Zdjęcia Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna, 93523001449KS (10388042)

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna,449KS (PWE)

EAN: 10388042 Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: PWE
55,11 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Opis: producent modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę$347 stanowi spójną tematycznie publikację, prezentującą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między...

Sugerowany artykuł Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna, 93523001449KS (10388042) kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę interesującej cenie wynoszącej 55,11 zł. Oferta ta jest wynikiem szerokich porównan olbrzymiej ilości sklepów oraz hurtowni w bazie danych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788320823141

Oprawa

Kartonowa

Sprawdź promocyjne oferty na Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna, 93523001449KS (10388042)

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna, 93523001449KS (10388042) jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna, 93523001449KS (10388042) (sklep TaniaKsiazka.pl)

55,11 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat zmian cen i dostępności użyte w prezentowanej klasyfikacji indeksowane są praktycznie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Opis: firma modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę$347 stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki pomiędzy kształtowaniem zachowań konsumentów a modą.

To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej firmy modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek.

W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową i spojrzenie socjologiczne z podejściem przede wszystkim marketingowym. Podstawą jej przygotowania były szerokie badania konsumentów mody, zrealizowane przy pomocy wielu, na ogół jakościowych metod.

Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, lecz także dla osób początkujących swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.

Spis treści Wstęp CZĘŚĆ I. Jak zrozumieć konsumenta mody$348 1. Ważna moda: zainteresowanie Polek modą i jego przejawy 1.1. Moda jest ważna. Przejawy zainteresowania modą 1.2. Różnorodne podejścia do mody 1.3.

Napięcia i paradoksy 1.3.1. Moda tak, śledzenie trendów niekoniecznie 1.3.2. Oryginalność vs. Przypasowanie (a sprawa polska) 1.4. Niewidzialna nazwa 2. Mapa mody: metafory i obrazy mody w narracjach współczesnych Polek 2.1.

Jedenaście metafor mody 2.2. Moda odbierana zmysłami 2.2.1. Słodko-gorzko, korzystne restauracje i modowy,,kwas" 2.2.2. Plusz, woda i szorstko-gładkość 2.2.3. Modowa paleta barw 2.2.4. Wszystkie dźwięki mody 2.2.5.

Zapach mody 2.2.6. Modowa paleta uczuć 2.3.,,Moja moda" i,,moda zewnętrzna" 3. Mikrostrategie codzienności: moda i ubieranie się jako narzędzie zarządzania codziennym dobrostanem 3.1. Moda jako,,skrzynka z narzędziami" 3.2.

różne potrzeby w zróżnicowanym wieku 4. Firma, moda i wygoda. Polki na zakupach konfekcyjnych 4.1. Jak kupują Polki w różnym wieku$349 4.2. Strategie poruszania się po galerii i po sklepie 4.3. Sześć uniwersalnych kryteriów wyboru odzieży 4.4.

Źródła danych i inspiracji w procesie zakupu modowego 5. Prawdziwe miłości, przelotne romanse i związki z rozsądku - relacje Polek z markami modowymi 5.1.,,Moje firmy" i,,producenta marzeń" 5.1.1.

Bezpieczne wybory, głód rzeczy i królowa ZARA 5.1.2. Głód doświadczeń, luźne związki i poszukiwanie spójności 5.1.3.,,Jola lojalna'', ekskluzywne ciągoty i wygoda ponad wszystko 5.2. Młode polskie marki - wysokie ceny i perełki w,,szarym dresowym morzu" 5.3.

Przelotne romanse, prawdziwe miłości i związki z rozsądku 6. Moda etyczna 7. Jak wykorzystać wyniki badań konsumentek mody w szyciu marki na miarę$350 CZĘŚĆ II. Jak stworzyć firmę szytą na miarę$351 8.

Model marki modowej 8.1. Firma i jej kapitał 8.2. Mózg kupującego producenta 8.3. FRED, czyli co decyduje o sile firmy$352 8.4.,,Od przybytku głowa nie boli", czyli zarządzanie portfelem marek 8.5. Składowe modelu firmy modowej 9.

O toczenie producenta modowej 9.1. PEST oddziałuje na całą branżę modową 9.1.1. Otoczenie polityczno-prawne 9.1.2. Otoczenie ekonomiczne 9.1.3. Otoczenie społeczne 9.1.4. Otoczenie technologiczne 9.2. KKDP: Konkurenci, klienci, Dostawcy i Pośrednicy 9.2.1.

Konkurenci 9.2.2. Klienci 9.3. Badania własne oraz źródła wtórne 10. M oda jako tło producenta 10.1. Moda - jak ją rozumieć$353 10.2. Czy moda jest trendy$354 O trendach w modowym biznesie 10.3. Moda modę goni.

cykl mody wczoraj i dziś 10.4. Moda modzie nierówna - piramida mody 10.5. Moda wyszła na ulicę. Moda uliczna a biznes 10.6.,,Myśl globalnie, działaj lokalnie", czyli o modzie coraz bardziej globalnej 11.

Misja i opowieść producenta 11.1.,,Dawno, dawno temu...", czyli o co chodzi w budowaniu opowieści firmy$355 11.2.,,Chodź, opowiem Ci bajeczkę...", czyli jak stworzyć opowieść firmy$356 11.3. Miejsce kreatora w opowieści firmy 11.4.

Zarządzanie opowieścią producenta 11.5. Mission (im-) possible. Tworzenie misji firmy 12. Identyfikatory producenta modowej 12.1. Przesłanki i kryteria wyboru identyfikatorów firmy 12.2. Nazwa marki 12.3. Zapis nazwy marki 12.4.

Rejestracja znaków towarowych w Polsce i Europie (EUIPO) 13. Miejsca sprzedaży producenta modowej 13.1. Dobór miejsc sprzedaży producenta modowej 13.2. Własne sklepy stacjonarne 13.2.1. Lokalizacja 13.2.2. Architektura 13.2.3.

Atmosfera 13.3. Własny e-sklep 13.4. Pozostałe formy miejsc sprzedaży 14. Komunikacja producenta modowej 14.1. Znaczenie komunikacji, czyli dlaczego w branży modowej bez komunikacji ani rusz$357 14.2.,,Jeden obraz wart tysiąc słów", czyli o komunikacji wizualnej w modzie 14.3.

Kanały komunikacji, czyli jaką drogą dotrzeć do odbiorcy$358 14.3.1. Mass media 14.3.2. Public relations 14.3.3. Pokazy mody 14.3.4. Targi mody 14.3.5. Strona internetowa 14.3.6. Reklama online 14.3.7.

Social media 14.3.8. Blogi modowe. 14.3.9. Aplikacje przenośne 14.4. Kuszący świat celebrytów. Wsparcie się celebrytami w komunikacji marki 14.5. Co-branding. Co dwie producenta to nie jedna 14.6. Strategia komunikacji, czyli jak to zrobić, by było korzystnie$359 14.7.

Pomiar efektów komunikacyjnych 14.7.1. Wskaźniki efektywności komunikacji marki 14.7.2. Wskaźniki związania się z marką 15. Linia 15.1. Powstawanie towaru odzieżowego - rzemieślnictwo czy wizjonerstwo$360 15.2.

Zarządzanie serią 15.3.

Parametry

ISBN

9788320823141

Oprawa

Kartonowa

Autor

Praca zbiorowa

Wydawnictwo

Pwe

Ilość stron

224

Rok wydania

2018

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

PWE

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Jan I.
Jan I.
23.11.2024
Czy chcesz podać nam opinię o produkcie **producer
Jeżeli udało Ci się korzystać z oferowanego Marka modowa. - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna, 93523001449KS (10388042) prześlij swoją subiektywną opinię i ocenę. Napisz jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy polecasz produkt, a także czy relacja jakość / cena jest na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
PWE Transport międzynarodowy
Do sklepu Szczegóły

Transport międzynarodowy

61,66 zł
We współczesnej gospodarce znaczenie transportu systematycznie rośnie. Zwiększa się też zapotrzebowanie na wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu...
Rekomendacja
PWE Pwe Zintegrowane systemy zarządzania
Do sklepu Szczegóły

Pwe Zintegrowane systemy zarządzania

59,71 zł
Podręcznik stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy z zakresu teorii i praktyki zintegrowanych informatycznych systemów zarządzania wsparte...
Rekomendacja
PWE Alfabetyzm finansowy
Do sklepu Szczegóły

Alfabetyzm finansowy

43,67 zł
Wiedza finansowa i umiejętność jej użycia w praktyce to, co przyjęło się nazywać alfabetyzmem finansowym (ang. Financial literacy) są silnie...
Rekomendacja
PWE Pwe Zarządzanie projektem
Do sklepu Szczegóły

Pwe Zarządzanie projektem

61,66 zł
Podręcznik obejmuje wiedzę o tym, jak sprawnie realizować projekty, by ich pozytywne rezultaty przełożyć na przyszły sukces organizacji....
Rekomendacja
PWE Sport jako biznes w epoce globalizacji Pwe
Do sklepu Szczegóły

Sport jako biznes w epoce globalizacji Pwe

53,91 zł
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją na temat internacjonalizacji klubów i innych organizacji sportowych. Przedstawia także możliwości...
Rekomendacja
PWE Pwe W stronę rynku
Do sklepu Szczegóły

Pwe W stronę rynku

34,36 zł
bodźcem do wydania niniejszego zbioru stała się 30. Rocznica wdrożenia w Polsce obfitego programu transformacji gospodarczej. Przełom polityczny,...
Rekomendacja
PWE Pwe Organizacja projektowa - michał trocki
Do sklepu Szczegóły

Pwe Organizacja projektowa - michał trocki

56,91 zł
Praktyka i teoria zarządzania projektami koncentruje się na ogół na problemach i rozwiązaniach dynamicznych, czyli przebiegu projektów;...
Rekomendacja
PWE Zatrudnialność pracobiorcy w elastycznym zarządzaniu ludźmi Pwe
Z uwagi na interdyscyplinarność monografii, łączenie wiedzy psychologicznej i z zakresu zarządzania, zawarta wiedza może być {pomocn|przydatn)a...
Rekomendacja
PWE Pwe Nowoczesne zarządzanie projektami - michał trocki
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej sprawia, że coraz częściej swoją organizację pracy...
Rekomendacja
PWE Warunki życia nadmiernie zadłużonych gospodarstw.. Pwe
Głównym celem książki jest diagnoza warunków życia nadmiernie zadłużonych gospodarstw domowych w Polsce. Realizacja tego celu pozwoliła...
Rekomendacja
Pwe Rachunkowość
Do sklepu Szczegóły

Rachunkowość

55,11 zł
Rachunkowość zajmuje się wartościowym pomiarem zdarzeń i zjawisk zachodzących w jednostkach gospodarczych. Przy tym w rachunkowości najszczególniejsze...
Rekomendacja
PWE Statystyka dla studiów licencjackich w.3
Do sklepu Szczegóły

Statystyka dla studiów licencjackich w.3

46,99 zł
Podręcznik gromadzi wykład statystyki, umożliwiający zapoznanie się z podstawowymi metodami statystyki opisowej i matematycznej. Obejmuje...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

1 100,85 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni postępowe biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
Rekomendacja
Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem
Do sklepu Szczegóły

Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem

34,95 zł
W książce są szczegółowo omówione następujące zagadnienia: Wliczanie przeróżnych aktywności do czasu pracyCzas pracy a delegacje, szkolenia,...
Rekomendacja
Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej Wsip
Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane...
Rekomendacja
Zarządzanie finansami organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania. rynek – ryzyko – procedury Motylska-kuźma anna
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Dobór stosownego...
Rekomendacja
Strategie i praktyki sprawnego działania
Do sklepu Szczegóły

Strategie i praktyki sprawnego działania

99,00 zł
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji pozostała poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część...
Rekomendacja
Felberg Public relations w praktyce
Do sklepu Szczegóły

Felberg Public relations w praktyce

24,50 zł
Książka F.P.Seitela prawidłowo przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych...
Rekomendacja
Kapitał społeczny
Do sklepu Szczegóły

Kapitał społeczny

46,78 zł
Ostatnie lata przyniosły wielkie zainteresowanie motywem kapitału ludzkiego i społecznego. Jest to ze wszech miar pozytywna tendencja, która...
Rekomendacja
KASJER, KRWOEKKR-7382
Do sklepu Szczegóły

KASJER, KRWOEKKR-7382

18,90 zł
Książka dedykowana jest dla osób, które są zainteresowane podjęciem pracy w charakterze kasjera. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci...
Rekomendacja
Podstawy przedsiębiorczości w pytaniach i odpowiedziach
Podręcznik mieści 50 kluczowych pytań w kolejności logicznej odpowiadającej programowi nauczania przedmiotu autorstwa Romana Sobieckiego...
Rekomendacja
Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą). Nieoczywiste
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach...
Rekomendacja
Regał sortujący PRIMO WOOD, 800 x 420 x 1434 mm, 36 przegród, orzech
produkowane z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, zaopatrzone w listwy przyblatowepotężne półki, odległość między półkami 350 mm,...
Rekomendacja
Rozwój gospodarczy miast portowych pruskich... w.2 Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Opracowanie pod względem chronologicznym obejmuje okres od 1808 r. Do wybuchu I wojnyświatowej. Powszechnie w historiografii przyjmuje się,...