Książka Tworzenie gier dla początkujących dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D, a także zaznajomić się i użyć możliwości środowiska Unity. Celem książki jest podanie początkującym twórcom wiedzy z zakresu: obsługi podstawowych funkcjonalności, pisania i implementacji skryptów, tworzenia obiektów fizycznych, animacji, teksturowania i optymalizacji.
Książka adresowana jest dodatkowo dla każdego, już nieco bardziej doświadczonego programisty, który szuka nowych, rozbudowanych narzędzi, zezwalających poszerzyć swoją dotychczas zdobytą wiedzę o coś zupełnie odmiennego i stanowczo kreatywnego.
Dzięki tej książce:
oStworzysz swój własny trójwymiarowy świat wraz z postacią głównego bohatera.
oZapoznasz się z wieloma wyraźnymi pojęciami dotyczącymi fizyki w grach.
oNauczysz się wytwarzać proste animacje, dodawać muzykę i dźwięki, a następnie wszystko to zespajać z rozbudowanymi skryptami.
oDowiesz się, czym jest Asset Store, w którym czeka na Ciebie niezliczona liczba osiągalnych do użycia zasobów.
oStworzysz prosty system walki, wskaźnik punktów życia i podążających za graczem przeciwników.
oZbudujesz system zbierania punktów, a także ich zliczania temat tworzenia prostych interfejsów oraz menu nie będzie dla Ciebie niczym obcym.
oDowiesz się, jak wbrew teorii heliocentrycznej poruszyć słońce, tworząc zjawiskowy proces dnia i nocy w swoim świecie gry.
oZbudujesz od podstaw mechanizm zapisu stanu gry oraz jego późniejszego wczytania.
oWyrobisz sobie (mam nadzieję) nawyk porządkowania utworzonych obiektów, a także ich intuicyjnego nazywania.
Tytuł Tworzenie gier dla początkujących Autor Tomasz Błaszczyk Wydawnictwo iTstart EAN 9788365645104 ISBN 9788365645104 Kategoria Literatura, Poradniki ilość stron 422 Format 17x24 cm Rok wydania 2020 Oprawa broszurowa