Autor w atrakcyjny sposób przedstawia całkowitą złożoność zjawisk, które aktualnie zachodzą w coraz bardziej automatycznym świecie biznesu: zmian gospodarczych, technologicznych i społecznych, oraz podpowiada, jakie działania można podjąć, żeby za tymi zmianami nadążyć i odnaleźć się w nieustannie ewoluującej rzeczywistości. Kluczową rolę Jérémy Lamri przypisuje kształtowaniu nowych kompetencji.
Umiejętności, które zapewniają sukces zawodowy w XXI w., różnią się znacznie od tych, które były pożądane jeszcze niedawno. W trakcie gdy profesjonaliści XX w. Stosowali tzw. Kompetencje rutynowe, ostatnie dwie dekady pokazały, że wzrosło zapotrzebowanie na umiejętności interakcji i analizy.
Pracodawcy cenią obecnie osoby potrafiące się uczyć i adaptować do nowych ról w organizacji, kreatywne i wykazujące inicjatywę. W obliczu prędkości i różnorakości informacji, żeby osiągać ponadprzeciętne rezultaty, powinniśmy nauczyć się efektywnej komunikacji oraz sprawnej pracy zespołowej.
Autor nakreśla kierunek działania, który ułatwi równocześnie pracownikom, jak i pracodawcom sprostać wyzwaniom XXI wieku.
Tytuł Kompetencje XXI wieku Autor Jérémy Lamri Tłumacz Agnieszka Zręda Wydawnictwo Wolters Kluwer EAN 9788381878159 ISBN 9788381878159 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie kolekcja HR ilość stron 212 Rok wydania 2020 Wydanie 1