ocenić trzeba bardzo aktualny tytuł monografii, który uruchomił w autorach liczne i niebanalne tory analiz medioznawczych. Wielość i bogactwo spojrzeń na dziennikarstwo w kontekście sytuacji kryzysowych stanowi niezaprzeczalny walor tej publikacji.
Czytelnik podczas lektury ma okazję zapoznać się z tekstami poglądowymi, artykułami analitycznymi, refleksjami dotyczącymi przeróżnych typów dziennikarstwa, stopni komunikowania i form medialnego przekazu.
równocześnie wszystkie teksty łączy mniej lub bardziej wyraźnie wyartykułowana troska o jakość dziennikarstwa i medialnych komunikatów. Zgromadzone w tym tomie artykuły stanowią źródło wiedzy, inspiracji metodologicznych, potwierdzają bogactwo ujęć badawczych standardowe dla dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach.
Tom zatytułowany Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach kryzysów pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury to publikacja ważna i potrzebna. Będzie na pewno wykorzystywana poprzez medioznawców, studentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć więcej o istocie dziennikarstwa i wyzwaniach, z którymi przedstawiciele tej profesji się mierzą.
Tytuł Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach... T.2 Autorzy red. Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura Wydawnictwo UMCS EAN 9788322798201 ISBN 9788322798201 Kategoria Literatura, Medioznawstwo liczba stron 221 Format 240x171 mm Rok wydania 2024 Oprawa broszurowa