W podręczniku omówiono prawne podstawy prowadzenia mediacji, negocjacji i niekonfrontacyjnych sposobów opanowywania sporów w administracji publicznej. Zaprezentowano zagadnienia komunikacji i użytkowania taktyk i technik wpływu społecznego oraz zakresu autoprezentacji - równocześnie w aspekcie psychologicznym, jak i w zakresie wymogów dyktowanych protokołem dyplomatycznym i praktyką funkcjonowania w sferze publicznej. Publikacja porusza dodatkowo istotne zagadnienia społeczne dotyczące m.in. Komunikacji z innymi ludźmi, zrozumienia samego siebie w konfliktowych relacjach społecznych i mistrzowskich, a także opanowania nieuniknionych konfliktów towarzyszących relacjom społecznym. Uwagę zwraca krystaliczna forma ujęcia poszczególnych zagadnień, a także szczegółowa dokumentacja cytowanych badań oraz zbiory pytań testowych i tematów prac zaliczeniowych i dyplomowych. Najnowsze wydanie, zaktualizowane pod względem stanu prawnego, zostało uzupełnione dodatkowo o wyniki badań z zakresu psychologii, neurologii, a także antropologii, które dotyczą zagadnień wpływu społecznego. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów kierunków prawnych, administracyjnych i biznesowych, a także studiów podyplomowych. Powinien zainteresować osoby zatrudnione w wymiarze sprawiedliwości i w urzędach administracji publicznej, a także zastępców procesowych. Tytuł Negocjacje i mediacje w sferze publicznej w.3 Autor Magdalena Tabernacka Wydawnictwo Wolters Kluwer EAN 9788383583150 ISBN 9788383583150 Kategoria Literatura, Prawo liczba stron 480 Format 240x168 mm Rok wydania 2024 Oprawa broszurowa