Welch stara się trafić do ludzi ze wszelkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach niepokaźnych i obfitych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA.
"Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch prezentuje swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak widoczną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi; jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące świeże pomysły, które artykułują ludzie na zróżnicowanych szczeblach w firmie, jak niezwykle per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych.
Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje markę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz; opisuje konkurencję, mieści rozdziały pomiędzy innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie adekwatnej pracy po osiąganie równowagi między pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się wspaniale czyta. Doskonale napisana (obszerna zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, lecz i filozoficznych rozważań.
Welch potrafi przykuć uwagę swym optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa atrakcyjnie funkcjonalne rozwiązania problemów, które nadzwyczajnie wpływającą na zmianę nastawienia.
Tytuł oryginału: Winning
ISBN: 8388931717
Kod paskowy: 9788388931710
Autorzy: Welch Jack, Welch Suzy
Tłumaczenie: Schmidtke Rafał, Bakalarz Dariusz
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 21384
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 400
Oprawa: Twarda z obwolutą
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 38
Waga: 0.83
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka