Zdjęcia Teoria Środków-Celów W Segmentacji Rynku. Studium Metodoliogiczno-Empiryczne
Biznes, ekonomia
Dostępność:Do kupienia
Teoria Środków-Celów W Segmentacji Rynku. Studium Metodoliogiczno-Empiryczne
Do kupienia w:
39,50 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Na podkreślenie zasługuje oparcie pracy na głębokich studiach źródłowych i na badaniach własnych (...). Propozycje dotyczące udoskonalenia procesu analizy wyników badania, gwarantujące możliwość...
Prezentowany wporownywarce cen artykuł Teoria Środków-Celów W Segmentacji Rynku. Studium Metodoliogiczno-Empiryczne nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę okazyjnej cenie 39,50 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokich porównan wielu hurtowni oraz sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788326414367
Sprawdź promocyjne oferty na Teoria Środków-Celów W Segmentacji Rynku. Studium Metodoliogiczno-Empiryczne
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Teoria Środków-Celów W Segmentacji Rynku. Studium Metodoliogiczno-Empiryczne jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Teoria Środków-Celów W Segmentacji Rynku. Studium Metodoliogiczno-Empiryczne (sklep TaniaKsiazka.pl)
39,50 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności produktów i obowiązujących cen wykorzystane w prezentowanym zestawieniu synchronizowane są prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
Na podkreślenie zasługuje oparcie pracy na głębokich studiach źródłowych i na badaniach własnych (...). Propozycje dotyczące udoskonalenia procesu analizy wyników badania, zapewniające możliwość ich wykorzystania do segmentacji rynku, oparto na analizie porównawczej skuteczności...
Parametry
ISBN
9788326414367
Kategoria
Biznes, ekonomia
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Marzena T.
21.11.2024
Twórz razem z innymi klientami zgraną społeczność i wysyłaj opinie komentarze i opinie dla produktu
Jeżeli tylko skorzystać z prezentowanego Teoria Środków-Celów W Segmentacji Rynku. Studium Metodoliogiczno-Empiryczne podziel się z użytkownikami opinią lub recenzją. Zaakcentuj jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy jesteś zadowolony z produktu, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.