Przedmiotem rozważań w niniejszej książce jest całościowe podejście do problematyki kształtowania firmy pracodawcy, ujętej w kontekście jednocześnie teoretycznym, z uwzględnieniem procesu tworzenia jej struktury, jak i użytecznym, wynikającym z motywacji i zakresu działań podejmowanych poprzez przedsiębiorstwa. Zaproponowany autorski model zależności pomiędzy kształtowaniem marki pracodawcy a konkurencyjnością na rynku pracy wypełnia zidentyfikowaną lukę poznawczą w zakresie powiązań prowadzonych działań z efektami w postaci oddziaływań na części przewagi konkurencyjnej na rynku pracy. Książka przełamuje bariery dzielące subdyscypliny zarządzania dzięki nawiązaniu do koncepcji, teorii i modeli spotykanych w literaturze krajowej i zagranicznej, odnoszących się jednocześnie do marki pracodawcy, jak i szerzej – do producenta organizacji. Stanowi podstawę do zgłębiania problematyki budowania producenta pracodawcy i zarządzania nią. Wychodzi naprzeciw potrzebom praktyki zarządzania, a także dydaktyki akademickiej w zakresie pogłębionej analizy cyklu kształtowania marki pracodawcy warunkującej wzrost konkurencyjności na rynku pracy. Tytuł marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka Autor Anna Rychwalska Wydawnictwo PWE EAN 9788320825596 ISBN 9788320825596 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes ilość stron 146 Rok wydania 2024 Oprawa Miękka Wydanie 1