PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW używanA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco dostępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, demonstruje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas.
Takie formujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał dużych zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania; także i twoje.
Dlaczego? Dlatego, iż analiza prognostyczna przekształca branże i w stanowczy sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory.
*** Dr Eric Siegel jest założycielem Predictive Analytics Word i redaktorem naczelnym „Predictive Analytics Times”. Były profesor Columbia University jest obecnie znanym mówcą, nauczycielem i liderem w branży.
*** „Odpowiednik Freakonomii w obszarze wielkich zbiorów informacji”. Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor Advertising.com „Ekscytująca i wciągająca – czyta się ją jak thriller! Analiza prognostyczna ma swoje korzenie w powszednich ludzkich zachowaniach i jeśli jest używana właściwie, wpływa na ich działania.
za pomocą przykładów Siegel opisuje jednocześnie szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia generuje dla współczesnego świata”. Marianna Dizik, statystyk, Google „Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne poniosły porażkę – objaśnia zawiłości wielkich zbiorów informacji i daje przykłady z życia, jak organizacje wykorzystują potencjał analizy prognostycznej do wprowadzania wymiernych zmian”.
John Francis, starszy analityk danych, Nike Podając fascynujące przykłady, Siegel ukazuje, jak firmy zarabiają pieniądze, prognozując, co zrobią klienci. Gdy zaczniesz czytać tę książkę, nie będziesz w stanie odłożyć jej na półkę”.
Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute, autor Strategic Database Marketing „Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziałać nieprzewidywalności świata. Eric jasno wyjaśnia, dlaczego niektóre decyzje są bardziej zyskowne od innych – i ja się z nim zgadzam”.
Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds. Analiz informacji w Yahoo! Tytuł Prognozuj kto kliknie kupi skłamie lub umrze Autor Eric Siegel Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380872585 ISBN 9788380872585 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing ilość stron 398 Format 15.5x23.5x2 cm Rok wydania 2018 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.606 kg