Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach nieznacznych i wielkich. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA. „Winning" inicjuje się od rozdziału, w którym Welch prezentuje swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak pokaźną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi jak ważną kwestią jest kultura marki, otwartość na głosy niosące świeże pomysły, które artykułują ludzie na różnorodnych szczeblach w firmie, jak szczególnie per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych. Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka – przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz opisuje konkurencję, posiada rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej – od szukania dla siebie trafnej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. Książka się wyśmienicie czyta. Perfekcyjnie napisana (znaczna zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot lecz i filozoficznych rozważań. Welch potrafi przykuć uwagę swym optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa interesująco użyteczne rozwiązania problemów, które wyśmienicie wpływającą na zmianę nastawienia. Tytuł Winning znaczy zwyciężać wyd. 2024 Autor Jack Welch,Suzy Welch Tłumacz Rafał Schmidtke Wydawnictwo Studio Emka EAN 9788368064094 ISBN 9788368064094 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 400 Format 15x22.7x3.7 cm Rok wydania 2024 Oprawa Twarda Waga 0.645 kg