Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technice i zasady zmian organizacyjnych koniecznych do zbudowania marki wykorzystującej AI
Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak użyć jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Producenta te, stanowiące niespełna procent wszelkich obfitych przedsiębiorstw, są aktualnie liderami efektywności w swoich branżach. Stosują lepsze modele biznesowe, podejmują trafniejsze decyzje, skuteczniej obsługują klientów, proponują konkurencyjne produkty i usługi oraz dyktują wyższe ceny.
Thomas Davenport, a także Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One. Książka jest pełna ciekawych spostrzeżeń, opisów strategii i najkorzystniejszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom danych koniecznych do tego, by wprowadzić ich firmę na wyższy poziom użycia AI.
Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni zastosować tę technologię w swojej firmie, to nienaturalna inteligencja w biznesie demonstruje, jak to robią najlepsi,, a także proponuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa.
To fascynujące spojrzenie na rewolucyjne firmy zdobywające przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu AI.
„Większość organizacji nie docenia możliwości nienaturalnej inteligencji. Każdy, kto chce się dowiedzieć, jak ją zastosować jako transformujący czynnik w biznesie, powinien przeczytać tę książkę".
̶Prof. Marco Iansiti, kierownik Katedry Zarządzania im. Davida Sarnoffa w Harvard Business School
„nienaturalna inteligencja jest aktualnie technologią o największym dostępnym potencjale transformacyjnym. Największe zyski przyniesie firmom, które postawią na jej agresywną eksploatację. sztuczna inteligencja w biznesie znakomicie demonstruje, jak wydobyć z AI maksymalną wartość".
̶Piyush Gupta, dyrektor generalny DBS Group
Thomas H. Davenport – profesor zwyczajny, kierownik Katedry Informatyki i Zarządzania Babson College, profesor wizytujący Saïd Business School przy Uniwersytecie Oksfordzkim, pracownik naukowy Inicjatywy dla Gospodarki Cyfrowej MIT, starszy doradca w firmie Deloitte Analytics. Autor dwóch bestsellerów: Inteligencja analityczna w biznesiei Big Data at Work.
Nitin Mittal – dyrektor w firmie Deloitte Consulting, w której kieruje działem Rozwoju Strategicznego sztucznej Inteligencji na Stany Zjednoczone, a także zarządza portfelem Globalnej Strategii Doradczej, Analiz, Fuzji i Przejęć (Global Consulting Strategy, Analytics and M&A). Laureat nagrody „Innowator AI Roku" 2019, wręczanej w trakcie Szczytu sztucznej Inteligencji w Nowym Jorku.