Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera rozmaitego typu działania handlowe i marketingowe, zapewniając skuteczność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dopasowania do własnych potrzeb sprawiają, iż program może być użytkowany w firmach o dowolnej specjalizacji.
Gestor GT asygnowany jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. W dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów.
Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie skatalogowane w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala precyzyjnie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki temu realne jest udoskonalone dopasowanie działań do mocnych osób. Upraszcza podejmowanie stosownych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie przeróżnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.
Gestor GT jest częścią linii
InsERT GT. Może działać samodzielnie albo współpracować z systemem sprzedaży
Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów realne jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z
Subiektem GT pozwala na także nieskomplikowane wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.Najważniejsze zalety
Gestora GT:
- prędki dostęp do wszelkich danych dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT
- planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe
- łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie
- kalendarz demonstrujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania
- wbudowany moduł poczty elektronicznej - samoczynne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów, a także pól autotekstu
- dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.)
- możliwość przydzielania zadań i sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników
- liczne zestawienia (m.in. Lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. Sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach)
- możliwość dobrania do własnych potrzeb (m.in. Dodawanie własnych zestawień, dobranie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek prędkiego dodawania obiektów)
- powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak konsumenci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości
- biblioteka dokumentów
- schowek, w którym można przechowywać zróżnicowane obiekty (np. Zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego użycia
- obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut poprzez Internet)
- komfortowy system notatek
- strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży
- możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach
- praca sieciowa wielu użytkowników programu.