Zdjęcia Matematyczne Przygody (PC), 94181803415GR (10629533)

Programy edukacyjne

Dostępność: Do kupienia

Matematyczne Przygody (PC),415GR (AVALON)

EAN: 10629533 Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: AVALON
58,19 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

MATEMATYCZNE PRZYGODY prekursorska gra komputerowa rozwijających zdolności matematyczne. Mieści linię ćwiczeń dla dzieci w wieku 6-11 lat. Każde ćwiczenie ma aż cztery poziomy trudności,...

Prezentowany wporownywarce cen artykuł Matematyczne Przygody (PC), 94181803415GR (10629533) nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę świetnej cenie 58,19 zł. Promocja ta jest wynikiem zbiorczej analizy kilkuset sklepów oraz hurtowni internetowych.

Podstawowe cechy

Sprawdź promocyjne oferty na Matematyczne Przygody (PC), 94181803415GR (10629533)

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Matematyczne Przygody (PC), 94181803415GR (10629533) jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Matematyczne Przygody (PC), 94181803415GR (10629533) (sklep TaniaKsiazka.pl)

58,19 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o obowiązujących cenach i dostępności zastosowane w rankingu są synchronizowane w zasadzie bez opóźnień.

Pełny opis produktu

MATEMATYCZNE PRZYGODY

nowatorska gra komputerowa rozwijających zdolności matematyczne.
mieści kolekcję ćwiczeń dla dzieci w wieku 6-11 lat.
Każde ćwiczenie ma aż cztery poziomy trudności, przypasowane do podstaw programowych nauki matematyki w szkołach podstawowych.
Gra zapamiętuje postępy użytkownika zezwalając ćwiczyć w każdym czasie, na dowolnym poziomie trudności.
W każdej chwili można także sprawdzić się w teście.


Gra rozwija:
· umiejętności i zdolności matematyczne
· liczenie i wykonywanie działań
· myślenie matematyczne
· pamięć


Gra zawiera:
· interesujące ćwiczenia matematyczne
· zadania dla dzieci w wieku 6-11 lat
· 4 poziomy trudności do wyboru
· test matematyczny



DLA KOGO
Gra komputerowa Matematyczne przygody powstała z myślą o pomocy dzieciom w poznawaniu świata matematyki. Kierowana jest do uczniów klas 1, 2 i 3 szkoły podstawowej oraz uczniów klas starszych, którzy potrzebują rozwinąć lub utrwalić swoje zdolności matematyczne. Gra pozwala polubić matematykę.

TWÓRCY
Program jest dziełem profesjonalistów, od lat zajmujących się tworzeniem progresywnych edukacyjnych programów komputerowych, pomagających dzieciom podnieść umiejętności szkolne. Współpraca doświadczonych pedagogów z programistami zaowocowała produktem uniwersalnym, który przez długi czas będzie przydatny i wykorzystaneczny.

FABUŁA
W nieodgadnionym zamku, w towarzystwie przyjaciół – Julki i Antka, gracz odszuka mnóstwo niebanalnych zadań, dzięki którym może w miły sposób zwiększyć swoje umiejętności matematyczne. Rozwiązując oryginalne multimedialne zadania dziecko, bawiąc się, zostaje mistrzem matematyki!

STOPNIE TRUDNOŚCI
Każde ćwiczenie ma aż cztery stopnia trudności dobrane do wymogów podstawy programowej nauki matematyki w klasach 1, 2 i 3 szkoły podstawowej. Najtrudniejszy – czwarty poziom – jest dedykowany dla bardziej nowoczesnych lub starszych uczniów.

Dzięki wprowadzeniu takiego rozwiązania program rośnie razem z dzieckiem i poprzez długi czas może mu towarzyszyć i pomagać.

Wszystkie zadania są starannie omówione, a ponadto przyjaciele z gry Julka i Antek ochoczo, szczegółowo wyjaśnią jak rozwiązywać poszczególne ćwiczenia. Dzięki czemu czas spędzony z Matematycznymi przygodami upływa w miłej, bezstresowej atmosferze, przynoszą równocześnie perfekcyjne efekty.

GŁÓWNE CZĘŚCI
Program składa się z trzech głównych części: zabawy, testu i statystyki.

ZABAWA – w tym trybie gracz luźno możne przejść do każdego zadania i poćwiczyć na dowolnym stopniu trudności. Rezultaty są zapamiętywane, dzięki temu za każdym razem wiadomo gdzie jeszcze można się jeszcze poprawić.

TEST - polega na rozwiązaniu zadań w narzuconej przez program kolejności. Nagrodą jest ładny dyplom, który można wydrukować i zawiesić nad biurkiem.

STATYSTYKA - pozwala zapamiętać osiągnięcia każdego dziecka. tylko wpisać swoje imię. Funkcja ta jest wyjątkowo zastosowaneczna w pracy z grupą dzieci. W takiej sytuacji osiągnięcia każdego dziecka są zapamiętywane indywidualnie. W każdej chwili można wrócić do dowolnego ćwiczenia albo testu.

DO DOMU I SZKOŁY
Sposób konstrukcji programu zagwarantuje całkowitą uniwersalność zastosowania. Dzięki czemu Matematyczne przygody można używać jednocześnie w domu jak i w placówkach szkolnych. W domu dziecko bez trudu poradzi sobie z obsługą programu, a współpraca rodzica, czy opiekuna sprowadzi się do pomocy w trudniejszych ćwiczeniach. W szkołach zaś, rolę opiekuna przejmuje nauczyciel, mogący jednocześnie pracować z całą grupą uczniów. Funkcja statystyki zapamiętuje osiągnięcia wszystkich dzieci indywidualnie pod wpisanymi imionami.

kryteria SPRZĘTOWE:
Komputer typu PC, system Windows Vista/7/8/10.

Kod paskowy: 5907595772754
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20976
Oprawa: Pudełko DVD
Format: 19.4x12.9
Głębokość (mm): 12
Waga: 0.088
Dział/Kategorie: Gry komputerowe / dla dzieci
Nośnik/Format: DVD-ROM
Języki: polski
Grupa towarowa: Gra

Parametry

Kategoria

Programy edukacyjne

Producent

AVALON

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Leszek C.
Leszek C.
06.05.2024
Podesłane opinie produktu pomogą ułatwić zakup innym odwiedzającym
Jeżeli tylko miałeś sposobność skorzystać z oferowanego produktu Matematyczne Przygody (PC), 94181803415GR (10629533) wyślij nam swoją recenzję i opinię. Napisz jakie są Twoje z użytkowania, czy możesz zarekomendować produkt oraz czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie na dobrym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

AVALON Matematyczne Przygody (PC),415GR
Do sklepu Szczegóły

Matematyczne Przygody (PC),415GR

58,19 zł
MATEMATYCZNE PRZYGODY nowatorska gra komputerowa rozwijających zdolności matematyczne. Gromadzi kolekcję ćwiczeń dla dzieci w wieku 6-11...
Rekomendacja
AVALON Mądra Głowa Przedszkolak
Do sklepu Szczegóły

Mądra Głowa Przedszkolak

48,49 zł
Cześć! To my Wesołe Pojazdy – mieszkańcy świata Mądrej Głowy: parowóz, ciężarówka, autobus i inni. Chcielibyśmy zagrać z Tobą. Czy się zgadzasz?...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Didakta - Multilicencja nieograniczona czasowo - Unia Europejska dla dzieci
Multilicencja zezwala na zastosowanie programu na 20 stanowiskach komputerowych w ramach szkoły mającej licencję. Licencja odnosi się w...
Rekomendacja
Kompetencje społeczno - emocjonalne Szkoła Pakiet
Do sklepu Szczegóły

Kompetencje społeczno - emocjonalne Szkoła Pakiet

1 256,07 zł
SPE, dzieci mające problem z emocjami i koncentracją. Kompetencje emocjonalno-społeczne należy definiować jako umiejętności: komunikacji...
Rekomendacja
Metoda projektu część III, C659-90765
Do sklepu Szczegóły

Metoda projektu część III, C659-90765

699,00 zł
„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej" – część III – posiada 4 projekty tematyczne dedykowane dla klasy 1 szkoły podstawowej. W jej...
Rekomendacja
Ei-system Harmonijny rozwój święta i zwyczaje
Do sklepu Szczegóły

Ei-system Harmonijny rozwój święta i zwyczaje

460,00 zł
zestaw mieści: multimedialne gry,karty pracy do kopiowania z ćwiczeniami do pracy jednostkowej,grę edukacyjną wykonaną z kartonów o wielkim...
Rekomendacja
Eduexpert Metoda projektu część i
Do sklepu Szczegóły

Eduexpert Metoda projektu część i

699,00 zł
„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej" – część I – zawiera 4 projekty tematyczne dedykowane dla klasy 1 szkoły podstawowej. W jej...
Rekomendacja
Harmonijny rozwój Przyroda i czas, 419A-905A3
Do sklepu Szczegóły

Harmonijny rozwój Przyroda i czas, 419A-905A3

460,00 zł
zestaw Harmonijny Rozwój - Przyroda i czas przeznaczony jest dla dzieci w wieku 5-7 lat. Ta pomoc dydaktyczna mieści aplikacje przeznaczone...
Rekomendacja
Mądra Głowa 4-6 lat Zdolny przedszkolak
Do sklepu Szczegóły

Mądra Głowa 4-6 lat Zdolny przedszkolak

29,09 zł
Cześć! To my Wesołe Pojazdy – mieszkańcy świata Mądrej Głowy: parowóz, ciężarówka, autobus i inni. Chcielibyśmy zagrać z Tobą. Czy się zgadzasz?...
Rekomendacja
Edukacja dla klasy 1,415GR (4796522)
Do sklepu Szczegóły

Edukacja dla klasy 1,415GR (4796522)

48,49 zł
Edukacja dla klasy 1 (kolekcja Zabawa i Nauka)zestaw edukacyjny dedykowany dla dzieci w wieku 6-8 lat. Mieści aż 19 gier edukacyjnych skategoryzowanych...
Rekomendacja
Zabawa i Nauka: Pomysłowość i wyobraźnia 4-8 lat
Zbiór gier rozwijających talenty. Asygnowane dla dzieci w wieku 4-8 lat. Poszczególne gry rozwijają pomysłowość i kreatywność. Wyzwalają,...
Rekomendacja
L.k. avalon Mądra głowa 6-8 lat sprytny uczeń
Do sklepu Szczegóły

L.k. avalon Mądra głowa 6-8 lat sprytny uczeń

29,09 zł
Cześć! Witamy ponownie w świecie Mądrej Głowy! To my jego nowi mieszkańcy – Wesołe Pojazdy do zadań specjalnych: wóz strażacki, walec drogowy,...
Metoda projektu część II
Do sklepu Szczegóły

Metoda projektu część II

699,00 zł
„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej" – część II – zawiera 4 projekty tematyczne asygnowane dla klasy 2 szkoły podstawowej. W jej...
Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze - Fizyka
Do sklepu Szczegóły

Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze - Fizyka

2 100,00 zł
Licencja bezterminowa dla 3 nauczycieli i 90 uczniów 25 zagadnień z podstawy programowej,zakres podstawowy i zwiększony (część doświadczeń...