Zdjęcia Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna, 93523001449KS (10388042)

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna,449KS (PWE)

EAN: 10388042 Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: PWE
56,91 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Opis: producent modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę$347 stanowi spójną tematycznie publikację, prezentującą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między...

Sugerowany artykuł Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna, 93523001449KS (10388042) kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę interesującej cenie wynoszącej 56,91 zł. Oferta ta jest wynikiem szerokich porównan olbrzymiej ilości sklepów oraz hurtowni w bazie danych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788320823141

Oprawa

Kartonowa

Sprawdź promocyjne oferty na Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna, 93523001449KS (10388042)

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna, 93523001449KS (10388042) jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna, 93523001449KS (10388042) (sklep TaniaKsiazka.pl)

56,91 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat zmian cen i dostępności użyte w prezentowanej klasyfikacji indeksowane są praktycznie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Opis: firma modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę$347 stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki pomiędzy kształtowaniem zachowań konsumentów a modą.

To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej firmy modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek.

W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową i spojrzenie socjologiczne z podejściem przede wszystkim marketingowym. Podstawą jej przygotowania były szerokie badania konsumentów mody, zrealizowane przy pomocy wielu, na ogół jakościowych metod.

Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, lecz także dla osób początkujących swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.

Spis treści Wstęp CZĘŚĆ I. Jak zrozumieć konsumenta mody$348 1. Ważna moda: zainteresowanie Polek modą i jego przejawy 1.1. Moda jest ważna. Przejawy zainteresowania modą 1.2. Różnorodne podejścia do mody 1.3.

Napięcia i paradoksy 1.3.1. Moda tak, śledzenie trendów niekoniecznie 1.3.2. Oryginalność vs. Przypasowanie (a sprawa polska) 1.4. Niewidzialna nazwa 2. Mapa mody: metafory i obrazy mody w narracjach współczesnych Polek 2.1.

Jedenaście metafor mody 2.2. Moda odbierana zmysłami 2.2.1. Słodko-gorzko, korzystne restauracje i modowy,,kwas" 2.2.2. Plusz, woda i szorstko-gładkość 2.2.3. Modowa paleta barw 2.2.4. Wszystkie dźwięki mody 2.2.5.

Zapach mody 2.2.6. Modowa paleta uczuć 2.3.,,Moja moda" i,,moda zewnętrzna" 3. Mikrostrategie codzienności: moda i ubieranie się jako narzędzie zarządzania codziennym dobrostanem 3.1. Moda jako,,skrzynka z narzędziami" 3.2.

różne potrzeby w zróżnicowanym wieku 4. Firma, moda i wygoda. Polki na zakupach konfekcyjnych 4.1. Jak kupują Polki w różnym wieku$349 4.2. Strategie poruszania się po galerii i po sklepie 4.3. Sześć uniwersalnych kryteriów wyboru odzieży 4.4.

Źródła danych i inspiracji w procesie zakupu modowego 5. Prawdziwe miłości, przelotne romanse i związki z rozsądku - relacje Polek z markami modowymi 5.1.,,Moje firmy" i,,producenta marzeń" 5.1.1.

Bezpieczne wybory, głód rzeczy i królowa ZARA 5.1.2. Głód doświadczeń, luźne związki i poszukiwanie spójności 5.1.3.,,Jola lojalna'', ekskluzywne ciągoty i wygoda ponad wszystko 5.2. Młode polskie marki - wysokie ceny i perełki w,,szarym dresowym morzu" 5.3.

Przelotne romanse, prawdziwe miłości i związki z rozsądku 6. Moda etyczna 7. Jak wykorzystać wyniki badań konsumentek mody w szyciu marki na miarę$350 CZĘŚĆ II. Jak stworzyć firmę szytą na miarę$351 8.

Model marki modowej 8.1. Firma i jej kapitał 8.2. Mózg kupującego producenta 8.3. FRED, czyli co decyduje o sile firmy$352 8.4.,,Od przybytku głowa nie boli", czyli zarządzanie portfelem marek 8.5. Składowe modelu firmy modowej 9.

O toczenie producenta modowej 9.1. PEST oddziałuje na całą branżę modową 9.1.1. Otoczenie polityczno-prawne 9.1.2. Otoczenie ekonomiczne 9.1.3. Otoczenie społeczne 9.1.4. Otoczenie technologiczne 9.2. KKDP: Konkurenci, klienci, Dostawcy i Pośrednicy 9.2.1.

Konkurenci 9.2.2. Klienci 9.3. Badania własne oraz źródła wtórne 10. M oda jako tło producenta 10.1. Moda - jak ją rozumieć$353 10.2. Czy moda jest trendy$354 O trendach w modowym biznesie 10.3. Moda modę goni.

cykl mody wczoraj i dziś 10.4. Moda modzie nierówna - piramida mody 10.5. Moda wyszła na ulicę. Moda uliczna a biznes 10.6.,,Myśl globalnie, działaj lokalnie", czyli o modzie coraz bardziej globalnej 11.

Misja i opowieść producenta 11.1.,,Dawno, dawno temu...", czyli o co chodzi w budowaniu opowieści firmy$355 11.2.,,Chodź, opowiem Ci bajeczkę...", czyli jak stworzyć opowieść firmy$356 11.3. Miejsce kreatora w opowieści firmy 11.4.

Zarządzanie opowieścią producenta 11.5. Mission (im-) possible. Tworzenie misji firmy 12. Identyfikatory producenta modowej 12.1. Przesłanki i kryteria wyboru identyfikatorów firmy 12.2. Nazwa marki 12.3. Zapis nazwy marki 12.4.

Rejestracja znaków towarowych w Polsce i Europie (EUIPO) 13. Miejsca sprzedaży producenta modowej 13.1. Dobór miejsc sprzedaży producenta modowej 13.2. Własne sklepy stacjonarne 13.2.1. Lokalizacja 13.2.2. Architektura 13.2.3.

Atmosfera 13.3. Własny e-sklep 13.4. Pozostałe formy miejsc sprzedaży 14. Komunikacja producenta modowej 14.1. Znaczenie komunikacji, czyli dlaczego w branży modowej bez komunikacji ani rusz$357 14.2.,,Jeden obraz wart tysiąc słów", czyli o komunikacji wizualnej w modzie 14.3.

Kanały komunikacji, czyli jaką drogą dotrzeć do odbiorcy$358 14.3.1. Mass media 14.3.2. Public relations 14.3.3. Pokazy mody 14.3.4. Targi mody 14.3.5. Strona internetowa 14.3.6. Reklama online 14.3.7.

Social media 14.3.8. Blogi modowe. 14.3.9. Aplikacje przenośne 14.4. Kuszący świat celebrytów. Wsparcie się celebrytami w komunikacji marki 14.5. Co-branding. Co dwie producenta to nie jedna 14.6. Strategia komunikacji, czyli jak to zrobić, by było korzystnie$359 14.7.

Pomiar efektów komunikacyjnych 14.7.1. Wskaźniki efektywności komunikacji marki 14.7.2. Wskaźniki związania się z marką 15. Linia 15.1. Powstawanie towaru odzieżowego - rzemieślnictwo czy wizjonerstwo$360 15.2.

Zarządzanie serią 15.3.

Parametry

ISBN

9788320823141

Oprawa

Kartonowa

Autor

Praca zbiorowa

Wydawnictwo

Pwe

Ilość stron

224

Rok wydania

2018

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

PWE

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Jan I.
Jan I.
21.01.2025
Czy chcesz podać nam opinię o produkcie **producer
Jeżeli udało Ci się korzystać z oferowanego Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna, 93523001449KS (10388042) prześlij swoją subiektywną opinię i ocenę. Napisz jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy polecasz produkt, a także czy relacja jakość / cena jest na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
PWE Pwe Zarządzanie projektem
Do sklepu Szczegóły

Pwe Zarządzanie projektem

61,66 zł
Podręcznik obejmuje wiedzę o tym, jak sprawnie realizować projekty, by ich pozytywne rezultaty przełożyć na przyszły sukces organizacji....
Rekomendacja
PWE Sport jako biznes w epoce globalizacji Pwe
Do sklepu Szczegóły

Sport jako biznes w epoce globalizacji Pwe

53,91 zł
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją na temat internacjonalizacji klubów i innych organizacji sportowych. Przedstawia także możliwości...
Rekomendacja
PWE Pwe Zintegrowane systemy zarządzania
Do sklepu Szczegóły

Pwe Zintegrowane systemy zarządzania

64,90 zł
Podręcznik stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy z zakresu teorii i praktyki zintegrowanych informatycznych systemów zarządzania wsparte...
Rekomendacja
PWE Transport międzynarodowy
Do sklepu Szczegóły

Transport międzynarodowy

61,66 zł
We współczesnej gospodarce znaczenie transportu systematycznie rośnie. Zwiększa się też zapotrzebowanie na wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu...
Rekomendacja
PWE Pwe Kapitał intelektualny przedsiębiorstw w polsce wybrane aspekty teoretyczne i praktyczne
Monografia (…) stanowi znaczną pozycję na rynku wydawniczym. Będzie ona przydatna jednocześnie dla osób prowadzących badania na temat kapitału...
Rekomendacja
Pwe Pwe Zarządzanie wieloma projektami
Do sklepu Szczegóły

Pwe Zarządzanie wieloma projektami

59,90 zł
W nieprzystępnej rzeczywistości gospodarczej marki coraz częściej muszą realizować jednocześnie mnóstwo projektów. Tworzy to liczne problemy...
Rekomendacja
PWE Pwe W stronę rynku
Do sklepu Szczegóły

Pwe W stronę rynku

34,10 zł
bodźcem do wydania niniejszego zbioru stała się 30. Rocznica wdrożenia w Polsce obfitego programu transformacji gospodarczej. Przełom polityczny,...
PWE Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne
Do sklepu Szczegóły

Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne

53,69 zł
Książka składa się z sześciu rozdziałów.Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu....
Rekomendacja
PWE Luka informacyjna w przedsięwzięciach informatycznych. problemy i rozwiązania
,,Monografię uważam za niezwykle cenną i konieczną. Książka systematyzuje podjęte zagadnienia, które dotychczas w polskiej literaturze przedmiotu...
Rekomendacja
PWE Makroekonomia (wyd. 2 zmienione 2019) - nowak z. alojzy, zalega tomasz Pwe
Makroekonomia, zajmująca się badaniem całej gospodarki narodowej i jej najważniejszych części, pokazując przy tym szeroką panoramę aktywności...
Rekomendacja
PWE Pwe Organizacja projektowa - michał trocki
Do sklepu Szczegóły

Pwe Organizacja projektowa - michał trocki

59,90 zł
Praktyka i teoria zarządzania projektami koncentruje się na ogół na problemach i rozwiązaniach dynamicznych, czyli przebiegu projektów;...
Rekomendacja
PWE Satysfakcja zawodowa pracowników
Do sklepu Szczegóły

Satysfakcja zawodowa pracowników

52,16 zł
We współczesnym świecie rośnie znaczenie kapitału ludzkiego w kreowaniu wartości firm i budowaniu długofalowej przewagi konkurencyjnej,...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi. Polska i świat,077KS (99313)
Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na dostatek czynników...
Rekomendacja
Cedewu Optymalizacja systemów i procesów logistycznych. tom 28
Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania...
Rekomendacja
Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Wolters kluwer
W publikacji szczegółowo zaprezentowano problematykę prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, wyróżniając problemy pojawiające się w...
Rekomendacja
Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe

53,94 zł
Współczesne ubezpieczenia stanowią mechanizm finansowania skutków ryzyka, którego funkcjonowanie oparte jest na określonych rozwiązaniach...
Rekomendacja
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. rozdział 3. istota i ocena ryzyka strategicznego
Jednym z najszczególniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na markę jest tzw. Ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości, kontrola wewnętrzna i audyt w towarzystwach funduszy inwestycyjnych,077KS (1625506)
Rynek instytucji finansowych w ostatnich kilkunastu latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do instytucji finansowych zalicza...
Rekomendacja
Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych,077KS (180136)
Autor podjął się tematu nad wyraz aktualnego i o wielkim ergonomicznym znaczeniu. Ocena kondycji finansowej dokonywana jest równocześnie...
Rekomendacja
O jakości życia na początku XXI wieku
Do sklepu Szczegóły

O jakości życia na początku XXI wieku

29,45 zł
Pisząc o jakości życia, a więc o efektach decyzji jednostek, nie sposób pominąć aspektów pozamaterialnych, które oddziałują na kształtowanie...
Rekomendacja
Wyższa szkoła bankowa- gdańsk Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. tom 7
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku posiada opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw....
Rekomendacja
Cedewu Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. tom 9
Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech skomplikowanych latach kryzysu. Pomimo że...
Rekomendacja
Prognozowanie i symulacje w ekonomii i zarządzaniu,106KS (7639376)
Książka niniejsza podsumowuje doświadczenia Autora zebrane podczas badań empirycznych oraz w trakcie wieloletnich cykli wykładów poświęconych...
Rekomendacja
Działalność innowacyjna małych przedsiębiorstw w polsce
Rywalizacja gospodarcza w skali globalnej wymusza na krajach, regionach i przedsiębiorcach poszukiwania nowych źródeł przewagi konkurencyjnej....