Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora? W jaki sposób zbudować i połączyć dział e-commerce w strukturach marki? Czym jest omnichannel w B2B? Co robić, żeby zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? Na te i inne pytania wynajdziesz odpowiedź w tej wyjątkowo aktualnej i niezbędnej biznesowi książce.
B2B e-commerce to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Kupujący biznesowi, podobnie jak indywidualni, oczekują ułatwień, wygody, prostoty, sprężystości i możliwości robienia zakupów w trybie 24/7.
W publikacji swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się praktycy, eksperci e-Izby. Omawiają wszystkie kluczowe obszary konieczne przy wdrażaniu i optymalizacji strategii transformacji cyfrowej. Jest to potrzebne źródło wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego.
Książka jest nad wyraz {pomocn|przydatn)a dla menedżerów, właścicieli firm oraz pracowników działów e-commerce i działów marketingu. Tytuł B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Autor Justyna Skorupska,Piotr Truszkowski Wydawnictwo PWN EAN 9788301231040 ISBN 9788301231040 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing Seria Marketing PWN Liczba stron 168 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka Wydanie 1