Nie rodzisz się liderem – liderem się stajesz Ta książka to użyteczny przewodnik dla liderów. Spojrzysz na wyzwania, z którymi się mierzysz, przez pryzmat najnowszych badań dotyczących psychologii, socjologii i neurobiologii.
Zawarte w niej ćwiczenia pozwolą ci zrozumieć, jak ty możesz podejść do każdego z tych wyzwań w sposób, który nadaje się do ciebie. Nie ma przy tym znaczenia, na jakim etapie drogi zawodowej znajdujesz się jako lider.
Zaplanowany na 12 tygodni trening liderski to pełna przygód podróż, która pomoże ci zajrzeć w głąb siebie. Dzięki niej stworzysz własny, niepowtarzalny styl przywództwa, eksperymentując i wykorzystując proces projektowy — taki sam, dzięki któremu powstają najciekawsze rozwiązania biznesowe i nie tylko.
Program liderski Agi Szóstek pomoże ci: zrozumieć, jakim liderem chcesz być eksperymentować w poszukiwaniu dostosowanego do ciebie sposobu działania odnaleźć najlepszą wersję siebie przewodzić z wizją określić swój rytm poszerzyć punkt widzenia zapracować na zaufanie działać odważnie tworzyć trwałe relacje podejmować adekwatne decyzje być wpływowym liderem osiągnąć przywódcze wabi-sabi „Ta książka to transformacja przekazana na tacy.
Aga umiejętnie wykorzystuje zasady projektowania i pokazuje szczegółowy proces stawania się autentycznym i wydajnym liderem. Nie ma jednego solidnego modelu, Aga pozwala każdemu ukształtować własne podejście do przywództwa.
znajdziesz tu jasny, uporządkowany i celowy cykl – trzymaj się go, a bez dwóch zdań dostrzeżesz efekty. Książka jest perfekcyjna, jednak jej największym atutem jest oferowane czytelnikowi doświadczenie transformacji".
− dr Mat Duerden, współautor książki Designing Experiences „Przywództwo to jedna z na ogół omawianych i najmniej zrozumiałych dziedzin naszych czasów. Możesz przeczytać na ten temat tysiące książek, lecz możesz ponadto przejść ten 12-tygodniowy kurs.
Zakończysz go odmieniony i skupisz się na tym, co jest naprawdę ważne". − Carola Verschoor, autorka książek Change Ahead i The Infinite Double Diamond Cards Powyższy opis pochodzi od wydawcy.