Każdego dnia producenta, chcąc przetrwać, podejmują niewłaściwe działania. Kierują się dogmatami i „najlepszymi praktykami", nie zastanawiając się nad tym, co właściwie robią. Przez lata rynek pozwalał, żeby taki bezmyślny, samoczynny wybór działał bez obszerniejszych konsekwencji.
Jednak otaczająca nas rzeczywistość gwałtownie się zmienia – i to w tempie, na które nie wszyscy są przygotowani. "Detonuj!" to książka, której autorzy odwołują się do zachowań sprzecznych z intuicją, namawiając organizacje do kwestionowania wszelkiego, co przyczynia się do tworzenia złudnej stabilności.
Tłumaczą, w jaki sposób kształtują się niewłaściwe firmowe nawyki. Uczą, jak lokalizować – i likwidować – „najlepsze praktyki"; przedstawiają rozwiązania alternatywne, które mogą zapewnić sukces. Analizując naturę zmiany, Tuff i Goldbach wyjaśniają, dlaczego „standardowe procedury prowadzenia działalności", opracowane w przeszłości, nie będą obowiązywały w przyszłości, i wskazują siedem „utartych reguł nowoczesnania", które należy zastąpić nowymi praktykami.
Radzą także firmom, jak tego dokonać, stosując cztery podstawowe zasady zezwalające wydajnie współzawodniczyć w czasach przyspieszającej zmiany. Żeby być gotowym na detonację, musisz nauczyć się kwestionować czynności i sposoby działania nieprzynoszące twojej organizacji żadnej wartości.
Zamiast trzymać się wiedzy sprzed dekad, korzystaj z lekcji, jakich współcześnie udzielają nam efektywnie i z sukcesem konkurujące w cyfrowej rzeczywistości. Dzięki tej książce nauczysz się określać strategiczne obszary aktywności twojej organizacji i wypróbujesz świeże praktyki w sposób niezagrażający jej wydajności, a także podstawowemu zakresowi działania.
Będzie to z korzyścią zarówno dla ciebie, jak i twojej producenta. "Detonuj!", książka wypełniona przykładami i rozwiązaniami wynikającymi z doświadczeń autorów, którym wielokrotnie powierzano projektowanie pionierskich postaw w największych i najszczególniej dochodowych firmach świata, to skierowane do ciebie wyzwanie, by wysadzić w powietrze przeterminowane idee i przestarzałe sposoby biznesowej działalności.
"Książka powstała dzięki wsparciu i we współpracy z firmą doradczą Deloitte." Powyższy opis pochodzi od wydawcy.