Docenić trzeba nad wyraz aktualny tytuł monografii, który uruchomił w autorach liczne i atrakcyjne tory analiz medioznawczych. Wielość i zasobność spojrzeń na dziennikarstwo w kontekście sytuacji kryzysowych stanowi niezaprzeczalny walor tej publikacji.
Czytelnik w trakcie lektury ma okazję zapoznać się z tekstami poglądowymi, artykułami analitycznymi, refleksjami dotyczącymi różnorodnych typów dziennikarstwa, stopni komunikowania i form medialnego przekazu.
jednocześnie wszystkie teksty łączy mniej lub bardziej wyraźnie wyartykułowana troska o jakość dziennikarstwa i medialnych komunikatów. Skatalogowane w tym tomie artykuły stanowią źródło wiedzy, inspiracji metodologicznych, potwierdzają dostatek ujęć badawczych standardowe dla dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach.
Tom zatytułowany Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach kryzysów pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury to publikacja ważna i niezbędna. Będzie z całą pewnością wykorzystywana poprzez medioznawców, studentów i wszelkich, którzy chcą wiedzieć więcej o istocie dziennikarstwa i wyzwaniach, z którymi przedstawiciele tej profesji się mierzą.
Tytuł Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach... T.1 Autorzy red. Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura Wydawnictwo UMCS EAN 9788322798195 ISBN 9788322798195 Kategoria Literatura, Medioznawstwo ilość stron 234 Format 172x290 mm Rok wydania 2024 Oprawa broszurowa