FUNKCJONOWANIE OSOBISTE I SPOŁECZNE – KARTY PRACY DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ – Wiosna Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnościąintelektualną. Teczka 3: WIOSNA to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i szerokim, ze sprzężeniami oraz z dziećmi posiadającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą być stosowane przez rodziców do pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości cyklu edukacyjnego, a także jako urozmaicenie rutynowych zajęć.Układ kart oraz forma i treść ćwiczeń dopasowane są do rozkładu materiału, którym posługują się nauczyciele i terapeuci pracujący z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie, a także są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku.W linii Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną znajdują się także: Teczka 1: JESIEŃ, Teczka 2: ZIMA, Teczka 4: LATO.Teczka 3: WIOSNA to ćwiczenia tematyczne dotyczące:• cech typowych wiosny,• ważnych świąt przypadających na okres wiosny,• prac ogrodowych w czasie wiosny,• zwierząt i ich domów,• zdrowego odżywiania się,• wiedzy o środowisku,• ekologii,• domu, pomieszczeń i obowiązków domowych.