Książka prezentuje, za pomocą jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne wymogi pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Prezentuje źródła finansowania działalności wewnętrzne i zewnętrzne (rozdział IV i V), a także powiązania pomiędzy strategiami marketingowymi a strategią finansowania (rozdział III). Walorem omawianej pracy jest komunikatywny sposób prezentacji i sekwencyjne ujęcie problematyki, zapewniające logicznie spójną konstrukcję. Liczne przykłady, rysunki i tabele pozwalają lepiej zrozumieć prezentowane treści. (...) Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników. Opracowanie może stanowićzarówno podręcznik akademicki dla studentów studiów medycznych (kierunku lekarskiego i zdrowie publiczne) i podyplomowych (z zakresu zarządzania ochroną zdrowia), jak i źródło inspiracji dla menedżerów placówek zdrowotnych. Dr hab. Iga Rudawska, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego, fragment recenzji Tytuł Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia w.2 Autor Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381028523 ISBN 9788381028523 Kategoria Literatura, Marketing ilość stron 220 Format 235x165 mm Rok wydania 2024