Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji najróżniejszych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając pokaźniejszą skuteczność i wydajność.
Gestor nexo pozwala na m.in: ewidencjonowanie szczegółowych informacji klientów wraz z historią kontaktów, demonstrujenie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili przy pomocy zaimplementowanego klienta pocztowego. Działa też w obszarze we wnętrzufirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, obserwować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. Pojazdy służbowe).Specjalny moduł Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki modułowi można momentalnie skontrolować liczba potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką powiązane z nim dokumenty.
Gestor nexo jest częścią linii
InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży
Subiekt nexo pozwala na m.in. Korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji proste przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Najważniejsze możliwości Gestora nexo:- przechowywanie i przystępne wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie informacji klientów z uwzględnianiem informacji wyraźnych dla CRM
- ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, tworzonych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych
- definiowanie i użytkowanie zbiorów klientów (zestawów klientów)
- wszechstronna obsługa ofert dla klientów i wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania i ich zbiorcze generowanie
- przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo)
- obsługa wielu walut na ofertach
- planowanie i stosowanie promocji
- wysyłanie jednostkowych lub masowych wiadomości SMS (np. Sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników)
- planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) jednocześnie dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami
- przypomnienia o zaplanowanych działaniach, a także rejestrowanie czasu wykonania działań
- planowanie i realizowanie akcji samoczynnych w działaniach
- możliwość wymiany danych między uczestnikami przez komentarze w działaniach, procesach ofertowych, a także zleceniach serwisowych
- dla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS
- ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. Samochodów służbowych)
- wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami
- łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez zastosowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP
- tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z wykorzystaniem autotekstów
- narzędzia ułatwiające obsługę e-maili, m.in. Sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.
- system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów
- biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. Umów w formacie pdf) - limit 1000 załączników
- oznaczanie obiektów flagami
- możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej
- możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.
Obsługa RODO:- cele i zgody na przetwarzanie danych
- obowiązki informacyjne
- ochrona informacji
- prawo do zapomnienia (anonimizacja)
- rejestr czynności przetwarzania.