Advertising: A Very Short Introduction (Oxford University Press)
Do kupienia w: Marka: Oxford University Press
54,43 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Advertising is riddled with myths and misunderstandings. It is believed to be both immensely powerful yet immensely wasteful, to increase economic prosperity and to be morally questionable. Neither it
Prezentowany towar Advertising: A Very Short Introduction możesz kupić w Libristo.pl w naprawdę znakomitej cenie 54,43 zł. Promocja ta jest wynikiem zbiorczej analizy wielu sklepów i hurtowni w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9780199568925
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Advertising: A Very Short Introduction
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Advertising: A Very Short Introduction jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Advertising: A Very Short Introduction (sklep Libristo.pl)
54,43 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o obowiązujących cenach i dostępności produktów użyte w klasyfikacji zczytywane są praktycznie bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Advertising is riddled with myths and misunderstandings. It is believed to be both immensely powerful yet immensely wasteful, to increase economic prosperity and to be morally questionable. Neither it
Parametry
ISBN
9780199568925
Oprawa
Miękka
Ilość stron
160
Rok wydania
2010
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
Oxford University Press
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Edward K.
29.06.2024
Wysłana opinia / recenzja pomoże innym odwiedzającym
Jeśli tylko miałeś szansę korzystać z proponowanego produktu Advertising: A Very Short Introduction wyślij do nas ocenę lub opinię. Podaj jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja cena / jakość jest zadowalająca.
Word count 5,200 Read at a comfortable level with word count and CEFR level on every cover Illustrations, photos, and diagrams support comprehension...