Zdjęcia Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Zarządzanie w sektorze kultury

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Zarządzanie w sektorze kultury (Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
34,60 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Zarządzanie w sektorze kultury. Między teorią a praktyką podejmuje kwestie teoretycznych i użytecznych analiz dotyczących zarządzania instytucjami i organizacjami sektora kultury. Celem książki...

Sugerowany produkt Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Zarządzanie w sektorze kultury kupisz w TaniaKsiazka.pl w znakomitej cenie 34,60 zł. Promocja ta stanowi wynik dogłębnych porównan kilkuset sklepów w internecie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788323345763

Oprawa

Broszurowa

Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Zarządzanie w sektorze kultury

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Zarządzanie w sektorze kultury jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Zarządzanie w sektorze kultury (sklep TaniaKsiazka.pl)

34,60 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o zmianach cen i dostępności zastosowane w naszej klasyfikacji synchronizowane są prawie bez żadnych opóźnień.

Pełny opis produktu

Zarządzanie w sektorze kultury. Pomiędzy teorią a praktyką podejmuje kwestie teoretycznych i praktycznych analiz dotyczących zarządzania instytucjami i organizacjami sektora kultury. Celem książki jest zaprezentowanie interdyscyplinarnego podejścia do tego tematu, z naciskiem na uwzględnienie tzw. Miękkich problemów i kompetencji w działaniach instytucji kultury. Naszym zdaniem dzięki ujęciu zarządzania w sektorze kultury z zróżnicowanych perspektyw można ujrzeć badany problem wielostronnie. Pozwala to nie tylko na ich wzajemne uzupełnienie, ale także na wniesienie nowej jakości w nauce. Autorami poszczególnych rozdziałów są zarówno doświadczeni badacze i praktycy działający w sektorze kultury, jak i adepci kierunku zarządzania kulturą, niektórzy od lat pracujący także w instytucjach kultury

Prezentowane w niniejszej monografii artykuły to w przeważającym stopniu materiały przygotowane dla teoretyków i praktyków sektora kultury oraz absolwentów studiów z zakresu zarządzania kulturą. Wyłaniająca się z ich badań i analiz sytuacja sektora kultury w Polsce, postrzegana w zdecydowanej większości przez studia przypadków, to nie tylko żywy obraz stanu i procesów zachodzących w instytucjonalnym i pozainstytucjonalnym wymiarze kultury,ponadto wizerunek jej pojmowania przez wykształconych specjalistów tej nadal młodej specjalności naukowej

Parametry

ISBN

9788323345763

Oprawa

Broszurowa

Wydawnictwo

Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

Ilość stron

250

Rok wydania

2019

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Agnieszka L.
Agnieszka L.
21.11.2024
Każda przysłana opinia użytkownika ma dla nas ogromne znaczenie
Jeżeli tylko skorzystać z prezentowanego produktu Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Zarządzanie w sektorze kultury wyślij nam swoją subiektywną opinię lub recenzję. Zaakcentuj jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja jakości do ceny jest na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Tożsamość banków wobec rozwoju technologii.. Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Książka poświęcona wybranym zagadnieniom z obszaru technologii finansowych (FinTech), a także oddziaływania tych technice na funkcjonowanie...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Smoki i gazele - barbara fryzeł
Poza korzystną monografią zagadnienia, praca mieści niebanalne opisy rozwiązań praktycznych, w szczególności ukazuje miejsce CSR w strategiach...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Zarządzanie w sektorze kultury
Zarządzanie w sektorze kultury. Pomiędzy teorią a praktyką podejmuje kwestie teoretycznych i użytecznych analiz dotyczących zarządzania...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Ewolucja uwarunkowań jakości zarządzania Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
W XVI wieku wykłady w ówczesnej Akademii Krakowskiej, aktualnie Uniwersytecie Jagiellońskim, odbywały się w czterech kolegiach, które były...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Nauki o zarządzaniu w odmiennych kontekstach... Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Rosnąca złożoność i turbulentność otoczenia, a także związana z nimi niepewność legitymizują pytanie o aktualność użytkowanych narzędzi...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Kapitał społeczny
Do sklepu Szczegóły

Kapitał społeczny

46,78 zł
Ostatnie lata przyniosły wielkie zainteresowanie motywem kapitału ludzkiego i społecznego. Jest to ze wszech miar pozytywna tendencja, która...
Rekomendacja
Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem
Do sklepu Szczegóły

Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem

34,95 zł
W książce są szczegółowo omówione następujące zagadnienia: Wliczanie przeróżnych aktywności do czasu pracyCzas pracy a delegacje, szkolenia,...
Rekomendacja
Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej Wsip
Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane...
Rekomendacja
Zarządzanie finansami organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania. rynek – ryzyko – procedury Motylska-kuźma anna
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Dobór stosownego...
Rekomendacja
Strategie i praktyki sprawnego działania
Do sklepu Szczegóły

Strategie i praktyki sprawnego działania

99,00 zł
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji pozostała poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część...
Rekomendacja
Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

1 100,85 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni postępowe biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
Rekomendacja
Felberg Public relations w praktyce
Do sklepu Szczegóły

Felberg Public relations w praktyce

24,50 zł
Książka F.P.Seitela prawidłowo przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych...
Rekomendacja
Pracownik call center, PKCLCRWO-9804
Do sklepu Szczegóły

Pracownik call center, PKCLCRWO-9804

18,90 zł
Książka asygnowana jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być równocześnie...
Rekomendacja
Ordynacja Podatkowa NIP 2017 Podatki Część 3
Do sklepu Szczegóły

Ordynacja Podatkowa NIP 2017 Podatki Część 3

14,95 zł
Publikacja posiada komplet podstawowych przepisów podatkowych regulujących sytuację prawno-podatkową podatników: Ordynację podatkową, ustawę...
Rekomendacja
Wydawnictwo naukowe pwn Content marketing i social media. jak przyciągnąć klientów. wyd. 2 - barbara stawarz-garcia
nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak tworzyć strategię content marketingową...
Rekomendacja
Pionowa koordynacja transakcji w rolnictwie
Do sklepu Szczegóły

Pionowa koordynacja transakcji w rolnictwie

48,00 zł
Współczesne rolnictwo stało się rynkowo zorientowanym systemem,charakteryzuje się wysokim poziomym dezintegracji między poszczególnymi elementami...
Rekomendacja
Program lojalnościowy
Do sklepu Szczegóły

Program lojalnościowy

32,00 zł
Książka stanowi nadzwyczajne narzędzie jednocześnie dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już...