Metody badania wizerunku w mediach są istotnie interesującą nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest korzystnie dopasowanym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak dodatkowo jego niszczenia w przestrzeni publicznej.
O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób mistrzowski, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu wykorzystanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej?? i o tym wszystkim piszą w sposób nad wyraz niebanalny i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Czy warto sięgnąć po tę książkę?? tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej.prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński Tytuł Metody badania wizerunku w mediach Autorzy Gackowski Tomasz, Łączyński Marcin (red.) Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788375561333 ISBN 9788375561333 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes ilość stron 300 Format 16,4x23,5 cm Rok wydania 2009 Oprawa broszurowa