To książka o niezwykłych relacjach ludzi i algorytmów Google i Facebooka. O nowej inkarnacji władzy władzy społecznych algorytmów. Żyjemy w kulturze algorytmów, w czasach algokracji wpływającej na decyzje polityczne, kariery, na to, co z kim się komunikujemy, co czytamy, oglądamy Algorytmy społeczne posiadają wpływ na społeczny dobrostan, mogą kształtować formacje społeczne, oddziaływać kulturowo i bezpośrednio wpływać na indywidualne życie. Kreują dynamiczny przepływ symboli, są częścią nowego świata, w którym ludzki udział w przekazywaniu danych nie jest już niezbędny. Mamy do czynienia z dziełem wybitnym, erudycyjnym, pracą idealnie napisaną i pionierską na gruncie polskim. Prof. Dr hab. Stanisław Jędrzejewski, Akademia Leona Koźmińskiego Autor włożył ogrom pracy w zebranie bogatych zagranicznych i polskich materiałów o tak licznych elementach teorii i praktyki nowych mediów. Zasługuje na zachwyt swej monografii jako zasadniczego osiągnięcia naukowego. Prof. Zw. Dr hab. Tomasz Goban-Klas, Prof. Em. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kierownik Katedry Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie Tytuł Władza algorytmów BR Autor Jan Kreft Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego EAN 9788323354086 ISBN 9788323354086 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes liczba stron 324 Rok wydania 2019 Oprawa broszurowa