www.NaTemat.pl, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Comunication, Agorę. W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną, a także wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U oryginalności pozycji świadczy to, iż przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisane w literaturze. Ksiązka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowiniezbędny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem, a także słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.
- Ciężar: 0,44
- Format: 16.8x23.8cm
- ISBN: 9788301180225
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20411
- Miejscowość: Warszawa
- pojemność: 200
- Oprawa: Miękka
- PKWiU: 58.11.1
- Podtytuł: Teoria i studia przypadków polskich firm
- Redakcja: Doligalski Tymoteusz
- Rok wydania: 2018
- Rok wydania: 2019
- wariant publikacji: KS
- Wydanie: 1
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Wysokość: 10