„Książka wydaje się pierwszym tak kompleksowym opracowaniem, które podejmuje tematykę współpracy w przedsiębiorstwach odpowiedzialnych społecznie. Jej odbiorcami mogą być inni naukowcy, ale z uwagi na opracowane narzędzie pomiaru dojrzałości współpracy z dostawcami w przedsiębiorstwach odpowiedzialnych społecznie – także przedstawiciele świata biznesu. Narzędzie to bowiem wpisuje się w tendencję pomiaru efektów działań ukierunkowanych na jednostajny rozwój albo CSR, co zwłaszcza w przypadku sporych firm bywa coraz częściej oczekiwane. Z kolei z perspektywy osób zajmujących się nauką książka może być interesująca zarówno dla zainteresowanych CSR, jak i łańcuchami dostaw, relacjami biznesowymi oraz szeroko rozumianą współpracą. To z kolei przekłada się na potencjalnie duży krąg jej odbiorców." dr hab. Milena Ratajczak-Mrozek, prof. UEP Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu „Książka zawiera dużo nowej wiedzy o dostawcach, ich znaczeniu w łańcuchach dostaw, a w szczególności w kontekście społecznej odpowiedzialności. Opracowanie jest źródłem cennych treści, które wypełniają lukę w krajowym piśmiennictwie. Jej wyniki mogą dostarczyć rekomendacji wielu odbiorcom, tj. Naukowcom i badaczom, studentom, absolwentom studiów, pracownikom firm i osobom zajmującym się współpracą z dostawcami." dr hab. Arkadiusz Kawa, prof. WSL Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut technologiczny Monika Jedynak – doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Zarządzania Strategicznego Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania w Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Obszary zainteresowań naukowych autorki koncentrują się na zagadnieniach związanych ze współpracą międzyorganizacyjną, w tym bardzo na współpracy z dostawcami, jak ponadto problematyce CSR oraz transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. Tytuł Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych Autor Monika Jedynak Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego EAN 9788323352082 ISBN 9788323352082 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 460 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka Wydanie 1