Zdjęcia Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna, 93523001449KS (10388042)

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna,449KS (PWE)

EAN: 10388042 Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: PWE
53,91 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Opis: producent modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę$347 stanowi spójną tematycznie publikację, prezentującą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między...

Sugerowany artykuł Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna, 93523001449KS (10388042) kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę interesującej cenie wynoszącej 53,91 zł. Oferta ta jest wynikiem szerokich porównan olbrzymiej ilości sklepów oraz hurtowni w bazie danych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788320823141

Oprawa

Kartonowa

Sprawdź promocyjne oferty na Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna, 93523001449KS (10388042)

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna, 93523001449KS (10388042) jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna, 93523001449KS (10388042) (sklep TaniaKsiazka.pl)

53,91 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat zmian cen i dostępności użyte w prezentowanej klasyfikacji indeksowane są praktycznie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Opis: firma modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę$347 stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki pomiędzy kształtowaniem zachowań konsumentów a modą.

To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej firmy modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek.

W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową i spojrzenie socjologiczne z podejściem przede wszystkim marketingowym. Podstawą jej przygotowania były szerokie badania konsumentów mody, zrealizowane przy pomocy wielu, na ogół jakościowych metod.

Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, lecz także dla osób początkujących swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.

Spis treści Wstęp CZĘŚĆ I. Jak zrozumieć konsumenta mody$348 1. Ważna moda: zainteresowanie Polek modą i jego przejawy 1.1. Moda jest ważna. Przejawy zainteresowania modą 1.2. Różnorodne podejścia do mody 1.3.

Napięcia i paradoksy 1.3.1. Moda tak, śledzenie trendów niekoniecznie 1.3.2. Oryginalność vs. Przypasowanie (a sprawa polska) 1.4. Niewidzialna nazwa 2. Mapa mody: metafory i obrazy mody w narracjach współczesnych Polek 2.1.

Jedenaście metafor mody 2.2. Moda odbierana zmysłami 2.2.1. Słodko-gorzko, korzystne restauracje i modowy,,kwas" 2.2.2. Plusz, woda i szorstko-gładkość 2.2.3. Modowa paleta barw 2.2.4. Wszystkie dźwięki mody 2.2.5.

Zapach mody 2.2.6. Modowa paleta uczuć 2.3.,,Moja moda" i,,moda zewnętrzna" 3. Mikrostrategie codzienności: moda i ubieranie się jako narzędzie zarządzania codziennym dobrostanem 3.1. Moda jako,,skrzynka z narzędziami" 3.2.

różne potrzeby w zróżnicowanym wieku 4. Firma, moda i wygoda. Polki na zakupach konfekcyjnych 4.1. Jak kupują Polki w różnym wieku$349 4.2. Strategie poruszania się po galerii i po sklepie 4.3. Sześć uniwersalnych kryteriów wyboru odzieży 4.4.

Źródła danych i inspiracji w procesie zakupu modowego 5. Prawdziwe miłości, przelotne romanse i związki z rozsądku - relacje Polek z markami modowymi 5.1.,,Moje firmy" i,,producenta marzeń" 5.1.1.

Bezpieczne wybory, głód rzeczy i królowa ZARA 5.1.2. Głód doświadczeń, luźne związki i poszukiwanie spójności 5.1.3.,,Jola lojalna'', ekskluzywne ciągoty i wygoda ponad wszystko 5.2. Młode polskie marki - wysokie ceny i perełki w,,szarym dresowym morzu" 5.3.

Przelotne romanse, prawdziwe miłości i związki z rozsądku 6. Moda etyczna 7. Jak wykorzystać wyniki badań konsumentek mody w szyciu marki na miarę$350 CZĘŚĆ II. Jak stworzyć firmę szytą na miarę$351 8.

Model marki modowej 8.1. Firma i jej kapitał 8.2. Mózg kupującego producenta 8.3. FRED, czyli co decyduje o sile firmy$352 8.4.,,Od przybytku głowa nie boli", czyli zarządzanie portfelem marek 8.5. Składowe modelu firmy modowej 9.

O toczenie producenta modowej 9.1. PEST oddziałuje na całą branżę modową 9.1.1. Otoczenie polityczno-prawne 9.1.2. Otoczenie ekonomiczne 9.1.3. Otoczenie społeczne 9.1.4. Otoczenie technologiczne 9.2. KKDP: Konkurenci, klienci, Dostawcy i Pośrednicy 9.2.1.

Konkurenci 9.2.2. Klienci 9.3. Badania własne oraz źródła wtórne 10. M oda jako tło producenta 10.1. Moda - jak ją rozumieć$353 10.2. Czy moda jest trendy$354 O trendach w modowym biznesie 10.3. Moda modę goni.

cykl mody wczoraj i dziś 10.4. Moda modzie nierówna - piramida mody 10.5. Moda wyszła na ulicę. Moda uliczna a biznes 10.6.,,Myśl globalnie, działaj lokalnie", czyli o modzie coraz bardziej globalnej 11.

Misja i opowieść producenta 11.1.,,Dawno, dawno temu...", czyli o co chodzi w budowaniu opowieści firmy$355 11.2.,,Chodź, opowiem Ci bajeczkę...", czyli jak stworzyć opowieść firmy$356 11.3. Miejsce kreatora w opowieści firmy 11.4.

Zarządzanie opowieścią producenta 11.5. Mission (im-) possible. Tworzenie misji firmy 12. Identyfikatory producenta modowej 12.1. Przesłanki i kryteria wyboru identyfikatorów firmy 12.2. Nazwa marki 12.3. Zapis nazwy marki 12.4.

Rejestracja znaków towarowych w Polsce i Europie (EUIPO) 13. Miejsca sprzedaży producenta modowej 13.1. Dobór miejsc sprzedaży producenta modowej 13.2. Własne sklepy stacjonarne 13.2.1. Lokalizacja 13.2.2. Architektura 13.2.3.

Atmosfera 13.3. Własny e-sklep 13.4. Pozostałe formy miejsc sprzedaży 14. Komunikacja producenta modowej 14.1. Znaczenie komunikacji, czyli dlaczego w branży modowej bez komunikacji ani rusz$357 14.2.,,Jeden obraz wart tysiąc słów", czyli o komunikacji wizualnej w modzie 14.3.

Kanały komunikacji, czyli jaką drogą dotrzeć do odbiorcy$358 14.3.1. Mass media 14.3.2. Public relations 14.3.3. Pokazy mody 14.3.4. Targi mody 14.3.5. Strona internetowa 14.3.6. Reklama online 14.3.7.

Social media 14.3.8. Blogi modowe. 14.3.9. Aplikacje przenośne 14.4. Kuszący świat celebrytów. Wsparcie się celebrytami w komunikacji marki 14.5. Co-branding. Co dwie producenta to nie jedna 14.6. Strategia komunikacji, czyli jak to zrobić, by było korzystnie$359 14.7.

Pomiar efektów komunikacyjnych 14.7.1. Wskaźniki efektywności komunikacji marki 14.7.2. Wskaźniki związania się z marką 15. Linia 15.1. Powstawanie towaru odzieżowego - rzemieślnictwo czy wizjonerstwo$360 15.2.

Zarządzanie serią 15.3.

Parametry

ISBN

9788320823141

Oprawa

Kartonowa

Autor

Praca zbiorowa

Wydawnictwo

Pwe

Ilość stron

224

Rok wydania

2018

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

PWE

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Jan I.
Jan I.
05.11.2024
Czy chcesz podać nam opinię o produkcie **producer
Jeżeli udało Ci się korzystać z oferowanego Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna, 93523001449KS (10388042) prześlij swoją subiektywną opinię i ocenę. Napisz jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy polecasz produkt, a także czy relacja jakość / cena jest na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Pwe Pwe Model efektywności procesów logistycznych przedsiębiorstw w łańcuchu dostaw
"Opracowanie można uznać za trzecią na polskim rynku wydawniczym monografię, która kompletnie poświęcona jest znaczeniu i organizacji pomiaru...
Rekomendacja
Pwe Pwe Kompendium wiedzy o targach i wystawach
Do sklepu Szczegóły

Pwe Kompendium wiedzy o targach i wystawach

77,84 zł
Książka – pierwsza taka na polskim rynku wydawniczym – ujmuje kompleksowo aktualną wiedzę o targach i wystawach. Na publikację składa się...
Rekomendacja
PWE Controlling personalny w kierunku zrównoważonego gospodarowania kapitałem ludzkim Pwe
Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w „drabinie controllingu” (wyższy od controllingu kosztów i controllingu...
Rekomendacja
PWE Pwe Polskie przedsiębiorstwo na jednolitym rynku europejskim. wyzwania współczesności
"Przedmiotem dociekań w niniejszej książce są współczesne wyzwania, jakie stoją przed przedsiębiorstwami funkcjonującymi w ramach jednolitego...
Rekomendacja
PWE Zarządzanie funduszami strukturalnymi unii europejskiej a polityka rozwoju
Książka demonstruje wielopłaszczyznowe ujęcie zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w kontekście...
Rekomendacja
Pwe Algorytmy rojowe w harmonogramowaniu procesów produkcyjnych Pwe
obecnie w przemyśle przeważającym modelem produkcji jest wytwarzanie w postaci zadań produkcyjnych, poprzez wytwarzanie części i ich montaż....
Rekomendacja
Pwe Pwe Wyzwania sprawozdawczości w erze technologicznego i zrównoważonego rozwoju
Przemiany techniczne i procesy globalizacyjne wpływają na zmiany obowiązków sprawozdawczych jednostek gospodarczych. Coraz pokaźniejszą...
Rekomendacja
PWE Zrównoważone rynki finansowe - perspektywa... Pwe
Do sklepu Szczegóły

Zrównoważone rynki finansowe - perspektywa... Pwe

47,24 zł
Celem monografii jest ukazanie zmian w funkcjonowaniu rynków finansowych w warunkach oddziaływania czynników niefinansowych i kreowanego...
Rekomendacja
Pwe Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania
Do sklepu Szczegóły

Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania

56,74 zł
Owce są nieodłącznie związane z życiem człowieka. Zostały udomowione jako pierwsze zwierzęta gospodarskie. Wraz z upływem czasu owce były...
Rekomendacja
PWE Pwe Turystyka religijna na świecie wybrane aspekty
Do sklepu Szczegóły

Pwe Turystyka religijna na świecie wybrane aspekty

46,91 zł
Prezentowana książka z pewnością wypełnia lukę istniejącą na rynku wydawniczym. Autorzy jasno i prosto, ale kompleksowo omawiają najważniejsze...
Rekomendacja
Pwe Pwe Employee experience management jako perspektywa rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w czasach ekonomii doświadczeń
Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B. Niniejsza książka kontynuuje i znacząco rozwija wątki podjęte w monografii Employee experience....
Rekomendacja
Pwe Decyzje przedsiębiorcze z wykorzystaniem metod ilościowych
Każda decyzja podjęta na gruncie zarządczym musi być poprzedzona rzetelną diagnozą, analizą i oceną problemu będącego wyznacznikiem podjęcia...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Regał sortujący PRIMO WOOD, 800 x 420 x 1434 mm, 36 przegród, brzoza
tworzone z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, zaopatrzone w listwy przyblatowepotężne półki, odległość pomiędzy półkami 350 mm,...
Rekomendacja
Regał biurowy niski długi SOLID, 1800 x 400 x 1075 mm, orzech
detale praktyczne Linia mebli Solid znajduje wykorzystanie na ogół w nowoczesnych wnętrzach, w których wyróżniać się będzie jej proste i...
Rekomendacja
Regał biurowy wysoki długi SOLID, 1800 x 400 x 1825 mm, biały
szczegóły ergonomiczne Linia mebli Solid znajduje użycie przeważnie w innowacyjnych wnętrzach, w których wyróżniać się będzie jej proste...
Rekomendacja
Półka stała, 800 x 220 mm, szary
Do sklepu Szczegóły

Półka stała, 800 x 220 mm, szary

131,61 zł
2x wsporniki mocujące wytworzone ze stali nierdzewnej o grubości 3,0 mm Płyta o grubości 18 mm zaopatrzona w krawędź ABS o grubości 1 mm...
Rekomendacja
Półka ścienna 800 x 310 x 250 mm, czereśnia
Do sklepu Szczegóły

Półka ścienna 800 x 310 x 250 mm, czereśnia

263,22 zł
Półki ścienne proponują dopełniające miejsce do przechowywania zróżnicowanych rzeczy i są odpowiednim dodatkiem do mebli biurowychwytwarzane...
Rekomendacja
Półka biurowa ścienna podwójna SOLID, 1250 x 200 x 700 mm, biały
szczegóły praktyczne Linia mebli Solid znajduje zastosowanie z reguły w postępowych wnętrzach, w których znamionować się będzie jej proste...
Rekomendacja
Półka stała, 800 x 270 mm, grafitowy
Do sklepu Szczegóły

Półka stała, 800 x 270 mm, grafitowy

140,22 zł
2x wsporniki mocujące produkowane ze stali nierdzewnej o grubości 3,0 mm Płyta o grubości 18 mm wyposażona w krawędź ABS o grubości 1 mm...
Rekomendacja
Regał CASCADE, 800x300x1766 mm, orzech
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 800x300x1766 mm, orzech

777,36 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni innowacyjne biuro i salonjest wyprodukowany z laminowanej płyty wiórowej...
Rekomendacja
Półka ścienna 800 x 200 x 350 mm, wenge
Do sklepu Szczegóły

Półka ścienna 800 x 200 x 350 mm, wenge

397,29 zł
Półki ścienne oferują dodatkowe miejsce do przechowywania rozmaitych rzeczy i są odpowiednim dodatkiem do mebli biurowychtworzone z laminowanej...
Rekomendacja
Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

1 001,22 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni postępowe biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
Rekomendacja
Pwn wydawnictwo Finanse publiczne - współczesne ujęcie - stanisław owsiak
Najnowsza i kompletna publikacja z zakresu finansów publicznych na polskim rynku. Książka przygotowana została na podstawie cieszącego się...
Rekomendacja
Półka ścienna 800 x 310 x 250 mm, orzech
Do sklepu Szczegóły

Półka ścienna 800 x 310 x 250 mm, orzech

263,22 zł
Półki ścienne proponują dopełniające miejsce do przechowywania zróżnicowanych rzeczy i są odpowiednim dodatkiem do mebli biurowychprodukowane...