AKUMULATOR AGM 12V 110AH DEEP CYCLE + ekran LCD VOLT POLSKA Akumulatory są tworzone w technice AGM (Absorbent Glass Mat) VRLA i przeważnie asygnowane m.in.: do wykorzystania w systemach zasilania awaryjnego (UPS, systemy automatyki), instalacjach solarnych, a także z przetwornicami napięcia. Najlepiej sprawdzają się w układach ładowania buforowego, jednak mogą byćużytkowane w aplikacjach, w których akumulatory pracują cyklicznie. Charakteryzują się wysoką odpornością na głębokie rozładowania. Dla głębokości rozładowania do 50 % posiadają około 650 cykli pracy. Idealnie absorbują gazy. Projektowana żywotność wynosi 8-10 lat dla 20-25°C. Nie wymagają kompletowania albo wymiany elektrolitu Mogą pracować w dowolnej pozycji cechują się wysoką sprawnością i sprawnością Wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne i wysokie temperatury Bezpieczne w stosowaniu (brak wycieku elektrolitu, zawory ciśnieniowe) Akumulatory typu AGM VRLA znamionują się budową wewnętrzną opartą na separatorach produkowanych z włókna szklanego w, których skupiony jest elektrolit. Separatory umieszczone są pomiędzy ołowianymi płytkami w środku zasobnika energii w akumulatorze. Uzupełniającą cechą akumulatorów tego typu jest posiadanie automatycznego systemu uszczelniania (zawory ciśnieniowe - Valve Regulated). Zawory otwierają się w momencie wykrycia zbyt wysokiego ciśnienia we wnętrzu akumulatora, powodując bezpieczne odprowadzenie powstałego gazu na zewnątrz pokrywy, zapobiegając uszkodzeniu. Do takiej sytuacji z reguły dochodzi w chwili przeładowywania akumulatora. Obudowa akumulatora wyprodukowana jest z materiału rodzaju ABS, a ogniwa z miedzi. AKUMULATOR typu DEEP CYCLE - Akumulator Deep Cycle został zaprojektowany i skonstruowany w taki sposób, by mógł ulegać głębokiemu rozładowaniu, zanim zacznie proces ponownego ładowania. W przeciwieństwie do niego standardowe akumulatory rozruchowe konstruowane są z myślą o dostarczaniu krótkotrwałych dawek energii umożliwiających na rozruch silnika. Płyty w akumulatorach typu Deep Cycle posiadają gęstszy materiał aktywny niżeli płyty w zwykłych akumulatorach samochodowych, dzięki czemu są wytrzymalsze na obciążenia powodowane głębokimi cyklami bez utraty masy aktywnej lub objętości. Wykorzystanie Układy zasilania awaryjnego (zasilacze UPS, przetwornice) Systemy alarmowe, p.poż Instalacje fotowoltaiczne Systemy kontroli dostępu Zasilanie kas i drukarek fiskalnych Systemy telewizji przemysłowej Zasilanie zabawek elektrycznych Systemy telekomunikacyjne Systemu oświetlenia zapasowego Zasilanie wyposażenia medycznego Zasilanie pojazdów elektrycznych (motocykle, quady, skutery, kosiarki, łódki, motorówki itp.) Zasilanie sprzętów mobilnych (wózki inwalidzkie, golfowe, wózki widłowe, maszyny czyszczące) właściwości technologiczne Przewidywana żywotność: 8 - 10 lat objętość (25 °C): 110 Ah Napięcie: 12V Maksymalny prąd ładowania: 30 A Mocowanie: M8 (śruby w zestawie) Wysokość całkowita: 220 mm Szerokość: 170 mm Długość: 330 mm Waga:33 kg +- 4 % Rezystancja wewnętrzna (25 °C): 19 mΩ przy pełnym naładowaniu Rozładowanie własne: 2-3 % na miesiąc przy 25 °C objętość (40 °C): 102% pojemność (25 °C): 100 % objętość (0 °C): 85 % objętość (-15 °C): 65 % Ładowanie buforowe: 13,5 – 13,8 V (-18 mV/C) Ładowanie cykliczne: 14,5 – 15,0 V (-30 mV/C) ZEWNĘTRZNY wyświetlacz LCD Wysokiej jakości wyświetlacz umożliwi ci obserwowanie i kontrolowanie informacji dotyczących pracy akumulatora. Urządzenie wyświetla, informacje dotyczące napięcia akumulatora i stopniu jego naładowania w procentach. Wyświetlacz przyłączany jest do zacisków akumulatora, przy pomocy przewodów o długości 15 cm. Wskaźnik jest skalibrowany i gotowy do pracy, poprzez co nie potrzebuje żadnych dodatkowych ustawień.