Zdjęcia Matematyczne przygody z pythonem - peter farrell marki Farrell peter

Informatyka

Dostępność: Do kupienia

Matematyczne przygody z pythonem - peter farrell (Farrell Peter)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Farrell Peter
62,46 zł 60,48 zł Rabat 3%
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Matematyczne przygody z Pythonem Podtytuł Ilustrowany podręcznik do nauki matematyki poprzez programowanie Autor Peter Farrell Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN Tłumaczenie...

Proponowany towar Matematyczne przygody z pythonem - peter farrell marki Farrell peter można kupić w TaniaKsiazka.pl w okazyjnej cenie wynoszącej 60,48 zł. Oferta ta stanowi wynik zbiorczego porównania ogromnej ilości sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788301208233

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Matematyczne przygody z pythonem - peter farrell marki Farrell peter

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Matematyczne przygody z pythonem - peter farrell marki Farrell peter jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Matematyczne przygody z pythonem - peter farrell marki Farrell peter (sklep TaniaKsiazka.pl)

60,48 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta

Matematyczne przygody z pythonem - peter farrell marki Farrell peter (sklep TaniaKsiazka.pl)

62,46 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (2)
  • Informacje o dostępności produktu i obowiązujących cenach wykorzystane w naszej klasyfikacji indeksowane są niemal natychmiast.

Pełny opis produktu

Tytuł Matematyczne przygody z Pythonem Podtytuł Ilustrowany podręcznik do nauki matematyki poprzez programowanie Autor Peter Farrell Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN Tłumaczenie Natalia Chounlamany-Turalska ISBN 978-83-01-20823-3 Rok wydania 2019 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 276 Format pdf Spis treści Podziękowania xv Wprowadzenie xvii Problemy ze szkolną matematyką xviii O tej książce xx Kto powinien skorzystać z tej książki xxi Co można znaleźć w tej książce? xxi Pobieranie i instalowanie Pythona xxii Uruchamianie IDLE xxiii Instalowanie oprogramowania Processing xxiii CZĘŚĆ I: ZAPRZĘGAMY PYTHONA DO PRACY 1 1. Rysowanie wielokątów przy użyciu modułu turtle 3 Moduł turtle Pythona 4 Importowanie modułu turtle 4 Ruch żółwiem 5 Zmiana kierunku 6 Powtarzanie kodu przy pomocy pętli 7 używanie pętli for 7 stosowanie pętli for do rysowania kwadratu 9 Tworzenie skrótów przy pomocy funkcji 9 używanie zmiennych do rysowania kształtów 10 stosowanie zmiennych w funkcjach 11 Błędy zmiennych 12 Trójkąt równoboczny 13 Pisanie funkcji triangle() 13 Zmienianie zmiennych 14 Podsumowanie 16 2. Zamienianie żmudnej arytmetyki w zabawę przy użyciu list i pętli 19 Podstawowe operatory 19 Działania na zmiennych 20 używanie operatorów do pisania funkcji average() 21 Pamiętaj o kolejności wykonywania działań! 21 wykorzystywanie nawiasów w połączeniu z operatorami 22 Typy informacji w Pythonie 22 Liczby całkowite i zmiennoprzecinkowe 22 Łańcuchy 23 Wartości logiczne 24 Sprawdzanie typów informacji 24 użytkowanie list do przechowywania wartości 25 Dodawanie części do list 26 Działania na listach 26 eliminowanie komponentów z listy 27 użytkowanie list w pętlach 27 Uzyskiwanie dostępu do poszczególnych części przy użyciu indeksów 28 Uzyskiwanie dostępu do indeksu i wartości przy użyciu funkcji enumerate() 29 Indeksy rozpoczynają się od zera 29 Uzyskiwanie dostępu do zakresu elementów listy 29 Znajdowanie indeksu elementu 30 Łańcuchy na dodatek posiadają indeksy 31 Sumowanie 31 Tworzenie zmiennej sumy bieżącej 32 Pisanie funkcji mysum() 33 Znajdowanie średniej dla listy liczb 33 Podsumowanie 34 3. Zgadywanie i sprawdzanie przy użyciu instrukcji warunkowych 37 Operatory porównań 38 Podejmowanie decyzji przy użyciu instrukcji if oraz else 38 stosowanie instrukcji warunkowych do znajdowania dzielników 40 Pisanie programu factors.py 40 Wędrujący żółw 41 Tworzenie gry w zgadywanie liczb 43 Tworzenie generatora liczb losowych 44 Zbieranie informacji 44 Zamiana informacji wejściowych na liczby całkowite 45 stosowanie instrukcji warunkowych do sprawdzania prób odgadnięcia 45 używanie pętli do ponawiania prób odgadnięcia 46 Wskazówki dotyczące zgadywania 47 Znajdowanie pierwiastka kwadratowego 48 używanie logiki gry w zgadywanie liczb 48 Pisanie funkcji squareroot() 49 Podsumowanie 50 CZĘŚĆ II: WJEŻDŻAMY NA TERYTORIUM MATEMATYKI 51 4. Przekształcanie i przechowywanie liczb zgodnie z zasadami algebry 53 Rozwiązywanie równań pierwszego stopnia 54 Znajdowanie wzoru dla równań pierwszego stopnia 55 Pisanie funkcji equation() 56 zastosowanie print() zamiast return 57 Rozwiązywanie równań wyższego stopnia 58 Rozwiązywanie równań kwadratowych przy użyciu funkcji quad() 59 Rozwiązywanie równań sześciennych przy użyciu funkcji plug() 60 Graficzne rozwiązywanie równań 61 Rozpoczęcie pracy z Processingiem 61 Tworzenie własnego narzędzia graficznego 63 Rysowanie wykresu równania 69 Znajdowanie pierwiastków przy użyciu metody zgadywania i sprawdzania 73 Pisanie funkcji guess() 73 Podsumowanie 75 5. Przekształcanie figur przy użyciu geometrii 77 Rysowanie okręgu 78 Określanie położenia przy użyciu współrzędnych 79 Funkcje przekształceń 80 Translacje obiektów z użyciem funkcji translate() 80 Obracanie obiektów z użyciem funkcji rotate() 83 Rysowanie okręgu okręgów 84 Rysowanie okręgu kwadratów 85 Animowanie obiektów 86 Tworzenie zmiennej t 86 Obracanie poszczególnych kwadratów 87 Zapisywanie orientacji przy użyciu funkcji pushmatrix() i popmatrix() 88 Obrót wokół środka 89 Tworzenie interaktywnej siatki tęczy 89 Rysowanie siatki obiektów 90 Dodawanie kolorów tęczy do obiektów 91 Rysowanie złożonych wzorów przy użyciu trójkątów 93 Trójkąt 30-60-90 94 Rysowanie trójkąta równobocznego 96 Rysowanie wielu obracających się trójkątów 98 Przesunięcia fazowe obrotu 99 Kończenie projektu 100 Podsumowanie. 102 6. Tworzenie oscylacji przy użyciu trygonometrii 103 używanie trygonometrii do obrotów i oscylacji 105 Pisanie funkcji do rysowania wielokątów 106 Rysowanie sześciokąta za pomocą pętli 107 Rysowanie trójkąta równobocznego 109 Tworzenie fal sinusoidalnych 110 Pozostawianie śladu 113 Korzystanie z zastosowanej funkcji Pythona enumerate() 114 Tworzenie programu spirografu 116 Rysowanie mniejszego okręgu 116 Wprawianie mniejszego okręgu w ruch 117 Tworzenie harmonografów 120 Pisanie programu harmonografu 121 Natychmiastowe wypełnianie listy 123 Co dwa wahadła to nie jedno 124 Podsumowanie. 126 7. Liczby zespolone 127 Układ współrzędnych płaszczyzny zespolonej 128 Dodawanie liczb zespolonych 129 Mnożenie liczby zespolonej poprzez i 130 Mnożenie dwóch liczb zespolonych 131 Pisanie funkcji magnitude() 132 Tworzenie zbioru Mandelbrota 132 Pisanie funkcji mandelbrot() 135 Dodawanie koloru do zbioru Mandelbrota 139 Tworzenie zbioru Julii 141 Pisanie funkcji julia() 141 Podsumowanie 143 8. Stosowanie macierzy do grafiki komputerowej i układów równań 145 Co to jest macierz? 146 Dodawanie macierzy 146 Mnożenie macierzy 147 Kolejność ma znaczenie w mnożeniu macierzy 151 Rysowanie kształtów 2D 151 Przekształcanie macierzy 154 Transpozycja macierzy 156 Obracanie macierzy w czasie rzeczywistym 160 Tworzenie kształtów 3D 161 Tworzenie macierzy obrotu 162 Rozwiązywanie układów równań przy użyciu macierzy 166 Metoda eliminacja Gaussa 167 Pisanie funkcji gauss() 168 Podsumowanie 172 CZĘŚĆ III: PRZECIERAMY SZLAKI 173 9. Budowanie obiektów przy użyciu klas 175 Program z odbijającymi się piłkami 177 Wprawianie piłki w ruch 178 Odbijanie piłki od ścian 179 Tworzenie wielu piłek bez użycia klas 181 Tworzenie obiektów przy użyciu klas 182 Program z pasącymi się owcami 186 Pisanie klasy owcy 186 Programowanie ruchu owcy 187 Tworzenie atrybuty energii 189 Tworzenie trawy przy użyciu klas 189 Zmiana koloru trawy na brązowy po jej zjedzeniu 192 Nadawanie każdej owcy losowego koloru 194 Programowanie rozmnażania się owiec 196 Odrastanie trawy 197 Zapewnianie przewagi ewolucyjnej 198 Podsumowanie 200 10. Tworzenie fraktali przy użyciu rekurencji 201 Długość wybrzeża 202 Co to jest rekurencja? 203 Pisanie funkcji factorial() 203 Budowanie drzewa fraktalnego 204 Płatek Kocha 209 Pisanie funkcji segment() 210 Trójkąt Sierpińskiego 214 Fraktal bazujący na kwadracie 216 Krzywa smocza 220 Podsumowanie 224 11. Automaty komórkowe 225 Tworzenie automatu komórkowego 226 Pisanie klasy Cell 228 Zmienianie rozmiaru wszelkich komórek 230 Programowanie rozwoju automatu komórkowego 231 Umieszczanie komórek w macierzy 232 Tworzenie listy komórek 233 Listy Pythona są dziwne 234 Notacja indeksów listy 235 samoczynny rozwój automatu komórkowego 238 Zasady gry w życie 238 Elementarny automat komórkowy 241 Podsumowanie 246 12. Rozwiązywanie problemów przy użyciu algorytmów genetycznych 247 użytkowanie algorytmów genetycznych do zgadywania fraz 248 Pisanie funkcji makelist() 248 Testowanie funkcji makelist() 249 Pisanie funkcji score() 250 Pisanie funkcji mutate() 250 Generowanie liczby losowej 251 Rozwiązywanie problemu komiwojażera 254 stosowanie algorytmów genetycznych 254 Pisanie metody calclength() 260 Testowanie metody calclength() 261 Losowe trasy 262 użytkowanie idei mutacji z programu do odgadywania fraz 265 Modyfikowanie dwóch numerów z listy 265 Krzyżowanie w celu ulepszenia tras 269 Podsumowanie 272 Indeks 273

Parametry

ISBN

9788301208233

Oprawa

Miękka

Autor

Peter farrell

Wydawnictwo

Wydawnictwo naukowe pwn

Ilość stron

276

Rok wydania

2019

Kategoria

Informatyka

Producent

Farrell Peter

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Stanisław L.
Stanisław L.
22.12.2024
Podesłane opinie produktu mogą ułatwić zakup innym użytkownikom
Jeżeli tylko miałeś sposobność korzystać z oferowanego Matematyczne przygody z pythonem - peter farrell marki Farrell peter podziel się z innymi swoją subiektywną recenzją lub opinią. Powiedz jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu, a także czy relacja cena / jakość jest na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Przecena
Farrell Peter Matematyczne przygody z pythonem - peter farrell Farrell peter
Szczegóły

Matematyczne przygody z pythonem - peter farrell Farrell peter

62,46 zł 60,48 zł Rabat 3%
Tytuł Matematyczne przygody z Pythonem Podtytuł Ilustrowany podręcznik do nauki matematyki poprzez programowanie Autor Peter Farrell Język...
Wybrane dla Ciebie
Teleinformatyka dla bezpieczeństwa 2.0 - Jan Zych
Do sklepu Szczegóły

Teleinformatyka dla bezpieczeństwa 2.0 - Jan Zych

38,51 zł
Publikacja podejmuje aktualnie dyskutowaną przez naukowców problematykę wpływu technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ang. Information...
Technika chłodnicza Wydawnictwo naukowe pwn
Do sklepu Szczegóły

Technika chłodnicza Wydawnictwo naukowe pwn

89,61 zł
Tytuł technologia chłodnicza Autorzy Dariusz Butrymowicz, Piotr Baj, Kamil Śmierciew Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN...
Informatyzacja administracji publicznej. Nowa jakość usług publicznych dla obywateli i przedsiębiorców
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji i w sposób dostępny omawia możliwości zastosowania Internetu jako środka komunikacji obywateli...
ADMINISTROWANIE SIECIOWYMI SYSTEMAMI OPERACYJNYMI,510KS (719058)
Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk realizujący treści z zakresu części 3 kwalifikacji E.13 (Administrowanie sieciowymi systemami...
Foto-oko. Wizja fotograficzna wobec
Do sklepu Szczegóły

Foto-oko. Wizja fotograficzna wobec

28,16 zł
Fotografia jest wynalazkiem świata zachodniego, w którym oko (metaforyczne) od wieków zajmowało unikatowe miejsce wśród zmysłów w procesach...
Web 2.0 szanse i zagrozenia Wyższa szkoła bezpieczeństwa
Na truizm już zakrawa stwierdzenie, że upowszechnienie się Internetu w ostatnim dwudziestoleciu zmieniło oblicze świata. Jego rola dla rozwoju...
Viral jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści Wydawnictwo naukowe pwn
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust$488 Wszystkie wydajnie niosą...
Metrologia wielkości geometrycznych [Jakubiec Władysław, Malinowski Jan],100KS (9203968)
Tytuł Metrologia wielkości geometrycznych Autorzy Stanisław Adamczak, Włodzimierz Makieła Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN...
Rekomendacja
Informatyka lo 1 podr. zp wsip Wydawnictwa szkolne i pedagogiczne
Podejście problemowe stosowane w podręczniku, a także używanie metody odwróconej klasy to sprawdzone rozwiązania zgodne z nową podstawą...
Niemiecki w pracy: produkcja Wolski przemysław,engelbrecht liesbeth
Język niemiecki - poziom A2+ Kończysz studia i chcesz znaleźć praktyki lub odbyć staż w firmie niemieckojęzycznej w Polsce lub za granicą?...
Deep learning. Systemy uczące się - IAN GOODFELLOW,100KS (8079220)
Tytuł Deep Learning Podtytuł Współczesne systemy uczące się Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19583-0 Rok...
Swish Max2 I Swish Max3,100KS (41800)
Do sklepu Szczegóły

Swish Max2 I Swish Max3,100KS (41800)

60,80 zł
Tytuł SWiSH Max2 i SWiSH Max3 Podtytuł Animacje flash - jakie to proste! Autor Roland Zimek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe...