Wielu naukowców i praktyków biznesu poszukuje odpowiedzi na pytanie: Czy prawidłowe przedsiębiorstwo może stać się nadzwyczajne? A jeśli może, jakie czynniki na to wpływają? Co może zrobić menedżer,zwiększyć swoją produktywność we współpracy z zespołem? Jak zadbać o pracowników w świecie dynamicznych zmian gospodarczych i społecznych, funkcjonowania organizacji w pokaźnej zmienności, niepewności, złożoności i niejednoznaczności, czyli w świecie VUCA? Autorka nakłania do przyjrzenia się coachingowemu modelowi zarządzania, który oparty jest na pięciu filarach: zaufaniu, budowaniu pozytywnych relacji w zespole, zaangażowaniu, odpowiedzialności i wspólnym postrzeganiu celów. W książce przedstawiono: ideę coachingu, sposoby integrowania coachingu z instrumentami zarządzania kapitałem ludzkim, oczekiwania związane z wprowadzaniem coachingowego stylu zarządzania do organizacji, ewolucję modeli zarządzania kapitałem ludzkim: od modelu konwencjonalnego do modelu Management 3.0, autorski, progresywny coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim wraz z ciekawym opisem przeprowadzonych badań wśród kadry kierowniczej i analizą uzyskanych wyników. Publikacja jest efektem kilkunastoletniej pracy autorki z kadrą menedżerską firm polskich i międzynarodowych. Jest także odpowiedzią na zgłaszane przez menedżerów wyzwania związane z zarządzaniem personelem, odnoszące się do budowania zaufania, atmosfery wzajemnego szacunku, współpracy, odpowiedzialności i zaangażowania. Tytuł Coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim... Autor Małgorzata Świerkosz-Hołysz Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381027977 ISBN 9788381027977 Kategoria Literatura, Zarządzanie liczba stron 236 Format 235x165 mm Rok wydania 2024