Zdjęcia Percepcja ja w relacjach interpersonalnych [stojanowska elżbieta] marki Scholar

Psychologia

Dostępność: Do kupienia

Percepcja ja w relacjach interpersonalnych [stojanowska elżbieta] (SCHOLAR)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: SCHOLAR
24,70 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Percepcja Ja w relacjach interpersonalnych. O metapercepcji i poczuciu transparentności Autor Elżbieta Stojanowska Język polski Wydawnictwo Scholar ISBN 978-83-7383-960-1 Rok wydania 2018...

Prezentowany wporownywarce artykuł Percepcja ja w relacjach interpersonalnych [stojanowska elżbieta] marki Scholar jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w wartej rozważenia cenie 24,70 zł. Oferta ta jest wynikiem dogłębnej analizy wielu hurtowni oraz sklepów online.

Podstawowe cechy

ISBN

9788373839601

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Percepcja ja w relacjach interpersonalnych [stojanowska elżbieta] marki Scholar

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Percepcja ja w relacjach interpersonalnych [stojanowska elżbieta] marki Scholar jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Percepcja ja w relacjach interpersonalnych [stojanowska elżbieta] marki Scholar (sklep TaniaKsiazka.pl)

24,70 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o aktualnych cenach i dostępności produktu użyte w powyższej klasyfikacji zczytywane są prawie bez opóźnień.

Pełny opis produktu

Tytuł Percepcja Ja w relacjach interpersonalnych. O metapercepcji i poczuciu przejrzystości Autor Elżbieta Stojanowska Język polski Wydawnictwo Scholar ISBN 978-83-7383-960-1 Rok wydania 2018 ilość stron 166 Format pdf Spis treści Spis treści
Rozdział I
Do czego są niezbędne metapercepcja, a także poczucie transparentności
własnej osoby? 9
Trafność metapercepcji 9
Funkcje metapercepcji 11
Pożądana metapercepcja 13
Iluzja przejrzystości 13
Konsekwencje zainteresowania społecznym odbiorem własnej osoby 17
Opis celów badawczych 18
Rozdział 2
Wpływ akceptacji i odrzucenia na metapercepcję cech wspólnotowych
, a także sprawczych. Rola płci i samooceny jednostki 21
Metoda 23
Osoby badane 23
Procedura badania 23
zaimplementowane narzędzia 24
Wyniki 24
Kobiety 25
Porównanie pozytywności metapercepcji pań o różnej samoocenie 26
Mężczyźni 27
Porównanie pozytywności metapercepcji mężczyzn
o najróżniejszej samoocenie 29
Porównanie pozytywności metapercepcji pań i panów 29
Dyskusja 30
Perspektywa dalszych badań 32
Rozdział 3
Wpływ akceptacji i odrzucenia, a także ocen cech jednostki
na samoocenę i przeżywane emocje 34
Metoda 36
Osoby badane 36
Procedura badania 36
zastosowane narzędzia 37
Wyniki 37
Stabilność samooceny osób o rozmaitej samoocenie 41
Stabilność emocji negatywnych u osób o przeróżnej samoocenie 42
Stabilność emocji pozytywnych u osób o różnorodnej samoocenie 43
Dyskusja 44
Rozdział 4
Poczucie przejrzystości zalet i wad u pań i panów w sytuacjach
akceptacji oraz odrzucenia 47
Metoda 49
Osoby badane 49
Procedura badania 49
zaimplementowane narzędzia 50
Wyniki 50
Poczucie przezroczystości zalet wspólnotowych 51
Wady wspólnotowe 52
zalety sprawcze 53
Wady sprawcze 54
Różnice płciowe 56
Porównanie wielkości poczucia transparentności cech różnego typu 57
Dyskusja 58
Rozdział 5
Wpływ informacji o przezroczystości własnych cech sprawczych
i wspólnotowych na zadowolenie z relacji, a także percepcję partnera.
Rola sposobu konstruowania Ja 61
Metoda 63
Osoby badane 63
Procedura badania 63
zaimplementowane narzędzia 65
Wyniki 65
Zadowolenie z kontaktu 65
Oceny cech partnera 66
Porównanie ocen cech wspólnotowych z oceną cech sprawczych
partnera 68
Znaczenie sposobu konstruowania Ja dla zadowolenia z relacji 69
Znaczenie sposobu konstruowania Ja dla ocen cech partnera 71
Dyskusja 73
Rozdział 6
Wpływ informacji o poziomie transparentności własnej osoby na
chełpliwość autoprezentacji kobiet i mężczyzn o zróżnicowanej samoocenie 76
Metoda 78
Osoby badane 78
Procedura badania 78
Wyniki 79
Porównanie autoprezentacji kobiet z autoprezentacją mężczyzn 82
Dyskusja 83
Rozdział 7
Rola metapercepcji w sprawności autoprezentacji osób o różnorodnej
samoocenie w warunkach aprobaty i dezaprobaty ze strony partnera 86
Metoda 88
Osoby badane 88
Procedura badania 88
zastosowane narzędzia 88
Wyniki 90
wydajność autoprezentacji 91
Pozytywność metapercepcji 91
Ocena spostrzeganej negatywności postawy partnera 92
Trafność ocen postaw partnera 92
Znaczenie metapercepcji dla skuteczności autoprezentacji 93
Dyskusja 94
Rozdział 8
Pożądana metapercepcja i przezroczystość w małżeństwie
, a także związkach koleżeńskich pań i panów o różnych orientacjach
społecznych Ja 97
Problematyka badań 99
Badanie I. Związki małżeńskie 101
Osoby badane 101
Procedura badania 101
zaimplementowane narzędzia 102
Wyniki 103
Korelaty i wyznaczniki pożądanej krystaliczności w zakresie cech
wspólnotowych 105
Znaczenie samooceny cech wspólnotowych i orientacji HC…
dla różnic płciowych w poziomie pożądanej przejrzystości
tych cech 107
Korelaty pożądanej przezroczystości w sferze sprawczej 108
Korelaty i wyznaczniki pożądanej obiektywnej metapercepcji
w sferze wspólnotowej 108
Znaczenie samooceny cech wspólnotowych dla różnic płciowych
w poziomie pożądanej obiektywnej metapercepcji tych cech 108
Korelaty pożądanej obiektywnej metapercepcji w sferze sprawczej 108
Znaczenie orientacji społecznych Ja dla różnic płciowych w poziomie
pożądanej obiektywnej metapercepcji cech wspólnotowych
w związkach małżeńskich 109
Korelaty i wyznaczniki zadowolenia z małżeństwa 109
Podsumowanie 110
Badanie II. Związki koleżeńskie 111
Osoby badane 111
Procedura badania 111
Metoda do pomiaru zadowolenia z relacji koleżeńskiej 112
Wyniki 112
Korelaty i wyznaczniki pożądanej transparentności w sferze
wspólnotowej 114
Znaczenie samooceny cech wspólnotowych dla różnic płciowych…
w poziomie pożądanej transparentności tych cech 117
Korelaty i wyznaczniki pożądanej przejrzystości w sferze sprawczej 117
Korelaty i wyznaczniki pożądanej obiektywnej metapercepcji w sferze
cech wspólnotowych 118
Znaczenie samooceny cech wspólnotowych dla różnic płciowych
w poziomie pożądanej obiektywnej metapercepcji tych cech 118
Korelaty i wyznaczniki pożądanej obiektywnej metapercepcji
w sferze cech sprawczych 119
Znaczenie orientacji społecznych Ja dla różnic płciowych w poziomie
pożądanej obiektywnej metapercepcji cech 119
Korelaty i wyznaczniki zadowolenia z relacji koleżeńskiej 120
Podsumowanie 120
Dyskusja 121
Rozdział 9
Wpływ aktywizacji Ja niezależnego i Ja współzależnego, a także informacji
zwrotnych na pożądaną metapercepcję oraz transparentność cech
wspólnotowych i sprawczych w relacjach intymnych pań 124
Metoda 129
Osoby badane 129
Procedura badania i zastosowana manipulacja 129
zaimplementowane narzędzia 130
Wyniki 131
efektywność aktywizacji Ja 131
Wpływ aktywizacji Ja oraz danych zwrotnych na obraz własnej
osoby 132
Pożądana metapercepcja 134
Pożądana przejrzystość 135
Porównanie pożądanej obiektywnej metapercepcji z pożądaną
transparentnością 136
Rola obrazu Ja dla pożądanej metapercepcji 138
Rola obrazu Ja dla pożądanej klarowności 139
Dyskusja 139
Ograniczenia wniosków z badań 142
Porównanie pożądanej przezroczystości i metapercepcji… w związkach
intymnych pań na początku znajomości i w relacjach
długotrwałych 143
Rozdział 10
Zakończenie 145
Bibliografia 152
Aneksy 159
Indeks nazwisk 163

Parametry

ISBN

9788373839601

Oprawa

Miękka

Autor

Elżbieta stojanowska

Wydawnictwo

Scholar

Ilość stron

166

Rok wydania

2018

Kategoria

Psychologia

Producent

SCHOLAR

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Wiesław P.
Wiesław P.
05.11.2024
Każda nadesłana opinia użytkownika ma dla naszych odwiedzających wielkie znaczenie
Jeśli udało Ci się korzystać z pokazywanego produktu Percepcja ja w relacjach interpersonalnych [stojanowska elżbieta] marki Scholar podziel się z nami swoją opinią lub recenzją. Powiedz jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy możesz polecić produkt oraz czy relacja cena / jakość jest na dobrym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

SCHOLAR Scholar Ucieleśnienie psychiczne
Do sklepu Szczegóły

Scholar Ucieleśnienie psychiczne

23,75 zł
Podjęta w książce problematyka sytuuje się w obszarze psychologii klinicznej dziecka i psychologii rozwojowej. Autorka otyłość traktuje...
Scholar Uwikłany temperament Scholar
Do sklepu Szczegóły

Uwikłany temperament Scholar

40,47 zł
Tom Uwikłany temperament jest wyrazem podziwu dla dokonań Profesora Andrzeja Eliasza, rektora Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w jubileusz...
Scholar Scholar Umysł uwolniony o poznaniu zakorzenionym w ciele i świecie społecznym
Tytuł Umysł uwolniony. O poznaniu zakorzenionym w ciele i świecie społecznym Podtytuł O poznaniu zakorzenionym w ciele i świecie społecznym...
Scholar Neuropsychologia intencjonalnego działania,562KS (7156148)
Tytuł Neuropsychologia intencjonalnego działania Podtytuł Koncepcje funkcji wykonawczych Autor Krzysztof Jodzio Język polski Wydawnictwo...
Scholar Scholar Zachowania kontrproduktywne w pracy czemu pracownicy szkodzą organizacji - łukasz baka darmowa dostawa kiosk ruchu
Tytuł Zachowania kontrproduktywne w pracy Podtytuł Dlaczego pracownicy szkodzą organizacji? Autor Łukasz Baka Język polski Wydawnictwo Scholar...
Scholar Psychospołeczne i edukacyjne mechanizmy stereotypizacji, uprzedzeń i dyskryminacji dzieci sezonowych migrantów Scholar
Tytuł Psychospołeczne i edukacyjne mechanizmy stereotypizacji, uprzedzeń i dyskryminacji dzieci sezonowych migrantów Autor Sławomir Trusz...
SCHOLAR Percepcja ja w relacjach interpersonalnych [stojanowska elżbieta] Scholar
Tytuł Percepcja Ja w relacjach interpersonalnych. O metapercepcji i poczuciu transparentności Autor Elżbieta Stojanowska Język polski Wydawnictwo...
Scholar Scholar Psychologiczne wyznaczniki i konsekwencje roszczeniowości w perspektywie (między)kulturowej
Tytuł Psychologiczne wyznaczniki i konsekwencje roszczeniowości w perspektywie (pomiędzy)kulturowej Autor Magdalena Żemojtel-Piotrowska...
Scholar Psychologia pisma,562KS (9982350)
Do sklepu Szczegóły

Psychologia pisma,562KS (9982350)

22,80 zł
Wyniki badań przedstawione w monografii pokazują – ogólnie rzecz ujmując – iż pismo ręczne nie może stanowić metody diagnozy osobowości,...
Scholar Psychologia szczęścia. kto, kiedy, dlaczego kocha życie i co z tego wynika, czyli nowa odsłona teorii cebulowej - janusz czapiński darmowa dostawa kio Scholar
Tytuł Psychologia szczęścia Podtytuł Kto, kiedy, dlaczego kocha życie i co z tego wynika, czyli nowa odsłona teorii cebulowej Autor Janusz...
Scholar Psychologia miejsca
Do sklepu Szczegóły

Psychologia miejsca

68,40 zł
Autorka tej książki jest psychologiem społecznym. Fascynacja konstruktem miejsca nie przysłoniła jej jednak głęboko zaszczepionego przekonania,...
Przecena 10%
Scholar Scholar Smutek analiza psychologiczna - wysyłka od 3,99 - porównuj ceny z wysyłką
W ostatnim czasie wielkie zainteresowanie zaczął wzbudzać nastrój, czyli stan o tak śladowej intensywności, iż czasem umyka naszej uwadze....
Wybrane dla Ciebie
Scholar Ucieleśnienie psychiczne
Do sklepu Szczegóły

Scholar Ucieleśnienie psychiczne

23,75 zł
Podjęta w książce problematyka sytuuje się w obszarze psychologii klinicznej dziecka i psychologii rozwojowej. Autorka otyłość traktuje...
Harmonia Niepisane reguły relacji międzyludzkich
Do sklepu Szczegóły

Harmonia Niepisane reguły relacji międzyludzkich

31,99 zł
Od wczesnych lat dziecięcych zmagali się z trudnościami wynikającymi z autyzmu,aktualnie Temple Grandin i Sean Barron to osoby szczęśliwe,...
Bez wyboru
Do sklepu Szczegóły

Bez wyboru

19,02 zł
Książka Bez wyboru to literatura faktu. Wszystkie opisane wydarzenia miały miejsce w przeszłości w latach 1973-1986. Autorka pragnie przekazać...
Zmiana jako punkt zwrotny w życiu Eapi
Do sklepu Szczegóły

Zmiana jako punkt zwrotny w życiu Eapi

29,00 zł
bez dwóch zdań można uznać książkę dr Izabeli Balińskiej jako cenną i konieczną publikacją, skierowaną nie tylko do osób zajmujących się...
Harmonia Dyktanda graficzne
Do sklepu Szczegóły

Harmonia Dyktanda graficzne

16,15 zł
W książce znajduje się 40 rysunków, które uszeregowane zostały według stopnia trudności. Rysunki te powstają po połączeniu linią prostą...
Eleonora bielawska-batorowicz Psychologiczne aspekty menopauzy
Książka Eleonory Bielawskiej-Batorowicz jest syntezą wiedzy psychologicznej dotyczącej menopauzy. Autorka opisuje ewolucyjne wyjaśnienia...
Współczesne systemy motywacyjne
Do sklepu Szczegóły

Współczesne systemy motywacyjne

70,99 zł
W dzisiejszych czasach podstawą sukcesu każdej firmy są kompetencje i umiejętności ludzi w niej zatrudnionych. Należycie zaprojektowane...
Sfejsowani. jak media społecznościowe wpływają na nasze życie
Dr Suzana Flores napisała wpływową książkę, która pełni decydującą rolę w zrozumieniu wpływu Facebooka na zmieniającą się kulturę, nasze...
Serce człowieka,159KS (4904725)
Do sklepu Szczegóły

Serce człowieka,159KS (4904725)

14,55 zł
Współcześni ludzie bardziej od innych istot żywych kochają mechaniczne gadżety. (...) Interesujemy się ludźmi jak przedmiotami (...) a nieżywymi...
M wydawnictwo Przemilczana prawda o seksualności
Do sklepu Szczegóły

M wydawnictwo Przemilczana prawda o seksualności

10,99 zł
Autorka stawia sobie za zadanie rozwianie kilku mitów dotyczących seksualności, z jakimi spotyka się w swojej praktyce terapeutycznej, oraz...
Jakoś to będzie. Szczęście po polsku
Do sklepu Szczegóły

Jakoś to będzie. Szczęście po polsku

18,45 zł
Jesteśmy szczęśliwi na przekór modom, autorytetom i przeciwnościom losu. Wierzymy w rodzinę i tradycję, ważne jest dla nas życie duchowe....
Człowiek stary jako ofiara przemocy w rodzinie,732KS (7770199)
"Jeszcze do niedawna tematy związane z zagadnieniem funkcjonowaniem ludzi starych rzadko były podejmowane poprzez badaczy społecznych. Sytuacja...