Tom 22. Linii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Autora interesuje z reguły to, jak efektywne i długookresowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane poprzez czynniki społeczne, ekonomiczne, kulturowe czy międzynarodowe, lecz także analogiczne działania podejmowane poprzez innych liczących się na scenie politycznej partnerów, a równocześnie konkurentów w walce o władzę.Autor słusznie zwraca uwagę na fakt, że współcześnie efektywne mogą być jedynie multimedialne strategie komunikacyjne, zakładające synergię mediów.
bardzo atrakcyjnie został omówiony efekt nowych mediów w procesie komunikacji politycznej. Autor przedstawił także najistotniej, jak dotąd, rozbudowaną w polskiej literaturze przedmiotu analizę wpływu Internetu, w tym zwłaszcza mediów społecznościowych na budowanie zaangażowania ich użytkowników w kampanii wyborczej."prof.
dr hab. Grażyna Ulicka, Uniwersytet Warszawski"Rozprawa wpisuje się w aktualną fazę modernizacji komunikacji politycznej, ujmuje ją z perspektywy public relations, czyli zorganizowanej komunikacji społecznej.
Podejmuje ważny i aktualny temat, łącząc rozważania teoretyczne z analizą mocnych przypadków, Stanów Zjednoczonych i Polski.Zwraca autor uwagę na potencjał nowych mediów i kultury politycznej, jako kultury uczestnictwa w rozwoju kampanii wyborczych, wskazując na wpływ tych pierwszych na formy komunikowania politycznego, zwłaszcza w kontekście modelu doskonałości public relations.
prekursorsko łączy części polityczne i społeczno-komunikacyjne, formułuje atrakcyjne wnioski i pewne sugestie funkcjonalne."prof. Dr hab. Tomasz Goban-Klas, Uniwersytet Jagielloński