Poradnik jest skierowany do nauczycieli przedszkoli i szkół podstawowych, którzy napotykają problemy w zarządzaniu klasą - jednocześnie do dydaktyków początkujących, realizujących swoje pierwsze lekcje, jak i bardziej doświadczonych, zmagających się z określonymi trudnościami w pracy.
Publikacja ta zainteresuje w dodatku rodziców i wszystkich tych, którzy chcą lepiej zrozumieć, czego szkoła od nich oczekuje i co może im dać. Każdy z przedstawionych tu pomysłów stanowi rezultat wielu lat pracy w nauczaniu, każdy z nich został poddany obserwacji i weryfikacji przez autora bądźprzez nauczycieli kształconych pod jego kierunkiem.
Jak zarządzać klasą$246 Jak przypasować się do szkolnego środowiska$247 Czy wszystkie czynniki mające wpływ na funkcjonowanie klasy są tak samo ważne$248 Na te pytania i dużo innych niniejsza książka wskazuje odpowiedzi w formie rzeczowych, praktycznych pomysłów, które skłaniają czytelnika do refleksji nad jego własną praktyką.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.