Tytuł Niezapracowani Podtytuł Jak zbudować biznes marzeń i jeździć na wakacje 7 razy w roku Autor Filip Nowicki Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-18279-3 Rok wydania 2015 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 192 Format mobi, epub Spis treści Przedmowa 9 Wstęp 11 Jak najlepiej użyć tę książkę? 15 Czas i dochody 19 Dlaczego ludzie zakładają producenta? 21 Jak zorganizować biznes, by pracować trzy godziny dziennie albo mniej? 25 Czas jest nową walutą 25 Poduszka powietrzna 26 Poduszka finansowa 27 Poduszka czasowa 28 Ćwiczenie 34 Jak zaoszczędzić nawet dwie godziny dziennie? 35 Zasada Pareto 35 Ustalanie priorytetów 37 Ćwiczenie 38 Analiza ćwiczenia 39 Jak przełamać opór związany z zaniechaniem? 41 Czas to pieniądz 41 Kolejny krok po ćwiczeniu 43 Jak zyskać pewność, czy informacje zadanie jest ważne? 43 Jak zrealizować swoje największe marzenie? 45 Wyprawa do Dżibuti 46 Jakie jest Twoje największe marzenie? 47 Jaki cel musisz osiągnąć, aby zrealizować swoje marzenie? 49 Jak sformułować cel? 49 Ćwiczenie 51 Cele robocze 52 Ćwiczenie 52 Dziewięć sposobów na pokonanie własnych ograniczeń i stworzenie skutecznego planu działania 54 Wyznacz sobie cel i skoncentruj się na nim 55 Podporządkuj celom plan dnia 56 dopasuj kalendarz 56 Nagradzaj się za postępy 57 Rób podsumowanie dnia 58 Przygotuj się do następnego dnia 58 Stwórz obraz tego, co chcesz osiągnąć 59 Rzuć wyzwanie samemu sobie i podziel się nim z przyjaciółmi 59 Powiąż dużą nagrodę z ważnym celem 60 Ćwiczenie 61 Historia sukcesu. Mariusz Szepietowski 62 Czym się kierować, aby odnieść sukces w biznesie? 68 Jak odnaleźć swoją niszę rynkową? 70 Czy istnieje alternatywa? 72 Klient wyśmienity 72 Ból albo przyjemność 73 Dostęp do rynku 75 Kiedy powstaje produkt? 76 Koncepcja produktu 79 Jak dzięki wartości klienta wyprzedzić konkurencję? 85 Wartość klienta 85 Obliczanie LTV 86 Jak obliczyć LTV, gdy nie ma uśrednionych informacji? 87 Wartość pierwszej transakcji nie ma znaczenia 88 Jak powiększyć LTV? 88 Znam już koncepcję LTV. Jak ją użyć? 89 Jak ustalić poziom inwestycji w pozyskanie klienta? 90 Jak zarządzać budżetem marketingowym? 91 LTV i cashflow 91 Ćwiczenie 92 Jak uprościć cykl obsługi klienta? 93 cena 93 Jakość 94 Obsługa klienta 95 cykl obsługi 96 Mapa procesu 97 Optymalizacja cyklu 98 Historia sukcesu. Agnieszka Lipińska 100 Jak zbudować zespół, z którym odniesiesz sukces, i uniknąć błędów, które mogą Cię kosztować utratę marki? 106 Jak obsadzać pracowników w najistotniej stosownych rolach? 109 Co to jest rola? 109 Rola to nie stanowisko pracy 111 Jak stworzyć rolę? 111 Jak korzystać z ról? 114 Ćwiczenie 115 Prosty sposób na rekrutację pierwszego pracownika (i kolejnych) 116 Przygotowanie rekrutacji 117 Zasady wynagradzania 118 Ogłoszenie rekrutacyjne 119 Struktura ogłoszenia 120 Selekcja CV 121 Spotkania z kandydatami 121 Oferta 123 Lista rezerwowa 124 typowe błędy 124 Okres próbny 125 Jak skutecznie motywować pracowników? 126 Kultura sukcesu 126 Największy sekret motywacji, o którym nie ma pojęcia większość przedsiębiorców 127 Badania źródeł motywacji 129 Czy pieniądze motywują? 130 To działa nie tylko w pracy 131 Jak delegować,zawsze osiągać zamierzony rezultat? 133 Na czym polega delegowanie? 136 Na kogo można delegować zadania? 137 Jak wydajnie egzekwować delegowane zadania? 140 Jak dawać feedback, czyli informacja zwrotna w każdej sytuacji 142 Komunikacja interpersonalna 142 Feedback 143 W jakiej sytuacji udzielasz feedbacku? 143 Magiczna formuła 144 Historia sukcesu. Michał Marszałek 147 Jak najlepiej użyć tę książkę? 155 Moje nowe marzenie 156 Moje podróże 158 Dlaczego powinieneś spróbować nurkowania? 159 Rocznicowa Islandia 165 Kitesurfing i śmierć wodza narodu 173